 В момента показва, че съм просрочил 1700 км когато е трябвало да вляза в сервиз. Не знам за какво и предния собственик също - само ме увери че не е за масло.
 В момента показва, че съм просрочил 1700 км когато е трябвало да вляза в сервиз. Не знам за какво и предния собственик също - само ме увери че не е за масло.
					
					 
	
W210 Сервизен асистентКак се настройва?
		 Започната от drago, 26 фев 2006 - 12:44:13 
	
	
	
	
		2 мнения по тази тема
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 февруари 2006 - 12:44
					Някой има ли представа как се натройва сервизния асистент? Колата няма борд компютър - има три бутона в ляво на таблото + - и 0. Имам книжка обаче е на немски, а него не го чувам изобщо  В момента показва, че съм просрочил 1700 км когато е трябвало да вляза в сервиз. Не знам за какво и предния собственик също - само ме увери че не е за масло.
 В момента показва, че съм просрочил 1700 км когато е трябвало да вляза в сервиз. Не знам за какво и предния собственик също - само ме увери че не е за масло.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					 В момента показва, че съм просрочил 1700 км когато е трябвало да вляза в сервиз. Не знам за какво и предния собственик също - само ме увери че не е за масло.
 В момента показва, че съм просрочил 1700 км когато е трябвало да вляза в сервиз. Не знам за какво и предния собственик също - само ме увери че не е за масло.
					
					
	
	MB W210 E230
 
				
				
				
			
				 
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 февруари 2006 - 20:59
Защо не минеш през Балкан Стар може да имат книжка на БълкарскиНякой има ли представа как се натройва сервизния асистент? Колата няма борд компютър - има три бутона в ляво на таблото + - и 0. Имам книжка обаче е на немски, а него не го чувам изобщо
В момента показва, че съм просрочил 1700 км когато е трябвало да вляза в сервиз. Не знам за какво и предния собственик също - само ме увери че не е за масло.
 
					
					
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 02 март 2006 - 09:34
					Разбрах как става:
1. Бутона 0 се натиска и задържа.
2. Включва се на контакт.
3. Изключва се от контакт.
4. Пак се включва на контакт.
5. След около 2 сек. брояча се ресетва.
6. Отпуска се бутона 0.
 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					1. Бутона 0 се натиска и задържа.
2. Включва се на контакт.
3. Изключва се от контакт.
4. Пак се включва на контакт.
5. След около 2 сек. брояча се ресетва.
6. Отпуска се бутона 0.
 
					
					
	
	MB W210 E230
 
				
				
				
			
				 
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни



 
				 
				
 
			
			
			
				 Тази тема е заключена
 Тази тема е заключена 
				
				
				 
			
			 
				
				
				








