Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR


  • Заключена тема Тази тема е заключена
125 мнения по тази тема

#46 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 23 октомври 2013 - 18:14

Значи.....
 
Според WIS, налягането се определя индиректно от карта за налягане на базата на следните параметри:
-обороти
-показания на дебитомера
-позиция на дроселовата клапа
Ако моментното налягане се различава от зададеното, разтоварващата клапа се управлява от ЕКУ-то съответно....

  • 0

#47 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 26 октомври 2013 - 19:07

Днес Жорето, на майтап качи оригинален софтуер.  4.gif

Направихме едно кръгче и ето как изглеждат нещата....

1377541_658057187567756_820934898_n.jpg?


  • 0

#48 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 27 октомври 2013 - 08:25

От тези графики разбираме че резултата от смяната на шайбата, ремап-а и новия кулер е очаквана/малка/огромна?


  • 0

#49 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 октомври 2013 - 10:49

Крум да ме поправи ако бъркам, но вчера като мерихме колата беше почти във фабрично състояние (изключение прави интеркулера) с цел да има база за сравнение . 


Този пост е редактиран от joreto: 27 октомври 2013 - 10:51

  • 1
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#50 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 27 октомври 2013 - 18:03

Днес сложих пак голямата шайба и Жорето качи нов софтуер. 

Ето как изглеждат нещата:

 

1395404_658555700851238_885083960_n.jpg?


  • 0

#51 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 27 октомври 2013 - 21:38

Това последното само с голяма шайба и софтуер ли е,или и по-малка компресорна ролка ?


  • 0

#52 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 27 октомври 2013 - 22:14

Сетъпа на последната графика е следния:

 

- 220 мм шайба на коляновия вал

- 87 мм на компресора

- интеркулер 550/140/65mm

-4 Bar рег за нал на горивото

- по-студени свещи

-преместен дебитомер

- 0.85 bar налягане


  • 0

#53 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2013 - 01:48

Епааа ко си се занима'ал толко за 30 коня. Аз отидох и ми сложиха един чип и тя колата дигна 50 коня отгоре :D:D:D

 

 

 

 

 

 

надявам се всички разбират иронията ми :)


  • 0

#54 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 октомври 2013 - 07:32

На какво си дигнал 50коня, на бензинова кола ли!!! :cool


  • 0

#55 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2013 - 09:21

Само да кажа че това не е финалния вариант, а просто добра основа върху която може да се работи по-натам  :)


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#56 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 03 ноември 2013 - 17:12

Така,значи равносметката е че от 193,2к.с. стават 213,5 и от 293 нютона отиват на 334 като се изместват на по ниски обороти.Моят 230 компресор е след основен ремонт на мотора и още несъм редил ъпдейти,но ми се върти нещо в главата пък вие ще кажете дали има изглед за успех.230-ката е с по ниска степен на сгъстяване някъде я пишат 8,5 другаде 8,8 възможноли е впредвид че няма да се вдига налягането над 0,9 бара да де сгъсти малко впредвид че е и с алтернативно гориво-пропанбутан.Възможна ли е интервенциата и до какво ще доведе,интересно е да се изложат плйсове и минуси.Ако стане като 200компресорния на 9,5 ще има ли осезаема рзлика.


  • 0

#57 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 05 ноември 2013 - 17:13

Качвам отново резултатите от теста, защото линковете са се скапали.

 

Сток:

 

c200k_test1.jpg

 

С голяма шайба и ремап:

 

c200k_test2.jpg


  • 0

#58 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 05 ноември 2013 - 18:35

Благадарим за чудесните графики.Дали е възможно,понеже ти имаш възможност да решиш един спор в чуждестранните форуми а той е само с ролката на коляновият вал е достатъчна за тези коне 219-226   и след това колкото и да се вдига налягането на компресора повишение на коне не се наблюдава.Възможно ли е да дадеш и една такава графика само с голямата ролка,без малката на компресора.Ще е от полза за всички ни.


  • 0

#59 Jerry

Jerry

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:

Публикувано 05 ноември 2013 - 21:42

Има един "тънък" момент върху решаването на когото към момента все още се борим... оказва се че почти няма значение с каква шайба/скорост ще завъртиш компресора - след като си "улегнат" настройките (най-образно казано) идва момент в който колата все едно прави опити да си "върне" оригиналните параметри (пример - въпреки по-високите обороти налягането което компресора подава с времето просто намалява - изпуска го по някакъв начин и то съвсем умишлено)... съвсем образно и повърхностно го обясних - просто софтуера на тази кола е все още не съвсем "ясен" в тунинг средите и заради това информацията е доста противоречива и оскъдна (за разлика от тази на останалите марки, например ВАГ - Жорката каза че е скучна защото можел и по "скайп" да ги мапва тия аЛдита и гоЪфове с 1 .8тралала)... Крум със сигурност ще ъпдейтва информацията постоянно - ако смятате че не го прави достатъчно често, имайте предвид че изводи могат да се правят само когато наистина има увереност и доказателства вместо голи предположения :)


  • 0
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!

#60 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 05 ноември 2013 - 21:43

Нямам оригинална ролка за Eaton M62. Ако някой ми изпрати ще направя тест и ще кача резултатите с удоволствие.

Според мен, без вмешателство в картата, която се грижи за претоварването на мотора трудно ще се постигнат резултати по-добри от 220-225 кс.

С по-малката ролка на компресора обаче, се постига съществено увеличение на мощността в ниски и средни обороти. :)


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни