Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Работи когато си поиска


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 NikiN

NikiN

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:ОБЛАСТЕН
  • Автомобил:
    МЕРЦЕДЕС

Публикувано 25 май 2013 - 17:48

Здравете, колеги, най-накрая се сдобих с мерц е320 4матик 2005година

Питането е следното - при задържане на бутона на ключа за заключване не винаги или по скоро почти никога не вдига забравените отворени прозорци. Няколок пъти го прави след разни синхронизации, но друг път не иска и това си е. При задържане на бутона за отключване на ключа пък прозорците се отвярят и се включва обдухването на шофьорската седалка, т.е. има си така наречения комфорт модул, но не винаги работи. Мойте подоцрение опирта до слаба батерия на ключа - те били две или слаб акумулатор, но за второто колата не дава никакви индикации. Помагайте моля, ако някой се е сблъсквал с това, предварително благодаря


  • 0

#2 300E-4matic

300E-4matic

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E280CDI 4matic sport 2007
    300E 4matic Lorinser 1990

Публикувано 27 май 2013 - 18:49

Зависи в кои режим ти е ключа,

Сменяш режима на ключа като задържиш откл и закл за 5с докато светне диода на кл.

Смяната на батерията е препоръчителна.


  • 0
Публикувано изображение

#3 NikiN

NikiN

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:ОБЛАСТЕН
  • Автомобил:
    МЕРЦЕДЕС

Публикувано 27 май 2013 - 22:08

Колега благодаря за отоговра, 

това с режима на ключа направо ме учиди яко, какъв е тоя режи, какво прави, и куп въпроси за ключа, какво като сменя тоя режим? Батерията не ми е проблем да я сменя и ще го направя, но по всичко личи, че не е за смяна, лови от много голямо разстояние и лампичката на ключа или диодчето не казва че е е изтощета, Та ако може да обяснищ малко по подробно, за което ще съм ти благодарен!


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 май 2013 - 07:39

При мен също е особено това вдигане и сваляне.Първо,трябва да си близко до колата и ключа да е пряко насочен към вратата или огледалото.Второ,колата трябва да е била заключена,ако искаш да и свалиш прозорците.Ако е била отключена не става.Същото е положението и ако искаш да ги вдигнеш-трябва да е била отключена преди това.Също така трябва да държиш натиснат бутона през цялото време до желаното положение.


  • 0

#5 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2013 - 08:34

Режима на ключа мисля се състои в това, че при единият се отключва само шофьорската врата. За да се отключат и другите трябва да се натисне бутона още един път. Другият режим при първото натискане на бутона за отключване отключва всички врати и багажника. Преминаването става както го е описал колегата, задържат се едновременно и двата бутона за около 5 секунди докато премигне диода.
За стъклата трябва ключа да е насочен към шофьорската врата от сравнително близко разстояние и да се задържи съответният бутон. Отдалеч няма да стане. :)
  • 0

#6 NikiN

NikiN

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:ОБЛАСТЕН
  • Автомобил:
    МЕРЦЕДЕС

Публикувано 28 май 2013 - 19:10

Благодаря за отговорите, коелги, особено за режима - това съм го чел в наръчника на колата, но го бях забравил. Това че нещата трябва да се случват само от близо, само при шофорската врата ми е ясно, изчетох всичко свързано със синхронизацията, на стъклата. Само тогава и то само понякога нещата се случват и всичко си работи както трябва - т.е. знам какво точно се получава когато нещата стават. Проблема идва, че не винаги или по-скоро само по някога се случват. Основното ми подозрение за батерията отпада, а руснаци и американци по форумите смятат, че проблема е в инфрареда при дръжката, но какъв е смисъла да работи само понякога и само след синхронизация на стъклата.

Питането е да слагам ли аларма за да могат прозорците да се затварят автоматично след като заключа колата. 


  • 0

#7 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 28 май 2013 - 19:37

ами като не са синхронизирани стъклата

не знаят до къде да слизат или да се качват

тогава не ти работи и втоматичното

движение от копчетата


  • 0

#8 ByCK

ByCK

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    w211 E220 CDI '02 Avantgarde

Публикувано 31 май 2013 - 09:47

Благодаря за инфото с ключа. някаде бях чел но мислех че е опция с някакъв сервизен ключ..

 

А за инфрареда и при мен е същата работа тябва да е най много 1см растояние сензора и клкюча за да работи и то винаги не става.. А на мой приятел дето има ц класа от 3-4 метра без проблем вхаща.

 

Аз отворих ключалката за да чистя сензора но то е затворено изцяло освен буксата нищо не може да се пипа..


  • 0
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km

#9 NikiN

NikiN

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:ОБЛАСТЕН
  • Автомобил:
    МЕРЦЕДЕС

Публикувано 03 юни 2013 - 19:11

Благодаря за инфото с ключа. някаде бях чел но мислех че е опция с някакъв сервизен ключ..

 

А за инфрареда и при мен е същата работа тябва да е най много 1см растояние сензора и клкюча за да работи и то винаги не става.. А на мой приятел дето има ц класа от 3-4 метра без проблем вхаща.

 

Аз отворих ключалката за да чистя сензора но то е затворено изцяло освен буксата нищо не може да се пипа..

Колегите хамериканци, разглабят варварската и дозапойват някакви връзки, пише го в техния форум


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни