Според мен на тая жега на климатик през Петрохан ще е ненормално, ако не достигне 100 градуса. Или с климатик след четвъртия светофар в пиков час в София.
Проблем с охлаждането!
Започната от MB124, 21 май 2013 - 08:54:52
32 мнения по тази тема
#16
Публикувано 22 май 2013 - 11:57
#17
Публикувано 22 май 2013 - 12:46
Само антифриз беше... Как да се изпарява...
Сипах му само вода сега ... Беше до преди 3 дни с антифриз...
Да се разбира ли че е карано само с антифриз концентрат .?
Подходящо съотношение антифриз - дестилирана вода е 50 / 50 .
#18
Публикувано 22 май 2013 - 16:05
Климатика на колата не работи! Преди беше да кажем 80/20 80-антифриз... Само с вода температурите са същите!
#19
Публикувано 22 май 2013 - 17:43
Както писах, смених виско, термостат и радиатор. Още не съм я издул по нанагорнището, да видя дали не е друго! Главата е добре, ама както казваш кутията стана малко по-инертна-кара малко по-дълго, преди да превключи на по-висока скорост, а се случва и някой път да не включи и като отпусна педала на газта, забива... Засега не ми гори антифриз и маслото е чисто.
Една от предишнитре ми 124 беше с този разкошен мотор, как ли не я карах летеше много доволно, много и се кефех...ама точно така я прегрях и автоматик хвърлих и глава купувах.
Пази я.
Дано не те сполети!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Публикувано 22 май 2013 - 19:18
Мисля да го зацепя това виско постоянно идва лято а точно сега 200 лева за виско няма как да отделя... Дайте мнение как и дали има някаква опасност...
#21
Публикувано 23 май 2013 - 13:39
Здравейте.
Опасност от какво? Имаше в американски сайт как да си рециклираш виското, но не си спомням къде беше. Ако го зацепиш постоянно на теория ще си вдигнеш разхода на гориво.
Поздрави, Райчо.
"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "
#22
Публикувано 24 май 2013 - 07:33
От това перката да се разлети при много високи обороти... Четох че колата като е на 5000-6000 оборота през виското има приплъзване и перката се върти с 3000-4000... Къде е истината незнам!
#23
Публикувано 24 май 2013 - 10:16
Здравейте.
http://www.benzworld...tch-repair.html
Ето го слънцето! Извинявам се, че не съм го превел.
Поздрави, Райчо.
П.П. Някъде бях чел, че тази манипулация се прави при загрята основа с пистолет с горещ въздух, за да се втечни силикона вътре.
Слага се специален силикон, който явно се продава само от Тойота.
Този пост е редактиран от Ray4o: 24 май 2013 - 10:22
"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "
#24
Публикувано 24 май 2013 - 10:50
Колега търси 2ра ръка виско, ако трябва !!! Имах и аз абсолютно същия проблем със загряването. Веднъж стрелката стигна малко на делението на 100те градуса, като се качвах към Копитото, та седях 3 часа на средата на пътя докато не поизстине мотора (тогава не знаех номера с парното). От както ми го направи това съм я карал веднъж извънградско и 2-3 пъти градско с пуснато парно в жегите и извода беше, че извънградско точно през петрохан не ми прегряваше (там си е всесезонно ниска температурата пък и се движиш с над 40-50км. Та извънградско въздушната струя охлажда и нямах никакъв проблем. Но в София в жегите веднага прегряваше. Взех ново виско за 125лв. и колата заспа. Така, че търси 2ра ръка, но недей да я караш така !!! Ако треа седи месец без кола, докато събереш пари/намериш 2ра ръка, но не я карай! Аз извадих жесток късмет, че няма нищо спукано по двигател и не съм преебал скорости. Иначе аз на вода карам, че ми губи доста антифриз и не ми се дават секи месец по 20-30кинта за антифриз.
Немеца го е измислил !
#25
Публикувано 24 май 2013 - 11:12
Колега колата се кара 3-та година така ... смисъл стрелката да стига до горната черта в града... Колата се караше от баща ми и сега ги разменихме и май на мен се пада честа да я пооправям... Имам чуството че виското ми зацепва но по късно ... като стигне 100-те градуса и я сритам 3-4 пъти стрелката тръгва надолу и номера с парното ... Избягвам да я гася така загряла...
Каква марка е това виско за 125 лева?
#26
Публикувано 24 май 2013 - 11:15
И да питам какъв е тоя двигател, предишната кола която карах фиеста 1.3 загряла я гася и след 30-40 мин. вече е изтинала, този е като реактор гася го на 80 градуса след 2 часа подавам контакт стрелката е на 60 градуса. Такова нещо не бях виждал!
Този пост е редактиран от MB124: 24 май 2013 - 11:15
#27
Публикувано 24 май 2013 - 12:30
Е голям двигател, нормално по трудно да изстива и по трудно да загрява Ей сега ще проверя виско и ще ти кажа.
edit: моето виско го смениха в сервиз, така че нито марка знам нито нищо, само ти казвам кви пари ми взеха, но на прима виста откривам следното:
--Виско съединител за перката на всички М103, М104 двигатели на W124, 190Е-2.6, W126, G-klas, W210, W140 .(260E, 300E, 260SE, 300SE, 300GE, S320, E320 всички с 6цил редови мотори до 1999г.). Производител Auto-techteile, Турция. цена: 90лв/бр. .снимка
--Виско съединител за перката на всички М103, M104 двигатели на W124, 190Е-2.6, W126, G-klas, W140, W210 .(, 300E, 300Е-24, 320Е, 260SE, 300SE, 300GE, S300, S320, S280 всички с 6цил редови мотори до 1999г.). Производител Wender-Parts. цена: 125лв/бр.снимка
Това го продава колегата Lorinzer (са реклама-нереклама, не съм чел правилата, просто гледам да помогна на момчето). Свържи се с него и виж дали ги продава още. В раздела "Продава: части и аксесоари" мисля, че имаше една 124 300Е, която се продава на части потърси и попитай и там. Иначе мисля, че и мойто виско е турско.
Този пост е редактиран от BG - 681: 24 май 2013 - 12:36
Немеца го е измислил !
#28
Публикувано 26 май 2013 - 17:46
Една от предишнитре ми 124 беше с този разкошен мотор, как ли не я карах летеше много доволно, много и се кефех...ама точно така я прегрях и автоматик хвърлих и глава купувах.
Пази я.
Дано не те сполети!
Оказа се, че масълцето в двигателя, макар и съвсем прясно сменено, след паметното загряване няколко пъти от София до Сандански и обратно, е пономаляло с литър и половина. Долях! Викам си-я да видя какво има в скоростната кутия? Масълцето беше под минимума! Къде е отишло не знам. Долях литър и половина, че толкова имах. Тези дни ще проверя нивото пак. Забиването тутакси спря, всичко заспа!
Този пост е редактиран от shiki: 26 май 2013 - 17:47
#29
Публикувано 26 май 2013 - 18:08
Литър и половина от мотора и литър и половина от скоростите, как и да ги смятаме са си 3 л по-малко охлаждаща течност. Не се учудвам че работата се е пооправила.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Публикувано 26 май 2013 - 18:49
Слага се специален силикон, който явно се продава само от Тойота.
Този пост е редактиран от bollbe: 26 май 2013 - 18:50
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни