Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с охлаждането!


  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#16 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 22 May 2013 - 11:57

Според мен на тая жега на климатик през Петрохан ще е ненормално, ако не достигне 100 градуса. Или с климатик след четвъртия светофар в пиков час в София.


  • 0

#17 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 22 May 2013 - 12:46

Само антифриз беше... Как да се изпарява... 

 

 

Сипах му само вода  сега ... Беше до преди 3 дни с антифриз...

 

Да се разбира ли че е карано само с антифриз концентрат .?

Подходящо съотношение антифриз - дестилирана вода е 50 / 50 . 


  • 0

#18 MB124

MB124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:

Posted 22 May 2013 - 16:05

Климатика на колата не работи! Преди беше да кажем 80/20  80-антифриз... Само с вода температурите са същите! 


  • 0

#19 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 22 May 2013 - 17:43

Както писах, смених виско, термостат и радиатор. Още не съм я издул по нанагорнището, да видя дали не е друго! Главата е добре, ама както казваш кутията стана малко по-инертна-кара малко по-дълго, преди да превключи на по-висока скорост, а се случва и някой път да не включи и като отпусна педала на газта, забива... Засега не ми  гори антифриз и маслото е чисто. 

Една от предишнитре ми 124 беше с този разкошен мотор, как ли не я карах летеше много доволно, много и се кефех...ама точно така я прегрях и автоматик хвърлих и глава купувах.

 

Пази я.

 

Дано не те сполети!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#20 MB124

MB124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:

Posted 22 May 2013 - 19:18

Мисля да го зацепя това виско постоянно идва лято а точно сега 200 лева за виско няма как да отделя... Дайте мнение как и дали има някаква опасност... 


  • 0

#21 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Posted 23 May 2013 - 13:39

Здравейте.

Опасност от какво? Имаше в американски сайт как да си рециклираш виското, но не си спомням къде беше. Ако го зацепиш постоянно на теория ще си вдигнеш разхода на гориво.

Поздрави, Райчо.


  • 1

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#22 MB124

MB124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:

Posted 24 May 2013 - 07:33

От това перката да се разлети при много високи обороти... Четох че колата като е на 5000-6000 оборота през виското има приплъзване и перката се върти с 3000-4000... Къде е истината незнам! 


  • 0

#23 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Posted 24 May 2013 - 10:16

Здравейте.

http://www.benzworld...tch-repair.html

Ето го слънцето! Извинявам се, че не съм го превел.

Поздрави, Райчо.

П.П. Някъде бях чел, че тази манипулация се прави при загрята основа с пистолет с горещ въздух, за да се втечни силикона вътре.

Слага се специален силикон, който явно се продава само от Тойота.


Edited by Ray4o, 24 May 2013 - 10:22 .

  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#24 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 24 May 2013 - 10:50

Колега търси 2ра ръка виско, ако трябва !!! Имах и аз абсолютно същия проблем със загряването. Веднъж стрелката стигна малко на делението на 100те градуса, като се качвах към Копитото, та седях 3 часа на средата на пътя докато не поизстине мотора (тогава не знаех номера с парното). От както ми го направи това съм я карал веднъж извънградско и 2-3 пъти градско с пуснато парно в жегите и извода беше, че извънградско точно през петрохан не ми прегряваше (там си е всесезонно ниска температурата пък и се движиш с над 40-50км. Та извънградско въздушната струя охлажда и нямах никакъв проблем. Но в София в жегите веднага прегряваше. Взех ново виско за 125лв. и колата заспа. Така, че търси 2ра ръка, но недей да я караш така !!! Ако треа седи месец без кола, докато събереш пари/намериш 2ра ръка, но не я карай! Аз извадих жесток късмет, че няма нищо спукано по двигател и не съм преебал скорости. Иначе аз на вода карам, че ми губи доста антифриз и не ми се дават секи месец по 20-30кинта за антифриз.


  • 0

Немеца го е измислил !


#25 MB124

MB124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:

Posted 24 May 2013 - 11:12

Колега колата се кара 3-та година така ... смисъл стрелката да стига до горната черта в града... Колата се караше от баща ми и сега ги разменихме и май на мен се пада честа да я пооправям... Имам чуството че виското ми зацепва но по късно ... като стигне 100-те градуса и я сритам 3-4 пъти стрелката тръгва надолу и номера с парното ... Избягвам да я гася така загряла... 



Каква марка е това виско за 125 лева? 


  • 0

#26 MB124

MB124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:

Posted 24 May 2013 - 11:15

И да питам какъв е тоя двигател, предишната кола която карах фиеста 1.3 загряла я гася и след 30-40 мин. вече е изтинала, този е като реактор гася го на 80 градуса след 2 часа подавам контакт стрелката е на 60 градуса. Такова нещо не бях виждал! 


Edited by MB124, 24 May 2013 - 11:15 .

  • 0

#27 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 24 May 2013 - 12:30

Е голям двигател, нормално по трудно да изстива и по трудно да загрява :) Ей сега ще проверя виско и ще ти кажа.

 

edit: моето виско го смениха в сервиз, така че нито марка знам нито нищо, само ти казвам кви пари ми взеха, но на прима виста откривам следното:

 

--Виско съединител за перката на всички М103, М104 двигатели на W124, 190Е-2.6, W126, G-klas, W210, W140 .(260E, 300E, 260SE, 300SE, 300GE, S320, E320 всички с 6цил редови мотори до 1999г.). Производител Auto-techteile, Турция. цена: 90лв/бр. .снимка

--Виско съединител за перката на всички М103, M104 двигатели на W124, 190Е-2.6, W126, G-klas, W140, W210 .(, 300E, 300Е-24, 320Е, 260SE, 300SE, 300GE, S300, S320, S280 всички с 6цил редови мотори до 1999г.). Производител Wender-Parts. цена: 125лв/бр.снимка

 
Това го продава колегата Lorinzer (са реклама-нереклама, не съм чел правилата, просто гледам да помогна на момчето). Свържи се с него и виж дали ги продава още. В раздела "Продава: части и аксесоари" мисля, че имаше една 124 300Е, която се продава на части потърси и попитай и там. Иначе мисля, че и мойто виско е турско. 

Edited by BG - 681, 24 May 2013 - 12:36 .

  • 0

Немеца го е измислил !


#28 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 26 May 2013 - 17:46

Една от предишнитре ми 124 беше с този разкошен мотор, как ли не я карах летеше много доволно, много и се кефех...ама точно така я прегрях и автоматик хвърлих и глава купувах.

 

Пази я.

 

Дано не те сполети!

Оказа се, че масълцето в двигателя, макар и съвсем прясно сменено, след паметното загряване няколко пъти от София до Сандански и обратно, е пономаляло с литър и половина. Долях! Викам си-я да видя какво има в скоростната кутия? Масълцето беше под минимума! Къде е отишло не знам. Долях литър и половина, че толкова имах. Тези дни ще проверя нивото пак. Забиването тутакси спря, всичко заспа!


Edited by shiki, 26 May 2013 - 17:47 .

  • 0

#29 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 26 May 2013 - 18:08

Литър и половина от мотора и литър и половина от скоростите, как и да ги смятаме са си 3 л по-малко охлаждаща течност. Не се учудвам че работата се е пооправила. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#30 bollbe

bollbe

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    S202 C200 COMPRESSOR ELEGANCE 1998 111944
Garage View Garage

Posted 26 May 2013 - 18:49

Слага се специален силикон, който явно се продава само от Тойота.

http://www.ebay.com/...d=360566462895


Edited by bollbe, 26 May 2013 - 18:50 .

  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users