Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Продажба на катализатор


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 debrokal

debrokal

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 W210 136 к/с

Публикувано 22 май 2013 - 13:44

Здравейте и се извинявам ако повтарям темата но след близо 40 мин не можах да открия точно за този модел ... та въпроса ми е следния искам да сваля и да продам катализатора на W210 E200 Авангард 2000к 136к/с 96г бензинов ...лошото е че нямам възможност да вдигна колата и да видя серийния номер на кат ... та въпроса е някой продавал ли е и колко пари е взел и още дали ще има грешка със сондата или тя е преди самия катализатор ... абе изобщо дайте малко акъл аз съм от тия дето приемат ... мерси предварително и наздраве :beer


  • 0
Публикувано изображение

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2013 - 13:47

Според мен, не си пипай катализатора!


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2013 - 14:05

Не си съсипвай колата за 150лв 


  • 0

#4 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 22 май 2013 - 14:26

Щом си решил да махнеш и продадеш катализатора отиваш в Ем Комплект 33 Павлово (например) .

Свалят ти го, слагат ти резонаторно гърне, плащаш си услугата и гърнето и си тръгваш с

1г. гаранция на резонатора .

 

Ще ти предложат да изкупят катализатора за сметка на гърнето и ще си горе-долу 0 на 0 .

Не се съгласявай, по добре ти си го продай и ще си на + от операцията .

 

Дали си заслужава, твърдо НЕ .

 

Карай си с катализатора, ако ти се струва че колата е мудна и се чудиш дали без катализатор

ще хвръкне, не се чуди, няма - тя толкова си може .


  • 0

#5 debrokal

debrokal

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 W210 136 к/с

Публикувано 22 май 2013 - 14:44

Спасихте бабата от ампутация наистина за 150 лв не си заслужава :droid_grin  а относно колко върви ... върви си двигателя е като часовник без забележка ... благодаря за мненията катализатора остава на място до запушването му  :beer 


  • 0
Публикувано изображение

#6 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 22 май 2013 - 15:00

Няма да се запуши, това е бензин не дизел, ще векува .

Пази го от удари, механични повреди и крадци .


  • 0

#7 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 22 май 2013 - 20:55

Toва с катализаторите е някав мит лично за мен . На 3 мои коли бензини съм го махал и съжелявам . Никога повече .


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#8 Merconite

Merconite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 115 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Мерцедес, Андройд и хубави жени!
  • Автомобил:
    Mercedes E200 kompresor 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2013 - 21:11

Мислех и аз да го махам. Отидох в един сервиз изкупуващ катализатори и сметнах, че 250лв. не си струват да си съсипя колата. 


  • 0
Собствениците на Мерцедес се обиждат когато техния Benz бива сравняван с други коли.

#9 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 22 май 2013 - 21:51

Само при мен ли имаше положителен ефект от махането на катализатора? Сякаш колата дърпа по-добре, особено в ниските обороти. Иначе причината, поради която трябваше да се маха е, че катализатора толкова се беше раздробил на парчета, че тези въпросните парчета ми задръстиха гърнетата и се наложи смяна и на тях... Като цяло си се набутах достатъчно за резонатори и гърнета, но поне за сега съм доволен :) 


  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#10 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 23 май 2013 - 13:16

Само при мен ли имаше положителен ефект от махането на катализатора? Сякаш колата дърпа по-добре, особено в ниските обороти. Иначе причината, поради която трябваше да се маха е, че катализатора толкова се беше раздробил на парчета, че тези въпросните парчета ми задръстиха гърнетата и се наложи смяна и на тях... Като цяло си се набутах достатъчно за резонатори и гърнета, но поне за сега съм доволен :)



Това е , че когато ти е здрав премахмавето му е ИЗЛИШНО !


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 май 2013 - 22:31

На всяка кола с обикновена газова, рано или късно катализаторът прегаря и се раздробява - проблемът е, че обикновената газова не може да дозира така добре газта - и в някакъв диапазон сместа е твърде богата за твърде дълго време, а в друг твърде бедна пак за твърде дълго време.

 

Катализаторът работи правилно когато се редуват бедни с богати смеси - тогава когато колата е в затворен контур на управление (загрял мотор, постоянно натоварване), ЕКУ-то редува бедни с с богати смеси по няколко пъти в секунда.

 

Богатите смеси съдържат повече въглеводороди, a бедните повече кислород и азотни окиси.

 

Работата на катализатора е да захваща въглеводорите и да ги доизгаря - тогава се отделя въглероден двуокис, вода и топлина. Да до-оксилява CO до CO2

 

А бедните смеси - раздробява азотните окиси на кислород и азот с помощта на топлината от до-окисляването на въглеводородите и после използва остатъчния кислород за до-окислява горните две реакции.


  • 0

#12 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2013 - 16:33

Добре че видях тазит тема, че и на мен ми беше бъзнала мухата да го махам за някой лев .. Благодаря ви! :)


  • 0

The best or nothink.


#13 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 12 юни 2013 - 17:29

Добре че видях тазит тема, че и на мен ми беше бъзнала мухата да го махам за някой лев .. Благодаря ви! :)

Не го махай ! Средното гърне изгаря .


  • 1
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни