Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Работи ли ми климатикът нормално?


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Posted 18 June 2013 - 21:14

Здравейте, колеги!

Имам колата от около 2 години и все ми е правило впечатление нещо, но не ми е било спешно. Става въпрос за следното. Когато включа климатика (с врътките), степените на вентилатора си работят коректно от 1 до 5 (знам, че има и полустепени). Ноо, след около 5 минути работа оборотите на вентилатора си падат сами до тези на първа степен, без значение дали съм го оставил на 2-3-4 или 5-та степен. Почва да духа като на 1-ва. Няма начин да увелича оборотите. Престои ли известно време колата, климата почва пак да си духа силно и така до следващите 5 мин. Ако колата е била на сянка, и 35* да е навънка, си се пътува комфортно и така, но ако е била напечена от слънцето, комфортът вече е на границата на дискомфорта. Зимата при парно няма подобно поведение. Тъй като това ми е първа кола с клима, не съм много наясно дали е нормално това. Знам, че има регулатор на степените на вентилатора. Ако има значение, компресорът работи непрекъснато, не се включва или изключва, освен ако аз не го направя, ест. Иначе системата ми явно е добре уплътнена. Откакто съм я взел(почти 2 год), не бях правил профилактика, чак допреди седмица. Доляха ми 350 гр фреон от общо 1000, а кога е била доливана преди, не се знае. Даже акумулаторът от автокъщата, от която я взех още държи :D


  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 18 June 2013 - 22:27

Демек намалява оборотите баш тогава когато трябва да фучат за да ти е лад, така ли?

 

Пробвай да насочиш струята само в краката и наблюдавай?

 

Може резистор да се предава, може таралежа да прегрява.....

 

...иди на диагностика, по-лесно е.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Posted 18 June 2013 - 22:34

Ясно, значи не е нормално :) Диагностика.. освен БС, има ли къде?


  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#4 madsnake

madsnake

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1996 E200 W210
    1991 Renault 19

Posted 19 June 2013 - 08:30

Колега средните духалки накъде ти сочат? Да не си ги вдигнал нагоре към датчика за вътрешната температура?


  • 0

#5 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Posted 19 June 2013 - 13:16

Към лицето ми съм си ги насочил, колега


  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#6 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 19 June 2013 - 13:55

да не си със климатроник и да е пуснат на ауто

по начина на работа така ми прилича


  • 0

#7 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Posted 19 June 2013 - 15:51

С врътките съм. Ако е резистор или таралеж, някой електриджия ще ми свърши ли работа. Ако и някой се сеща за качествен човек от Пловдив, ще съм благодарен


  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#8 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Posted 10 August 2013 - 20:16

Колеги, малък ъпдейт по темата. Понеже ми се налага да бачкам по 10 часа на ден, както и през уикендите, нямам възможност да отида на диагностика. Продължавам да си карам така, не е болка за умиране, даже и на 1-ва степен си успява да хлади. Но установих нещо интересно. Ако колата е напечена силно, вентилаторът пада от 5-та на 1-ва за 1-2 минути. Ако е била на сянка, дори и при 35* навън, си държи на 5-та повече от 10 минути (докато се прибера от работа) и умирам от студ... Покарам ли малко повече, явно слънцето напича нещо и пада на 1-ва степен.  wacko.gif Вечер също си работи нормално. Затова и зиме явно степените ми си бачкат нормално, няма какво да ги напече... Някой има ли идея какво аджеба прегрява от слънцето, та ми прави тоя проблем? Поне да съм подготвен пред диагностиците...


  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#9 Гост_NjsladknГост_

Гост_NjsladknГост_
  • Гости

Posted 11 August 2013 - 07:04

а като караш по-бързо(обдухването на кондензатора да е по силно) пак ли ти падат оборотите?

 

(Имаше подобен проблем ,но не с мерцедес.там се оказа че е от перката на кондензатора за климатроника.в градско не се охлажда в кондензатора фреона и спираше да духа.но на магистралата си работеше почти на макс. обороти обдухването в купето.)


  • 0

#10 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 11 August 2013 - 09:06

Колеги, малък ъпдейт по темата. Понеже ми се налага да бачкам по 10 часа на ден, както и през уикендите, нямам възможност да отида на диагностика. Продължавам да си карам така, не е болка за умиране, даже и на 1-ва степен си успява да хлади. Но установих нещо интересно. Ако колата е напечена силно, вентилаторът пада от 5-та на 1-ва за 1-2 минути. Ако е била на сянка, дори и при 35* навън, си държи на 5-та повече от 10 минути (докато се прибера от работа) и умирам от студ... Покарам ли малко повече, явно слънцето напича нещо и пада на 1-ва степен.  wacko.gif Вечер също си работи нормално. Затова и зиме явно степените ми си бачкат нормално, няма какво да ги напече... Някой има ли идея какво аджеба прегрява от слънцето, та ми прави тоя проблем? Поне да съм подготвен пред диагностиците...

Датчика в купето, пробвай с друг такъв.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users