Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Досаден проблем


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 12 юни 2013 - 21:00

Само аз ли имам тоя досаден проблем с малкия гаден амортисьор пред двигателя? W210 e250D.
Според вас има ли значение nM който са изписани върху него? 
На едното пише 600nM, на другото 1200....
Не се случва доста често да се скапе. Последното го купих от ДарсАуто - 120 лева и изкара около 30 хиляди километра.
Може ли по някакъв начин да се предотврати повредата на тая джаджа.. 
Може ли като цяло проблема да идва, че по-често се кара в града колата и вибрациите са доста по-големи в ниските обороти и от там да разбива всичко..


  • 0

#2 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 14 август 2013 - 13:59

Някой случайно да знае, колко nM трябва да я тоя амортисьор заводско? Сложих един на който пише 1200 и положението е ужас..?


  • 0

#3 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2013 - 14:11

Често се скапват тези амортесьорчета, но мисля че 120лв за това амортесьорче е много пара. 


  • 0
Публикувано изображение

#4 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 14 август 2013 - 14:24

В Дарс Ауто е толкова...


  • 0

#5 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2013 - 14:29

за 124ката купих преди 5години от Балканстар и от тогава не се е обаждало.

50ина лева беше...


  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2013 - 15:58

Ако проблема му е само във втулките, прави само тях и си го сложи пак.

 

...във всеки магазин за гумени втулки и маншони ще намериш същите или почти същите....магазин за руски части също ти върши работа.

 

но офертата за нов от БС, дет вика Саката е най-добре.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 14 август 2013 - 16:07

отделно в БС и членовете на клуба имат намаление


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#8 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 14 август 2013 - 16:44

Тоя път се е скапал самия амортисьор, не втулките. А нещо относно конзолата, дето го държи? Имали ли сте проблеми с нея?
А тия нМ имат ли значение, в крайна сметка?


  • 0

#9 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 14 август 2013 - 20:27

Те за твоята кола като си кажеш номера на рамата си излиза точния амортисьор, а не да търсиш по nM и други размери или характеристики. Първо провери колко струва в БС и тогава влизай в други филми.


  • 0

#10 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 17 август 2013 - 15:20

Проблема е решен кардинално.
Нова конзола + нов болт+нов амортисьор.


  • 0

#11 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 август 2013 - 09:06

Хвърли поглед и на ролката на алтернатора. Ако тя засича за части от секундата, това веднага се отразява на ам-а.
Ще е супер ако се е оправило сега. Успех!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#12 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 05 септември 2013 - 18:37

Пак съм аз  :help  :flag  :kill_myself 
От целия ремонт и всички смени и т.н. .... Подмяна на всичко ново.. Последна спирка е износено легло на болта на гондолата... Хлопа, трака вътре си е**ло мамата...
Там където е резбата, разбрах че е капак... И почвам да търся за смяна.. Имало доста за разглобяване.. Някакви съвети..?  :help


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни