Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Климатизация 200 ТЕ/W124


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Live1337

Live1337

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124 200 TE 16V

Публикувано 12 юни 2013 - 09:25

Здравейте,

 

От 3-4 дни притежавам и аз вече Mercedes W124 TE модификация. Въпроси имам много, но няма да задавам всички наведнъж. В момента това, което ме тревожи е климатика (климатроник). На прикачената снимка се вижда от кой вид е. Колата така я купих - климата не работеше. На което и положение да го направя (дори и ЕС) грам не подухва в купето и вентилаторът отпред, зад решетката (1 бр., не 2) не помръдва. За момента не съм правил нищо, освен да проверя бушона, който е на лявото бомбе - здрав е. Другите бушони завидно и те са здрави. Четох теми в този под раздел на форума, но въпреки тях не знам от къде точно да започна диагностиката на проблема. Това, което мога - ще си го направя сам, но за това, което не мога - нека някой да препоръча майстор в Бургас, ако знае. Друг интересен факт е, че уреда в таблото, който показва външната температура ... ту я показва, ту изгасва, след това пак показва и така...на рандом принцип. Ще се радвам на отговори.

 

Поздрави!

 

Прикачен файл  7586936o.jpg   60,13K   71 Брой сваляния


  • 0

#2 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2013 - 10:59

Според мен или е самият вентилатор или неговото управление. Колега незнам до колко разбираш от токове ама може да започнеш от тези две възможности. За целта отваряш капака, сваляш пластмасите с уплътненията които пречат на водата да отиде до акумулатора и бушоните, после сваляш чистачката, после една две пластмаси и си при вентилатора и мериш дали му идва напрежение


  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2013 - 11:50

Провери съпротивлението зад левият фар до дехидратора, керамично е, в него влизат два кабела - това за външният вентилатор, ако съм разбрал правилно че той не бачка.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 Live1337

Live1337

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124 200 TE 16V

Публикувано 13 юни 2013 - 12:07

Провери съпротивлението зад левият фар до дехидратора, керамично е, в него влизат два кабела - това за външният вентилатор, ако съм разбрал правилно че той не бачка.

 

Здравей, дали няма някоя снимка кое да проверя, защото зад левия фар ми е изпарителя на метана и е доста тясно, да знам какво точно да гледам.

 

Мерси


  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2013 - 12:34

Гледай на калника под изпарителя, съпротивлението е с размер, дължина около 5/6 см , и ширина 2 см. - керамично.

 

18437d1084897430-aux-fan-resistor-locati

 

До това

 

acswitch.jpg

 

Под това

 

016048763.jpg


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 Live1337

Live1337

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124 200 TE 16V

Публикувано 13 юни 2013 - 15:18

Гледай на калника под изпарителя, съпротивлението е с размер, дължина около 5/6 см , и ширина 2 см. - керамично.

 

18437d1084897430-aux-fan-resistor-locati

 

До това

 

acswitch.jpg

 

Под това

 

016048763.jpg

 

Благодаря! Ще погледна довечера, че днес ходих да слагам джанти :Д

 

Мерси!


  • 0

#7 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2013 - 15:43

Колегата имаше на предвид вентилатора на купето.
Щом всички предпазители са здрави,а не работи,разглобяваш. 


  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#8 Live1337

Live1337

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124 200 TE 16V

Публикувано 13 юни 2013 - 16:08

Да не подвеждам никой, имам подозрения, че самото управление на климата не функционира. Като го свалих, видях, че е сваляно преди, чупена е пластмасата да се работи по платката и след това е лепено. Утре пристига новото работещо такова, след като го сложа - ще видим резултат. А иначе симптомите са следните - което и копче да натисна на макс вентилатор (обдухване на предно стъкло, ЕС, или някое от др две) нито се чува моторчето на вентилатора, нито предната перка (пред радиатора) върти. Има вероятност да няма фреон и поради тази причина да не завърта предната перка (четох някъде из форума, че при малко/липса на фреон това било защитна реакция). Едно по едно ще изключвам нещата да видим какво ще се случи. БТВ докато свалях управлението на климата, така и така бях разглобил, та свалих и 1-2 копчета, понеже ми се струваше, че не свети. Оказа се, че свети, но крушките не ми изглеждаха сменяеми. Като изгорят трябва да хващам поялника и да запоявам нови към кондензатора или направо ново копче? Как се процедира. И малко ОФФ топик, но ми е изгоряла крушката, която е под копчето за фаровете - 0.4W. Обиколих няколко магазина - нямаха такива. Обадих се до оторизираният магазин на Мерцедес в Бургас - след 30 мин. ми върнаха обаждане, че дори в София нямало такива и трябало да се поръчва от Германия, та... наистина ли е толкова зор с тез крушки?!

 

Поздрави!


  • 0

#9 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 13 юни 2013 - 16:27

Да зор е :) потърси в нета и слагай само такива иначе ще стопиш пласмасарийте.


  • 0

#10 Live1337

Live1337

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124 200 TE 16V

Публикувано 13 юни 2013 - 16:29

Да зор е :) потърси в нета и слагай само такива иначе ще стопиш пласмасарийте.

Четох, че пластмасите се разтапят, точно за това такива ще търся. По плафоните обаче сложих диодни, вместо суфатните и мисля, че освен в светлината е по-добре и в тоз аспект, защото суфатните греят къде, къде повече от диодните, а и светлината е бяла и качествена ;)

 

Поздрави!


  • 0

#11 Live1337

Live1337

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124 200 TE 16V

Публикувано 14 юни 2013 - 08:33

Провери съпротивлението зад левият фар до дехидратора, керамично е, в него влизат два кабела - това за външният вентилатор, ако съм разбрал правилно че той не бачка.

 

Премерих съпротивлението, всичко е окей там. Забелязах нещо интересно обаче. Вчера сутринта свалих блока за управлението на парнотот, като бях оставил копчето (врътката) на най-червената част и вчера докато я карах колата през деня от духалките духаше яко топъл въздух, което ме навежда на мисълта, че работи моторчето под чистачката. Дано днес пристигне новият блок за управлението да видим дали всичко ще сработи с него.

 

Поздрави


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни