Здравейте и се извинявам ако повтарям темата но след близо 40 мин не можах да открия точно за този модел ... та въпроса ми е следния искам да сваля и да продам катализатора на W210 E200 Авангард 2000к 136к/с 96г бензинов ...лошото е че нямам възможност да вдигна колата и да видя серийния номер на кат ... та въпроса е някой продавал ли е и колко пари е взел и още дали ще има грешка със сондата или тя е преди самия катализатор ... абе изобщо дайте малко акъл аз съм от тия дето приемат ... мерси предварително и наздраве
Продажба на катализатор
Започната от debrokal, 22 май 2013 - 13:44:57
12 мнения по тази тема
#2
Публикувано 22 май 2013 - 13:47
Според мен, не си пипай катализатора!
#3
Публикувано 22 май 2013 - 14:05
Не си съсипвай колата за 150лв
#4
Публикувано 22 май 2013 - 14:26
Щом си решил да махнеш и продадеш катализатора отиваш в Ем Комплект 33 Павлово (например) .
Свалят ти го, слагат ти резонаторно гърне, плащаш си услугата и гърнето и си тръгваш с
1г. гаранция на резонатора .
Ще ти предложат да изкупят катализатора за сметка на гърнето и ще си горе-долу 0 на 0 .
Не се съгласявай, по добре ти си го продай и ще си на + от операцията .
Дали си заслужава, твърдо НЕ .
Карай си с катализатора, ако ти се струва че колата е мудна и се чудиш дали без катализатор
ще хвръкне, не се чуди, няма - тя толкова си може .
#6
Публикувано 22 май 2013 - 15:00
Няма да се запуши, това е бензин не дизел, ще векува .
Пази го от удари, механични повреди и крадци .
#7
Публикувано 22 май 2013 - 20:55
Toва с катализаторите е някав мит лично за мен . На 3 мои коли бензини съм го махал и съжелявам . Никога повече .
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#8
Публикувано 22 май 2013 - 21:11
Мислех и аз да го махам. Отидох в един сервиз изкупуващ катализатори и сметнах, че 250лв. не си струват да си съсипя колата.
Собствениците на Мерцедес се обиждат когато техния Benz бива сравняван с други коли.
#9
Публикувано 22 май 2013 - 21:51
Само при мен ли имаше положителен ефект от махането на катализатора? Сякаш колата дърпа по-добре, особено в ниските обороти. Иначе причината, поради която трябваше да се маха е, че катализатора толкова се беше раздробил на парчета, че тези въпросните парчета ми задръстиха гърнетата и се наложи смяна и на тях... Като цяло си се набутах достатъчно за резонатори и гърнета, но поне за сега съм доволен
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#10
Публикувано 23 май 2013 - 13:16
Само при мен ли имаше положителен ефект от махането на катализатора? Сякаш колата дърпа по-добре, особено в ниските обороти. Иначе причината, поради която трябваше да се маха е, че катализатора толкова се беше раздробил на парчета, че тези въпросните парчета ми задръстиха гърнетата и се наложи смяна и на тях... Като цяло си се набутах достатъчно за резонатори и гърнета, но поне за сега съм доволен
Това е , че когато ти е здрав премахмавето му е ИЗЛИШНО !
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#11
Публикувано 23 май 2013 - 22:31
На всяка кола с обикновена газова, рано или късно катализаторът прегаря и се раздробява - проблемът е, че обикновената газова не може да дозира така добре газта - и в някакъв диапазон сместа е твърде богата за твърде дълго време, а в друг твърде бедна пак за твърде дълго време.
Катализаторът работи правилно когато се редуват бедни с богати смеси - тогава когато колата е в затворен контур на управление (загрял мотор, постоянно натоварване), ЕКУ-то редува бедни с с богати смеси по няколко пъти в секунда.
Богатите смеси съдържат повече въглеводороди, a бедните повече кислород и азотни окиси.
Работата на катализатора е да захваща въглеводорите и да ги доизгаря - тогава се отделя въглероден двуокис, вода и топлина. Да до-оксилява CO до CO2
А бедните смеси - раздробява азотните окиси на кислород и азот с помощта на топлината от до-окисляването на въглеводородите и после използва остатъчния кислород за до-окислява горните две реакции.
#12
Публикувано 12 юни 2013 - 16:33
Добре че видях тазит тема, че и на мен ми беше бъзнала мухата да го махам за някой лев .. Благодаря ви!
The best or nothink.
#13
Публикувано 12 юни 2013 - 17:29
Добре че видях тазит тема, че и на мен ми беше бъзнала мухата да го махам за някой лев .. Благодаря ви!
Не го махай ! Средното гърне изгаря .
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни