Смеха беше за "конспирацията"
Няма грижи!
Posted 17 May 2014 - 00:14
Смеха беше за "конспирацията"
Няма грижи!
Posted 17 May 2014 - 00:47
С актуатор си го мислех тоя дросел, и съм наясно че ще има някакво забавяне, може би ако му се даде да отваря няколко стотин оборота преди компресора да стане неефективен и турбото да вземе да помпи, за да има време да реагира, пак няма да е съвсем точно заради различните скорости на подаване на газ при различните ситуации, но според мен проблема може да се сведе до минимум.
За вакуума имах предвид, че когато компресора върти турбината, очевидно компресора прави по-голямо налягане на студената част, отколкото изгорелите газове в топлата (иначе турбината щеше да смуче от компресора, а не компресора да помпи турбото), съответно би следвало след като въздушния поток задвижва студената перка, тя от своя страна да напъва топлата перка, и ми стана интересно дали не би могло да се получи ниско налягане в изпускателния колектор. В което няма нищо лошо нали, само ще подобри празненето на мотора, но пък и ще оказва съпротивление на свободното преминаване на въздуха от компресора през студената част на турбото Разсъждавам си просто, може и да пропускам нещо в цялата работа..
Posted 24 March 2015 - 11:42
Posted 24 March 2015 - 12:19
в смисъл, подобен сетъп или направо ще купуваш тази? изглежда супер! интересно как м111-ковите карантии ще държат при едни 400-450к.с.
Posted 24 March 2015 - 12:47
хахаха извинявайте. Това е моята кола и я продавам. В перфектно здраве е. Давам я, защото искам 4х4.
Мотора доказано държи до 370-380 кс.
Posted 14 April 2015 - 14:17
Колата си има нов собственик. Желая му безаварийно шофиране.
Моля да заключите темата.
Поздрави
0 members, 1 guests, 0 anonymous users