Ами 600лв-платка,190лв.-масло,около 50лв.-гарнитура и филтри,и работата от мен
Това са цени Балкан Стар
Този пост е редактиран от joro6724: 04 август 2013 - 16:09
Публикувано 04 август 2013 - 16:08
Ами 600лв-платка,190лв.-масло,около 50лв.-гарнитура и филтри,и работата от мен
Това са цени Балкан Стар
Този пост е редактиран от joro6724: 04 август 2013 - 16:09
Публикувано 04 август 2013 - 16:11
Абе сега се сетих да питам,след смяната на платката и маслото,като включа задна се усеща леко тресене,а и при включвана се чува изщтракване, какво е според вас това?
Публикувано 08 август 2013 - 19:22
Ако тресенето и изщракването не са от гърнета или тампони по трансмисията, за жалост това за което питаш е проблем.
Сваля се кутията..., преди да се свали се наблюдава дали проблема не е в турбината. Ако е турбина си късметлия, ако не е, следва отваряне на кутията.
Иди на майстор де....току виж пък се окаже някоя тенекия или луфт в кардан.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 11 август 2013 - 14:58
абе проблема не е толкова сериозен за момента,а и маи е тампон поне така изглежда на пръв поглег, а и не ми се разправя мисля да го продавам,че гледам с-класите поевтиняха и мисля да скачам в една,но все пак мерси за помоща
Публикувано 20 август 2013 - 18:01
колеги преди няколко дни докато сменявах тампон на гърне,и забелязах че има леко омасляване точно кадето се захващат скоростите и двигателя точно пред двете капачета под турбината мисля,като сменявах платката се виждаше че с течение на годините е поттичало масло но много малко защото не нямаше някакъв теч,тогава го почистих но сега пак има следи от масло, не е теч но омаслява.Възможно ли е като джипа е паркирана под доста голям наклон да оказва влияние?
Този пост е редактиран от joro6724: 20 август 2013 - 18:01
Публикувано 21 август 2013 - 04:21
Паркирай го няколко дни на обратно може да изчезне Ти ме разби с тея постове
Публикувано 09 септември 2013 - 20:54
Преди 1 година си купих Mercedes ml 320 2000 година но имам един проблем като пътувам 150-200 км и след изгасване на двигателя и при повторно потегляне се включват авариен режим и не може да сменя скоростите и върви само на 1-ва скорост до 50 км.
След престои на изключен двигател за 1-2 часа нещата се нормализират и започва да си реди скоростите.
Но при включване на компютър изписва грешка №137.Благодаря предварително. Посочете сервиз в които може да се отстрани.
Публикувано 09 септември 2013 - 22:12
не е ясно с какво си я чел тази грешка, но
ако е вярно прочетена
означава грешка в управляващия блок
на раздатката
Публикувано 10 септември 2013 - 17:27
Грешката е прочетена на лаптоп на които има програма за mercedes и на компютъра изпише №137- времена CAN комуникация невъзможна.
Публикувано 10 септември 2013 - 22:56
Проверете за клеясал предпазител.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 13 септември 2013 - 20:16
Къде се намират тези претпазйтели и как можем да отстраним този проблем.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни