Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Неработи едната зона на климатика


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 Zerocool

Zerocool

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 E200 97г.

Публикувано 25 юни 2013 - 14:55

Проблема е в това, че когато пусна да духа топло - и двете зони работят, а когато го направя на студено ми работи само дясната зона (където е пасажера), а при мен си духа топло. Защо се получава така?


  • 0

#2 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 25 юни 2013 - 15:43

87855d1149936082t-ac-quits-blowing-cold-

 

http://forums.mbclub...22&hl=дуовентил

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  werfgh.PNG   20,94K   11 Брой сваляния

  • 2

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 25 юни 2013 - 23:21

чукни лявата бобина , добре премерено  с дръжката на отверка.

ако се опраят нещата, разглабяш и чистиш. ако не, мериш с мултицет дали идва захранване. ако идва.. проблема е в бобината. сменяй


  • 0

#4 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 26 юни 2013 - 00:44

имам подробни снимки , как се разглабя при 124-ка , ако искаш да ти пратя и да видиш какво те очаква :)


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#5 rafi

rafi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E300td-99g

Публикувано 26 юни 2013 - 05:27

Колега, ако от таблото се чува свистене и съскане,то проблема ти е в количеството фреон останал в системата.


  • 0

#6 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 26 юни 2013 - 08:32

Колега, ако от таблото се чува свистене и съскане,то проблема ти е в количеството фреон останал в системата.

Съмнявам се колега, ако има малко фреон, компресора няма да се включи.Дуовентила отговаря точно за това, което описва като проблем.


  • 1

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 юни 2013 - 10:03

За кой модел говорим?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 Zerocool

Zerocool

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 E200 97г.

Публикувано 26 юни 2013 - 16:11

Модела е W210 E200 - ще се опитам да го прегледам, но няма да е в близките дни. Благодаря на колегите, които се отзоваха толкова бързо. Ще пиша при развитие.


  • 0

#9 madsnake

madsnake

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1996 E200 W210
    1991 Renault 19

Публикувано 26 юни 2013 - 16:41

При мен преди да изтече фреона го правеше този проблем в рамките на 1-2 седмици. След това и пасажерската част спря да духа студено, защото фреон вече нямаше. Така че наистина го имайте предвид и този вариант.


  • 0

#10 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 юни 2013 - 08:33

Ей ти го биеш уно отрипа. Няма ли фреон няма компресор и съответно няма климатик , не само от ляво или от дясно ,просто никъде не дуа студ!!! Проблема е в дуовентила който е показан по-горе!


  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#11 rafi

rafi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E300td-99g

Публикувано 27 юни 2013 - 12:29

Ей ти го биеш уно отрипа. Няма ли фреон няма компресор и съответно няма климатик , не само от ляво или от дясно ,просто никъде не дуа студ!!! Проблема е в дуовентила който е показан по-горе!

Колега това което пиша съм го изпитал на собствен гръб,така че колегата Zerocool нека го има в предвид.


  • 0

#12 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 27 юни 2013 - 13:05

Ето снимки , чистих го на 124-ката , единия беше клеясал и проблема не беше в тоците :)

При мен духаше само топло , но всички посоки ми работеха , след изчистване и проверка дали работят , то се вижда като са свалени и дадеш на контакт , мърдат , нагоре надолу , след чистене се оправиха .

Така и на бмв-то , но проблема беше в скъсана спойка и нямах парно , сложих друг винтил и стария си го оправих :)

 

Прикачени файлове


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#13 madsnake

madsnake

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1996 E200 W210
    1991 Renault 19

Публикувано 05 юли 2013 - 14:37

Ей ти го биеш уно отрипа. Няма ли фреон няма компресор и съответно няма климатик , не само от ляво или от дясно ,просто никъде не дуа студ!!! Проблема е в дуовентила който е показан по-горе!

Добре колега, ти знаеш по-добре от мен, нали ти ми караше колата по това време. Потвърдих това, което беше написал колегата rafi, защото ми се е случвало същото, явно го има като вариант. Не съм твърдял, че точно това е проблема на колегата Zerocool, но какво му пречи да го има предвид? Може да разбере дали е това с отделяне на 2-3 минути за да си направи диагностика на климатроника.


  • 0

#14 E 200 kompressor

E 200 kompressor

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes E 200 kompressor, 2001, S210, 163HP

Публикувано 03 септември 2018 - 15:14

Здравейте, аз имам подобен проблем. Дуо клапаните са ОК, работят не са повредени. Някой има ли идея какво друго може да е? В допълнение, през зимата, когато температурата е под -10 при първоначално стартиранена на климатроника на топло започва да духа от всички въздуховоди. След две минути автоматично затваря клапите в краката. Отваря ги след, като изгася автомобила и запаля отново, но не от първото рестартиране. Забелязал съм, че след 20-тина минути работа на добре загрял двигател и след рестартиране клапите за краката остават отворени. (дори и опит за ръчна настройка не може да ги накара да се отворят). Чудя се дали има връзка с първия проблем. 


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни