Колеги, колко пари горе-долу излиза да се възстановят въздушните възглавници на 124ка от 1994 година (ако конкретният модел има значение)? Намерил съм два еърбега за общо 200 лв (волан и пасажер)- друго какво трябва да набавя и каква цена да очаквам като нормална за труд? Също да препоръчате някъде в София конкретен човек/сервиз?
Въздушни възглавници на 124
Started by Xerxes, 27 May 2013 - 12:32:35
11 replies to this topic
#1
Posted 27 May 2013 - 12:32
#2
Posted 31 May 2013 - 08:47
Здравейте.
Какво значи да се възстановят? За волана читав тапицер знае какво да прави. За пасажерската ще трябва да се сваля таблото. Пък и трябва да се провери функционалността на цялата верига датчици и т.н. Иначе възглавниците ще са ти само за украса.
Поздрави, Райчо.
"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "
#3
Posted 31 May 2013 - 11:09
Колегата е намерил здрави еърбеци! Въпросът му е,как да възстанови цялата система,така че да му работи,ако пак има удар.
Според мен,освен еърбеците,трябва да се сменят и механизмите на коланите.За датчиците си нямам и идея обаче.Трябва да потърсиш схемата.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#4
Posted 31 May 2013 - 13:29
Не мога да намеря диагностика за буксата на такава кола!
Кажете колко датчика и къде има за еърбеговете- на предна броня; другаде има ли?
#5
Posted 01 June 2013 - 10:31
1бр. еърбег за волана
2 бр. за пасажера
2 бр. патрони за коланите
1 бр модул за СРС под касетофона зад пепелника.
Диагностиката за теб е като на другите Мерц, само кабела е различен. На единият му край има отделни пинове, които при теста се поставят на отделните позиции от буксата на колата ти.
Обаче: Ако поставиш всичките тези неща здрави, системата ще изгаси лампата на таблото и ще заработи и без диагностика.
Модула - макар и сработил веднъж, не умира безвъзвратно и може да се подкара отново, но вместо тази разправия, по-добре здрав, щот са евтини.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Posted 03 June 2013 - 14:52
Бай Васо- защо казваш 2 бр. еърбег за пасажера? Не е ли само един?
Също- къде са датчиците, които задействат при краш и колко са?
Казваш слагам здрави и ще изгаси лампата, така ли? Конкретният случай е следният - лампата изобщо не светва когато и да било. Искаш да кажеш че след монтаж на здрави модули лампата ще светва за 1-2 сек при проверката и после гасне- както е нормалната й функция, нали?
#7
Posted 03 June 2013 - 21:13
Два са с две букси, от дясно на инсталацията имаш 2 букси, ламбето трябва да свети, сигурно ти е изгоряло или го няма.
Не търси датчици, няма такива, има едно топче с пружинка, много проста системка. Опитвам да се сетя къде се намираше, на него няма кво да му се строши.
Слагаш беговете, проверяваш двете оранжеви букси под седлата, уверяваш се че патроните за коланите са ти здрави, ако си с лентов кабел трябва да си сигурен че не е шит, сменяш лампичката на SRS, мениш модула и ако всичко е здраво ламбето ще изгасне.
Искаш да кажеш че след монтаж на здрави модули лампата ще светва за 1-2 сек при проверката и после гасне- както е нормалната й функция, нали?
Да, ще светва още на първата позиция на ключа и после ще изгасва.
Edited by Вай Басо, 03 June 2013 - 21:17 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Posted 12 June 2013 - 23:17
Да се намеса, и аз като колегата искам да си подкарам еърбека при мен е само 1 на волана последно преди да махна модула ми даваше 3 постоянни грешки 2-та пиропатрона и модул за самоуправление. Сега гледам колегата е писал за 2-те букси под седалките мойте са червени и си стоят свободни какво трябва да има закачено на тях.
#9
Posted 13 June 2013 - 09:58
От двете седалки излизат кабели които идват от закопчалките за коланите, както и от пода под седалките излизат кабели които се закачат за тези от седалките - коланите.
Не бива да са свободни.
Кои от тях стърчат, тези от пода или тези от седлата?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Posted 17 June 2013 - 14:02
От двете седалки излизат кабели които идват от закопчалките за коланите, както и от пода под седалките излизат кабели които се закачат за тези от седалките - коланите.
Не бива да са свободни.
Кои от тях стърчат, тези от пода или тези от седлата?
значи от пода имам 2 букси едната е черна другата червена черната е включена и отива точно към машинката за колана, когато я изключа не ми се подава колана като запала. а червената е само от пода и ми липсва другия край където трябва да се вкючи в нея... иначе като форма са еднакви буксите.
за това питам за какво е аджеба червената.
#11
Posted 17 June 2013 - 19:51
Търси и другарчето, огледална букса в същият цвят, трябва да се спуска от седалката.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users