Само аз ли имам тоя досаден проблем с малкия гаден амортисьор пред двигателя? W210 e250D.
Според вас има ли значение nM който са изписани върху него?
На едното пише 600nM, на другото 1200....
Не се случва доста често да се скапе. Последното го купих от ДарсАуто - 120 лева и изкара около 30 хиляди километра.
Може ли по някакъв начин да се предотврати повредата на тая джаджа..
Може ли като цяло проблема да идва, че по-често се кара в града колата и вибрациите са доста по-големи в ниските обороти и от там да разбива всичко..
Досаден проблем
Започната от OneReason, 12 юни 2013 - 21:00:24
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 юни 2013 - 21:00
#2
Публикувано 14 август 2013 - 13:59
Някой случайно да знае, колко nM трябва да я тоя амортисьор заводско? Сложих един на който пише 1200 и положението е ужас..?
#5
Публикувано 14 август 2013 - 14:29
за 124ката купих преди 5години от Балканстар и от тогава не се е обаждало.
50ина лева беше...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#6
Публикувано 14 август 2013 - 15:58
Ако проблема му е само във втулките, прави само тях и си го сложи пак.
...във всеки магазин за гумени втулки и маншони ще намериш същите или почти същите....магазин за руски части също ти върши работа.
но офертата за нов от БС, дет вика Саката е най-добре.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 14 август 2013 - 16:07
отделно в БС и членовете на клуба имат намаление
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8
Публикувано 14 август 2013 - 16:44
Тоя път се е скапал самия амортисьор, не втулките. А нещо относно конзолата, дето го държи? Имали ли сте проблеми с нея?
А тия нМ имат ли значение, в крайна сметка?
#9
Публикувано 14 август 2013 - 20:27
Те за твоята кола като си кажеш номера на рамата си излиза точния амортисьор, а не да търсиш по nM и други размери или характеристики. Първо провери колко струва в БС и тогава влизай в други филми.
#10
Публикувано 17 август 2013 - 15:20
Проблема е решен кардинално.
Нова конзола + нов болт+нов амортисьор.
#11
Публикувано 18 август 2013 - 09:06
Хвърли поглед и на ролката на алтернатора. Ако тя засича за части от секундата, това веднага се отразява на ам-а.
Ще е супер ако се е оправило сега. Успех!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Ще е супер ако се е оправило сега. Успех!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#12
Публикувано 05 септември 2013 - 18:37
Пак съм аз
От целия ремонт и всички смени и т.н. .... Подмяна на всичко ново.. Последна спирка е износено легло на болта на гондолата... Хлопа, трака вътре си е**ло мамата...
Там където е резбата, разбрах че е капак... И почвам да търся за смяна.. Имало доста за разглобяване.. Някакви съвети..?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни