От доста време се опитвам да оправя проблем свързна с телефонната система и навигацията по моята кола (CLK W209). Смених целият оптичен кабел от Comand-a, до модула за телефона, който се намира отзад в багажника. Смених и самия модул и сега има напредък. Телефона тръгва (макар и много рядко), но преди изобщо не искаше да захапе. След, като смених всичко по системата си насочих съмненията в Comand-a. И понеже е глупост дори и втора употреба да купя (ей така за пробата), се сетих за т.н. наречните firmware update.
Тук вече идва и съществения ми въпрос. Намерих вариант 1 и вариант 2, как става този ъпдейт. Не съм много наясно с немския, а и google translate, не помага кой знае колко, та..някой правил ли е такова нещо? Аз съм ъпдейтвал софтуера на NTG1 в W211, но там е друга работата, а и има много повече информация в интернет.
Преди време бях ходил и до БалканСтар. Казаха, че с "флашване" на Comand-a, е много вероятно проблема да се оправи, но пък имало 90% шанс, да изгори?! Попитах и друг човек, наистина много навътре в материята, и той каза, че има много голяма вероятност да изгори Comand-a. Аз това "флашване", си го обяснявам, един вид като преинсталиране на софтуера. И за да избегна тази вероятност, да ми изгори Comand-a и искам или не тогава да си купя вече втора употреба такъв....се замислих за този firmware update....естествено трябва да проверя, с коя версия съм аз, за да не се окаже, че съм с най-новата и няма какво да се ъпдейтва.
Да се върна малко към линковете по-горе. Искат се някакви дискове за този процес? Какви са те и какви са им оригиналните номера?
Всяка информация ще ми бъде полезна колеги. Мислите ли че може да се оправи проблема с този ъпдейт? Другия вариант е да намеря друг Comand, и да го сложа, за да видя как ще реагира телефона, да се уверя, че проблема е в него?!?!
Този пост е редактиран от Grozdanov: 05 юни 2013 - 18:59