Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос за 5-степенна ск. кутия


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 22 юни 2013 - 17:57

Разбрах, че скоростната кутия в колата ми C220 според мерцедес е 5G tronic, която се вгражда в доста коли и за това реших да поставя въпроса в общия форум.

 

Малко предистория. След като взех колата се установи, че има чип. И наистина всички твърдяха, че върви доста добре. Мен ми правеше впечатление, че реагираше много добре на педала на газта. Мина време и реших да сменя горивни маркучи, понеже бяха протрити. Процедурата беше извършена в БС-Варна. Като към смяната видях, и че е правено и регулиране на горивната смес. Не знам защо, не съм ги молил. Изглежда е стандартна процедура. След това обаче колата започна да върви една идея по-малко. Което е нормално защото преди да отида в БС когато я закачих на компютър при един познат той ведната ми заяви, че порцията гориво е много и вероятно има чип. През цялото това време особено зимата работата на двигателя беше доста твърда и се усещаха вибрации, но колата все така реагираше мигновенно на подаване на газ с педала. Днес както си карах по магистралата с около 70 настъпах около половината педала на газта, колата се изфорсира и оборотите паднаха до тези на празен ход. Натиснах спирачката, колата си свали едва предавка на долу и продължих нормално. Какво обаче ми направи впечатление след това. Твърдата работа на двигателя вече я няма. Скоростната кутия сменя още по-леко, и колата започна да реагира по-мудно на подаването на газ. Та питам се възможно ли е това цялото със скоростната кутия да е свързано с предварението на впърскване. И съответно когато колата се е изфорсирала са се върнали заводските данни ?


Този пост е редактиран от 190D: 22 юни 2013 - 17:58

  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 22 юни 2013 - 20:56

как видя ,че е правено регулиране

в БС им е забранено да човъркат там

тове се прави при тунинг;

по вероятно ти е направила проблем кутията

а може и двигателя и сега да си в авариен режим

и не може самостоятелно колата да си върне заводските

настройки щото ако е чипната наистина то заводски няма

за нея заводски са тези чипнатите

то по тая логика като спре тока и компа

от ХР да се връща на 98


  • 0

#3 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 23 юни 2013 - 11:38

Пишеше в листа, че е правено. Иначе да колата е в авариен режим защото не вдига повече от 3000 оборота.


  • 0

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 23 юни 2013 - 12:03

по вероятно е да са ти правили замерване на сместа

както и да е сега пак там или в друг сервиз

за да видиш от какво влиза в авариен режим двигателя


  • 0

#5 vanko

vanko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 292 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 22 юли 2013 - 17:37

К'во стана? Оправи ли я? Ако не - при Руслан в Оброчище е истината.


  • 0
Всеки нехарактерен шум в колата след време става характерен!
Публикувано изображение

#6 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 22 юли 2013 - 17:39

Трансмисията е приплъзнала, но по мнения на хора от БС е било инцидентно и не си заслужава да се отаваря за сега.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни