Здравейте колеги имам следния проблем. При студен двигател колата пари от ряз, но като почне да вдига градуси все по-трудно пали и докато мине 80градуса когато вече не иска изобщо да запали( след като е оставя да изстине проблема изчезва)
Двигател
Започната от BadToTheBone, 30 май 2013 - 18:48:40
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 май 2013 - 18:48
#2
Публикувано 30 май 2013 - 20:48
Датчик колянов или разпределителен вал.На първо четене.
Направи следното като загрее на 80гр. спри двиг.вземи едно шише 2л. студена вода и полей първо дат.на разпред.вал.да изтине и пробвай да запалиш.
Запали ли сменяш него.Не ще ли полей на кол.вал и пак пробвай.
Другото може да изле по горивната с-ма.
По лесно е със диагностиката веднага показва.
#3
Публикувано 31 май 2013 - 14:39
а къде се намират тези датчици, мога ли да ги видя без да я качвам на канал
#4
Публикувано 31 май 2013 - 15:44
Датчик колянов или разпределителен вал.На първо четене.
И аз така мисля, поне при мен беше така....докато не спря да пали въобще
#5
Публикувано 31 май 2013 - 17:18
barty а при теб кой от двата датчика се оказа
#6
Публикувано 31 май 2013 - 17:32
Говорите за бензинова спрямо дизелова кола...
Извинявам се, ако всявам смут, но при старите БМВ-та, това поведение се дължеше на разтегната верига.
Ако е проблем с датчика, не гасне ли и в движение, без да е свързано само с паленето?
#7
Публикувано 31 май 2013 - 18:18
в движение не гасне
#8
Публикувано 31 май 2013 - 18:19
а на предния ми въпрос може ли да ми отговорите къде се намират датчиците
#9
Публикувано 31 май 2013 - 20:00
Дано снимката от EPC помогне да се ориентираш горе-долу .
Прикачени файлове
#10
Публикувано 16 февруари 2014 - 16:53
може също така се да се провери датчик налягане на реила ако се полее обилно със студена вода датчика и рейката и да се пробва дали пали по-лесно.При загряване нафтата променя вискозитета си.Ако клапана е започнал леко да изпуска може да не пали топла.
р
#11
Публикувано 02 март 2014 - 22:06
Ето тук е единия датчик.
Сваля се лесно, с два болта и се откача буксата.
А това е и самия датчик :
Този пост е редактиран от simeon stefa: 02 март 2014 - 22:11
#12
Публикувано 02 март 2014 - 23:07
при положение , че има хубави диагностики , защо за Бога трябва си поливаш мотора с вода....
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#13
Публикувано 07 март 2014 - 00:22
10 месечна тема. Май ставаше въпрос за нафта, а и колегата вероятно го е оправил отдавна, но просто е пропуснал да напише решението
#14
Публикувано 09 май 2014 - 15:20
Проблема беше в датчика на коляновия вал . Смяната е ужасна
#15
Публикувано 09 май 2014 - 20:56
Проблема беше в датчика на коляновия вал . Смяната е ужасна
Нищо особено.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни