Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Странен шум на свободна скорост


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Posted 24 May 2013 - 21:11

Здравейте колеги при запалване на колата се чува шум от кум съединителя и скоростната кутия също така и когато е на свободна скорост пак се чува тоя шум като виене,това виене се засилва при натискане на гаста на свободна скорост обаче при натискане на съединителя това виене спира от какво може да е?Някой ми казва че е аксиален лагер други от скоростна кутия,обаче колата си работи добре скорости и всичко?Моля да ми дадете насока от кое може да е и дали го имате този проблем и вие,мерцедес 124 2.0 122 коня бензин!


  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 24 May 2013 - 21:53

Някой от лагерите по скоростите е, те спират да се въртят като натиснеш съединителя, вероятно от към страната на камбаната. Това че имаш скорости е чудесно и значи че като смениш болният лагер, ще се радваш на добра кутия.

 

Сигурен ли си че маслото и е до горе? 


Edited by Вай Басо, 24 May 2013 - 21:55 .

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 25 May 2013 - 03:50

Аксиален слабо вероятно, тъй като той е натоварен при натискане на съединителя, а ти точно тогава казваш че не се чува. Както казва бай Васо, нещо по кутията е, най вероятно по първичния вал.


  • 1
Follow your own star...

#4 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Posted 25 May 2013 - 08:57

Маслото е сменено преди 2000 км шума си остава пак.като я вкарах на канала точно от скоростите е шума едно такова като стържене понякога по силно понякога по слабо всички ми казват лагер на първичния вал така мисля и аз защото като натисна съединителя и спира шума тогава първичния вал спира да се върти!Може ли някой да разясни смяната поне да имам нещо оринтировачно става въпрос за W124 200E 122 коня 5 степенна кутия 91 година бензин?Благодаря.


  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 25 May 2013 - 09:50

Вероятно е разбил леглото и вала опира в шийката.

 

 

Не успях да открия баш като твойта, обаче и от това ще добиеш представа.

 

564546.jpg


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 25 May 2013 - 17:17

Мен ако питаш си потърси друга такава кутия, обаче я провери първо дали е читава, ако е свалена от вървяща кола най добре. Цените вече са такива че най вероятно ремонта ще е по скъп от колкото направо да си вземеш друга кутия.. а твоята може да я дадеш на вторични и да избиеш 20лв от новата, или да си я пазиш/продадеш за части


  • 0
Follow your own star...

#7 190benzzz

190benzzz

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 06 February 2014 - 22:50

Колега проблемът ти е в лагерите те са 4бр и се намират в края на валовете преди време имах същият пробллем.


  • 0

#8 190benzzz

190benzzz

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 06 February 2014 - 23:05

пробвах всякакви методи като сменях малсо наливах добавки смених к-т съединител слушах доста предположения и на края кутията долу и се оказа въпросните лагери.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users