Според мен на тая жега на климатик през Петрохан ще е ненормално, ако не достигне 100 градуса. Или с климатик след четвъртия светофар в пиков час в София.
Проблем с охлаждането!
Started by MB124, 21 May 2013 - 08:54:52
32 replies to this topic
#16
Posted 22 May 2013 - 11:57
#17
Posted 22 May 2013 - 12:46
Само антифриз беше... Как да се изпарява...
Сипах му само вода сега ... Беше до преди 3 дни с антифриз...
Да се разбира ли че е карано само с антифриз концентрат .?
Подходящо съотношение антифриз - дестилирана вода е 50 / 50 .
#18
Posted 22 May 2013 - 16:05
Климатика на колата не работи! Преди беше да кажем 80/20 80-антифриз... Само с вода температурите са същите!
#19
Posted 22 May 2013 - 17:43
Както писах, смених виско, термостат и радиатор. Още не съм я издул по нанагорнището, да видя дали не е друго! Главата е добре, ама както казваш кутията стана малко по-инертна-кара малко по-дълго, преди да превключи на по-висока скорост, а се случва и някой път да не включи и като отпусна педала на газта, забива... Засега не ми гори антифриз и маслото е чисто.
Една от предишнитре ми 124 беше с този разкошен мотор, как ли не я карах летеше много доволно, много и се кефех...ама точно така я прегрях и автоматик хвърлих и глава купувах.
Пази я.
Дано не те сполети!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Posted 22 May 2013 - 19:18
Мисля да го зацепя това виско постоянно идва лято а точно сега 200 лева за виско няма как да отделя... Дайте мнение как и дали има някаква опасност...
#21
Posted 23 May 2013 - 13:39
Здравейте.
Опасност от какво? Имаше в американски сайт как да си рециклираш виското, но не си спомням къде беше. Ако го зацепиш постоянно на теория ще си вдигнеш разхода на гориво.
Поздрави, Райчо.
"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "
#22
Posted 24 May 2013 - 07:33
От това перката да се разлети при много високи обороти... Четох че колата като е на 5000-6000 оборота през виското има приплъзване и перката се върти с 3000-4000... Къде е истината незнам!
#23
Posted 24 May 2013 - 10:16
Здравейте.
http://www.benzworld...tch-repair.html
Ето го слънцето! Извинявам се, че не съм го превел.
Поздрави, Райчо.
П.П. Някъде бях чел, че тази манипулация се прави при загрята основа с пистолет с горещ въздух, за да се втечни силикона вътре.
Слага се специален силикон, който явно се продава само от Тойота.
Edited by Ray4o, 24 May 2013 - 10:22 .
"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "
#24
Posted 24 May 2013 - 10:50
Колега търси 2ра ръка виско, ако трябва !!! Имах и аз абсолютно същия проблем със загряването. Веднъж стрелката стигна малко на делението на 100те градуса, като се качвах към Копитото, та седях 3 часа на средата на пътя докато не поизстине мотора (тогава не знаех номера с парното). От както ми го направи това съм я карал веднъж извънградско и 2-3 пъти градско с пуснато парно в жегите и извода беше, че извънградско точно през петрохан не ми прегряваше (там си е всесезонно ниска температурата пък и се движиш с над 40-50км. Та извънградско въздушната струя охлажда и нямах никакъв проблем. Но в София в жегите веднага прегряваше. Взех ново виско за 125лв. и колата заспа. Така, че търси 2ра ръка, но недей да я караш така !!! Ако треа седи месец без кола, докато събереш пари/намериш 2ра ръка, но не я карай! Аз извадих жесток късмет, че няма нищо спукано по двигател и не съм преебал скорости. Иначе аз на вода карам, че ми губи доста антифриз и не ми се дават секи месец по 20-30кинта за антифриз.
Немеца го е измислил !
#25
Posted 24 May 2013 - 11:12
Колега колата се кара 3-та година така ... смисъл стрелката да стига до горната черта в града... Колата се караше от баща ми и сега ги разменихме и май на мен се пада честа да я пооправям... Имам чуството че виското ми зацепва но по късно ... като стигне 100-те градуса и я сритам 3-4 пъти стрелката тръгва надолу и номера с парното ... Избягвам да я гася така загряла...
Каква марка е това виско за 125 лева?
#26
Posted 24 May 2013 - 11:15
И да питам какъв е тоя двигател, предишната кола която карах фиеста 1.3 загряла я гася и след 30-40 мин. вече е изтинала, този е като реактор гася го на 80 градуса след 2 часа подавам контакт стрелката е на 60 градуса. Такова нещо не бях виждал!
Edited by MB124, 24 May 2013 - 11:15 .
#27
Posted 24 May 2013 - 12:30
Е голям двигател, нормално по трудно да изстива и по трудно да загрява Ей сега ще проверя виско и ще ти кажа.
edit: моето виско го смениха в сервиз, така че нито марка знам нито нищо, само ти казвам кви пари ми взеха, но на прима виста откривам следното:
--Виско съединител за перката на всички М103, М104 двигатели на W124, 190Е-2.6, W126, G-klas, W210, W140 .(260E, 300E, 260SE, 300SE, 300GE, S320, E320 всички с 6цил редови мотори до 1999г.). Производител Auto-techteile, Турция. цена: 90лв/бр. .снимка
--Виско съединител за перката на всички М103, M104 двигатели на W124, 190Е-2.6, W126, G-klas, W140, W210 .(, 300E, 300Е-24, 320Е, 260SE, 300SE, 300GE, S300, S320, S280 всички с 6цил редови мотори до 1999г.). Производител Wender-Parts. цена: 125лв/бр.снимка
Това го продава колегата Lorinzer (са реклама-нереклама, не съм чел правилата, просто гледам да помогна на момчето). Свържи се с него и виж дали ги продава още. В раздела "Продава: части и аксесоари" мисля, че имаше една 124 300Е, която се продава на части потърси и попитай и там. Иначе мисля, че и мойто виско е турско.
Edited by BG - 681, 24 May 2013 - 12:36 .
Немеца го е измислил !
#28
Posted 26 May 2013 - 17:46
Една от предишнитре ми 124 беше с този разкошен мотор, как ли не я карах летеше много доволно, много и се кефех...ама точно така я прегрях и автоматик хвърлих и глава купувах.
Пази я.
Дано не те сполети!
Оказа се, че масълцето в двигателя, макар и съвсем прясно сменено, след паметното загряване няколко пъти от София до Сандански и обратно, е пономаляло с литър и половина. Долях! Викам си-я да видя какво има в скоростната кутия? Масълцето беше под минимума! Къде е отишло не знам. Долях литър и половина, че толкова имах. Тези дни ще проверя нивото пак. Забиването тутакси спря, всичко заспа!
Edited by shiki, 26 May 2013 - 17:47 .
#29
Posted 26 May 2013 - 18:08
Литър и половина от мотора и литър и половина от скоростите, как и да ги смятаме са си 3 л по-малко охлаждаща течност. Не се учудвам че работата се е пооправила.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Posted 26 May 2013 - 18:49
Слага се специален силикон, който явно се продава само от Тойота.
Edited by bollbe, 26 May 2013 - 18:50 .
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users