Проблема е в това, че когато пусна да духа топло - и двете зони работят, а когато го направя на студено ми работи само дясната зона (където е пасажера), а при мен си духа топло. Защо се получава така?
Неработи едната зона на климатика
Започната от Zerocool, 25 юни 2013 - 14:55:49
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 юни 2013 - 14:55
#3
Публикувано 25 юни 2013 - 23:21
чукни лявата бобина , добре премерено с дръжката на отверка.
ако се опраят нещата, разглабяш и чистиш. ако не, мериш с мултицет дали идва захранване. ако идва.. проблема е в бобината. сменяй
#4
Публикувано 26 юни 2013 - 00:44
имам подробни снимки , как се разглабя при 124-ка , ако искаш да ти пратя и да видиш какво те очаква
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Публикувано 26 юни 2013 - 05:27
Колега, ако от таблото се чува свистене и съскане,то проблема ти е в количеството фреон останал в системата.
#6
Публикувано 26 юни 2013 - 08:32
Колега, ако от таблото се чува свистене и съскане,то проблема ти е в количеството фреон останал в системата.
Съмнявам се колега, ако има малко фреон, компресора няма да се включи.Дуовентила отговаря точно за това, което описва като проблем.
#7
Публикувано 26 юни 2013 - 10:03
За кой модел говорим?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 26 юни 2013 - 16:11
Модела е W210 E200 - ще се опитам да го прегледам, но няма да е в близките дни. Благодаря на колегите, които се отзоваха толкова бързо. Ще пиша при развитие.
#9
Публикувано 26 юни 2013 - 16:41
При мен преди да изтече фреона го правеше този проблем в рамките на 1-2 седмици. След това и пасажерската част спря да духа студено, защото фреон вече нямаше. Така че наистина го имайте предвид и този вариант.
#10
Публикувано 27 юни 2013 - 08:33
Ей ти го биеш уно отрипа. Няма ли фреон няма компресор и съответно няма климатик , не само от ляво или от дясно ,просто никъде не дуа студ!!! Проблема е в дуовентила който е показан по-горе!
NO PAIN - NO GAIN!
#11
Публикувано 27 юни 2013 - 12:29
Ей ти го биеш уно отрипа. Няма ли фреон няма компресор и съответно няма климатик , не само от ляво или от дясно ,просто никъде не дуа студ!!! Проблема е в дуовентила който е показан по-горе!
Колега това което пиша съм го изпитал на собствен гръб,така че колегата Zerocool нека го има в предвид.
#12
Публикувано 27 юни 2013 - 13:05
Ето снимки , чистих го на 124-ката , единия беше клеясал и проблема не беше в тоците
При мен духаше само топло , но всички посоки ми работеха , след изчистване и проверка дали работят , то се вижда като са свалени и дадеш на контакт , мърдат , нагоре надолу , след чистене се оправиха .
Така и на бмв-то , но проблема беше в скъсана спойка и нямах парно , сложих друг винтил и стария си го оправих
Прикачени файлове
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#13
Публикувано 05 юли 2013 - 14:37
Ей ти го биеш уно отрипа. Няма ли фреон няма компресор и съответно няма климатик , не само от ляво или от дясно ,просто никъде не дуа студ!!! Проблема е в дуовентила който е показан по-горе!
Добре колега, ти знаеш по-добре от мен, нали ти ми караше колата по това време. Потвърдих това, което беше написал колегата rafi, защото ми се е случвало същото, явно го има като вариант. Не съм твърдял, че точно това е проблема на колегата Zerocool, но какво му пречи да го има предвид? Може да разбере дали е това с отделяне на 2-3 минути за да си направи диагностика на климатроника.
#14
Публикувано 03 септември 2018 - 15:14
Здравейте, аз имам подобен проблем. Дуо клапаните са ОК, работят не са повредени. Някой има ли идея какво друго може да е? В допълнение, през зимата, когато температурата е под -10 при първоначално стартиранена на климатроника на топло започва да духа от всички въздуховоди. След две минути автоматично затваря клапите в краката. Отваря ги след, като изгася автомобила и запаля отново, но не от първото рестартиране. Забелязал съм, че след 20-тина минути работа на добре загрял двигател и след рестартиране клапите за краката остават отворени. (дори и опит за ръчна настройка не може да ги накара да се отворят). Чудя се дали има връзка с първия проблем.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни