Интересувам се от Sprinterite , кой е най-сполучливият модел от към поддръжка и разход на гориво ?
Обикновен двигател или CDI ?
Благодаря на всички предварително.
Най-добрият Sprinter ?
Започната от Mr.Benz, 17 юни 2013 - 04:05:16
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 юни 2013 - 04:05
#2
Публикувано 17 юни 2013 - 22:27
Надявах се да има по-голям интерес към темата...
#3
Публикувано 18 юни 2013 - 07:08
Всички Спринтери са железарки ,стига да не са изгнили безбожно много. Гледай най-вече да има ламарина. ЦДИ-тата вървят повече и харчат по-малко ,но са по-капризни. По принцип търпят на претоварване и са доста удобни както за дълъг път ,така и за градско, но ако ти кажеш за какво ще го ползваш ,евентуални товари ,тонажи и т.н. би било по лесно да те насочим. Спринтер има от 2 до 6 тона. Кажи каква ти е идеята.
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 18 юни 2013 - 18:06
Всички Спринтери са железарки ,стига да не са изгнили безбожно много. Гледай най-вече да има ламарина. ЦДИ-тата вървят повече и харчат по-малко ,но са по-капризни. По принцип търпят на претоварване и са доста удобни както за дълъг път ,така и за градско, но ако ти кажеш за какво ще го ползваш ,евентуални товари ,тонажи и т.н. би било по лесно да те насочим. Спринтер има от 2 до 6 тона. Кажи каква ти е идеята.
Здравей, благодаря за отговора.
Разглеждам Спринтерчета CDI мотори средната база до 3.5 товарен.Имам идея да работя с буса към някоя транспортна фирма или спедиция, както в България така и по Европа.В какво се изразяват капризите на CDI моторите ?
+/- на дългата и късата база ?
Какъв ориентировъчен разход да очаквам за дизелов Sprinter CDI 130коня ?
Благодаря !
#5
Публикувано 18 юни 2013 - 21:09
Здрасти приятел
Моя Спринтьор е 312D макси база 1997 година реколта, почти всеки ден е претоварен ( не по-малко от 2.5 тона, а по някога и 3 тона++).Много съм доволен от буса, за 50 000 км. само консумативи и нафта. Разхода вярно ми е по-висок от на CDI-то, но пък подръжката на моя е в пъти по евтина от на CDI-то.
Разхода пълен при 130-40++ ми е 12/100L
Успех
MOTOCROSS IS MY LIFE
#6
Публикувано 18 юни 2013 - 22:43
Ако искаш здрав и евтин за поддръжка Спринтер си търси 312D 2.9TD мотор.Здрави са много и вървят прилично за 122кс.Проблема е,че са стари и вече не се намират читави екземпляри(особено дългата база,която търся аз).Средна база има повече и по-запазени.CDi моторите,както ти казаха колегите са икономични,но и по-капризни от към нафта.Често се случва да се скапе дюза от "уж" качествената ни нафта.Друг проблем е EGR-клапана.който просто трябва да се почиства от време на време,за да не се затлачва от нагара.ГНП-та и турбините се обаждат също,но това разбира се случва след 250-300хил.км и повече,а и това вече са консумативи.Помпата се ремонтира,а турбото рециклира.Скоростите са малко кофти на CDi мотора,защото са с жила и запъват понякога.Гледай и за ръжда,че Опел пасти да яде пред Спринтера.Честно казано и аз гледам CDi мотори макар,че старите са по-здрави,но това ще е на пазара вече.За точния мотор и аз немога да се ориентирам,дали 313 или 316,защото и за двата съм чел противоречиви мнения.
Друг вариянт е и VW LT 2.5TDi 109к.с,здрав и надежден.
Този пост е редактиран от DEOdriver: 18 юни 2013 - 22:46
#7
Публикувано 19 юни 2013 - 12:28
БЛАГОДАРЯ за мненията колеги
#8
Публикувано 20 юни 2013 - 23:51
Искам да попитам понеже срещнах Sprinteri комбинирани.Имат товарни помещение + такова със още от 3 до 9 допълнителни седалки.
При тях окачването по-слабо ли е ? При нужда ако се свалят тези седалки за да се увеличи мястото и товаримостта това ще създаде ли проблем ?
#11
Публикувано 23 юни 2013 - 09:09
Твърде малко багажно пространство, търси нещо, което събира повече от комби.
NO PAIN - NO GAIN!
#12
Публикувано 23 юни 2013 - 09:50
Твърде малко багажно пространство, търси нещо, което събира повече от комби.
Ако при нужда премахвам преградата и седалките не мога да ли го блъскам до 3,5тона ?
Разбира се не е макси база, но е някакъв компромисен вариант..
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни