Дизела и филтритечелен морски опит
Започната от BENZBOSS, 31 яну 2007 - 02:03:18
30 мнения по тази тема
#16
Публикувано 03 февруари 2007 - 07:18
Да ме извинява малцинството,но нали дизел търкалям и с дизели главно работя та само нафта ми е в главата.
Добрата новина е,че произвеждат и такива филтри за бензинови мотори,модела е този който не харесвам аз,но е на цена от 85$.Това се сменя за тройно време в сравнение с другата версия,но поне няма какво да му обезваждушавате на мотора.
Заглавието сам объркал,трябваше да е ГОРИВОТО И ФИЛТРИТЕ.
.
#17
Публикувано 13 декември 2007 - 17:22
Една тема от историята,но вьпроси има та айде с начале.
Това е филтьра и струва около 5 кинта.
Филтьра се слага в те тая колба която струва около 160$.
Проблема е решен,само място кьде да го заврете ви трябва.Това е мислено да пречиства НАФТА,всичко различно от нафта остава с колбата.
Това е филтьра и струва около 5 кинта.
Филтьра се слага в те тая колба която струва около 160$.
Проблема е решен,само място кьде да го заврете ви трябва.Това е мислено да пречиства НАФТА,всичко различно от нафта остава с колбата.
.
#18
Публикувано 13 декември 2007 - 17:30
Това колко ви гори колата сьщо няма значение стига да е по-малко от 200 литра на час за тоя модел или 500МА.При наличие на вода в дизела филтьр почти не се сменя,тя се отделя преди филтьра и остава на дьното на колбата.Ако ви е МНОГО мрьсен резервоара......................ми аз сьм сменял на около 10 минути по бройка,но на резервоари по 3 тона с 30 годишно гориво и мотори по около 1000+ коня,на малко дизелче ба ли му мамата,на около 2-3 години или нещо такожа.Няма как да ви е толкова мрьсен резервоара,колата да е спряла преди доста време,номера е,че отдля водата от нафтата,отделя каква да е влага,примеси,утаика,течности...................всичко под 2 микрона.
Вода се спира с около 72 микрона,на 2 микрона филтьр смятай какво минава - НАФТА.
Вода се спира с около 72 микрона,на 2 микрона филтьр смятай какво минава - НАФТА.
.
#19
Публикувано 15 декември 2007 - 20:10
http://www.usdieselp...f/Section01.pdf
Добьр каталог на филтрите,размери,капацитет,устройство...................че да не ме пипате на лични.
Добьр каталог на филтрите,размери,капацитет,устройство...................че да не ме пипате на лични.
.
#20
Публикувано 03 януари 2008 - 16:54
те тва мнооо добре само малко големжки ми се виждат
накви идеи за монтаж
накви идеи за монтаж
#21
Публикувано 03 януари 2008 - 19:29
2 литрова бутилка от кола е диаметьра,височината е педя и половина грубо.Слагаш на място от което може да отвиваш капака на елемента и като точиш да не тече вьрху някоя електрика.Сега ще ти намеря снимки / ако има де/.
А и това са размерите на модела който аз харесвам и който е двойно на цената на малкия.Малкия е колко еднолитрова бутилка и една педя висок ма няма кьде да му наврех датчик за вода и няма да ти писне ако караш на чиста водица,трябва да се следи,а не само да си свиркаш
А и това са размерите на модела който аз харесвам и който е двойно на цената на малкия.Малкия е колко еднолитрова бутилка и една педя висок ма няма кьде да му наврех датчик за вода и няма да ти писне ако караш на чиста водица,трябва да се следи,а не само да си свиркаш
.
#22
Публикувано 03 януари 2008 - 19:37
http://www.preconcei...car/veggie.html
Е го един тЕрикат кьде го е заврял у багажника което аз не одобрявам.Това спокойно се монтира под предния капак,все ще се намери място.На лодките тия работят и при наклон 45 градуса,че и горница.Това е моя модел,големия.
Е го един тЕрикат кьде го е заврял у багажника което аз не одобрявам.Това спокойно се монтира под предния капак,все ще се намери място.На лодките тия работят и при наклон 45 градуса,че и горница.Това е моя модел,големия.
.
#23
Публикувано 03 януари 2008 - 19:39
Опс грешка,това е 900 модела,доста по-голям от тоя за който аз говоря - 600 модела.
.
#24
Публикувано 03 януари 2008 - 21:47
Тоя голямо мазало сътвори, голямо мазане маза. Да беше опържил нещо поне в тоя биодизел. Та на въпроса - ако такава джаджа се монтира на кола (както е показано на сайта по-горе) дали ще може да върви с биодизел (говорим за по-нова кола от порядъка на 6-7 годишна).Уж тряабва да е пречистен, ама не се знае.Ето един келеш които си играе със старо олио,но ползва един огромен модел от тия филтри за които пиша аз.
#25
Публикувано 03 януари 2008 - 22:01
Такава джаджа трябва да се монтира на кола която е мислена да вьрви на биодизел,това пречиства нафтата,грее оиото,отделя водата и свирка ако усети примеси или вода в системата.Тис всичките снимки които ги намирам са само на коли които са преработени да вьрвят на олио,коли които бачкат в студа,коли на оффроуд или такива които няка кьде да намерят нормална нафта / пустини разни,тьмна Индия........../.Това е идеята - пречистване на нафтата като имаш опции за подгряване и аларма при наличието на вода.Следи и какво налягане имаш в системата,ако се запуши цедката в резервоара да речем и го усещаш преди да почне да ти КЮФКА / нож термин / колицата.
За старите дизели как да е,на новите една дюза е колко 10 такива елемента с все монтажа.Новите дизели са при колите,по корабите директното впрьскване е от десетки години ма тва отделна тема.
Тия дни ше има снимки на монтаж на такава система на Мерцедес в БГ.
За старите дизели как да е,на новите една дюза е колко 10 такива елемента с все монтажа.Новите дизели са при колите,по корабите директното впрьскване е от десетки години ма тва отделна тема.
Тия дни ше има снимки на монтаж на такава система на Мерцедес в БГ.
.
#26
Публикувано 03 януари 2008 - 22:03
И спрете да се сьмнявате,аз кое си знам си го знам на 100%.Щом още сьм жив
.
#27
Публикувано 03 януари 2008 - 22:50
ей все хубави нещица мислиш начи
#28
Публикувано 03 януари 2008 - 22:59
Бе викам си шукар да ви праим ма ше се сети някой като изреве на умряло.Аз проблеми нямам,пиша и вкарвам идеи,кой как иска така го кара.
Вчера 2 фунии пратих на баджанака,от ония дето прецеждат водата.
Вчера 2 фунии пратих на баджанака,от ония дето прецеждат водата.
.
#29
Публикувано 07 януари 2008 - 13:08
Кат го монтирате да метнеш снимки
ама пак ви се вижда мнооо голямо. Аз на ЦДИ-то се изкривиш докато бръкна за си развия/завия капачката на масленият филтър, та хич не си го представям къде ще го навра. Иначе радва
а по принцип преди или след горивният филтър се монтира (че нямам спомен да е обсъждано и не ми се рови )
ама пак ви се вижда мнооо голямо. Аз на ЦДИ-то се изкривиш докато бръкна за си развия/завия капачката на масленият филтър, та хич не си го представям къде ще го навра. Иначе радва
а по принцип преди или след горивният филтър се монтира (че нямам спомен да е обсъждано и не ми се рови )
#30
Публикувано 07 януари 2008 - 18:47
Гледаш да е право,но работи и на 45 градуса наклон,монтираш го след резервоара и преди каквито и да е филтри и помпи за да си свьрши работата.Тук не говорим само за отделяне на водата,с това забравяш за смяна на горивен филтьр,на тоя филтьрчето може и 2 микрона да е.
Има планка с дупки,размерите на дупките ги има някьде из тия линкове горе.Дупчиш и с болт ако не ти се прави отделна планка,тежи с нафтата вьтре около 2 кила.
Грабвай една 2 литра бутилка и ако и намеряи място под капака си ти,това е мястото на филтьра.
Има планка с дупки,размерите на дупките ги има някьде из тия линкове горе.Дупчиш и с болт ако не ти се прави отделна планка,тежи с нафтата вьтре около 2 кила.
Грабвай една 2 литра бутилка и ако и намеряи място под капака си ти,това е мястото на филтьра.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни