Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с охлаждането!


  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1 MB124

MB124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:

Posted 21 May 2013 - 08:54

Първо да обясня за колата. w124 3.0Е автомат на газ. Да попитам скалата на таблото за температурата как е разграфена, първата чертичка над 80 колко е 90-100? Проблема е следния колата в града си стига горната черта над 80, ако се кара под 60-70 км през проход минавам петрохан, там също стрелката отива на горната черта... сега съм сипал вода и ще сипвам за прочистване нещо, обаче виското май не зацепва като хората. Докато го сменя проблем ли е да му пусна силикон вътре т.е да го зацепя постоянно... Притеснението ми е най вече особенно както от 2 дни е с вода дали ако стрелката седи на 100 е редно да се гаси мотора така ... 


Edited by MB124, 21 May 2013 - 08:57 .

  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 21 May 2013 - 09:42

100 градуса е следващата стрелка

 

 виското май не зацепва като хората. . 

 

Ако си убеден че не зацепва в норми, трябва да се оправи, термостата също.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Posted 21 May 2013 - 10:30

Здравейте.

Моята М111.940 с АГУ. В жегите стрелката стои водоравно, над 80 и около 100 градуса и съм със сменено виско - т.е. според мен си е ок.

Недей да пълниш виското, а си купи ново. На SACS беше около 200 лв. Не е малко, но си е ново.

Един въпрос - изпарителя по-ниско ли е от разширителния съд? Сълзи ли от тройниците на АГУ-то?

Ако виското работи при работа на място двг ще се охлади /като жигула/. Ако имаш приреснения пусни парното преди да я угасиш.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#4 MB124

MB124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:

Posted 21 May 2013 - 10:55

Аз номера с парното го правя ! Изпарителя няма как да е над нивото на разширителя според мен... Никаде не тече не губи течност... 


  • 0

#5 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Posted 21 May 2013 - 12:24

Здравейте.

Сега се сетих за една проста проба - като загрее колата над 80 спираш на място, сваляш си прозореца и си пускаш ръката отвън /като перничанин/, При форсиране трябва да усетиш поток топъл въздух покрай шоф. врата. Ако да - виското работи поне на пръв поглед.

Друго което се сещам е да източиш системата и да я напълниш като видиш колко литра събира. Не че може да се източи до капка, но също ще прецениш дали събира доста по-малко, което ще води до прегряване.

За собствено успокоение си смени виското - работа за 5 минути с подходящите инструменти.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#6 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 21 May 2013 - 12:45

Ако стига 100 градуса е нормално..... автомат и в тия жеги ... то моята 140-ка , че е дизелова в жегата държи близо 90 градуса  ... въпроса е да ги охлажда тия градуси , след като ги стигне.

 

Виж виското да няма луфт.... другия вариант е да промиеш системата и да регулираш нивото на антифриз и на вода . Не ми се струва , че имаш проблем...  пробвай рано сутринта когато е 15 градуса на вънка и тогава карай и виж дали ще загрее така .... ако всичко е нормално при колата , температурата на колата не трябва да има сериозни отклонения от нормите !


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#7 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 21 May 2013 - 13:45

Моята също започна да грее, но стига до червената чертичка. Първо провери дали питата на радиатора ти е студена. Ако е студена, или водната помпа се е скапала, или термостата е запекъл, или радиатора се е запушил. Не бързай да сменяш виско. Аз смених виско и термостат и се оказа запушен радиатор. А водната помпа, виското и термостата лесно се проверява дали работят.Между другото ми казаха, че чертичката между 80 и 120 градуса на Мерцедес е за 90 градуса, което ако е така не трябва да те плаши, ама хич! 


  • 0

#8 MB124

MB124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:

Posted 22 May 2013 - 07:10

Ако е 90 съм вече спокоен... но мисля че четох някъде и си е 100 градуса. За антифриза няма как да е по-малко колата 2 години е карана така капачка не съм отварял да доливам или за нещо друго. Термостата отваря радиатора големия е топъл, всичко си е наред по термостата, гледах да не е запушен тоя радиатор на климатика да неможе да се обдухва като хората сравнително чист е. Колата стига въпросната черта дори нощем, онази вечер се прибирах в 1 ноща през петрохан с още 3-ма човека и багаж т,е сравнително натоварена и си заби горната черта понеже се кара по-бавничко (60-70км). Да ви кажа сега съм сипал само вода, мисля си за една добавка за прочистване и ако не се промени положението виско. Почти съм сигурен че е то защото миналото лято може и да е сработвало защото знам какъв звук издаваше и като го сритам 1-2 пъти веднага стрелката тръгваше надолу. А може ли самото виско да зацепва по-късно над тая черта. То ако тя е 90 четох че виското сработва на 95-96 ако не се лъжа тъй че може и всичко да си е нормално. Някой да каже със сигурност колко е чертата между 80-120. 


  • 0

#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 22 May 2013 - 07:59

100.jpg


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 22 May 2013 - 09:14

Моята също започна да грее, но стига до червената чертичка. Първо провери дали питата на радиатора ти е студена. Ако е студена, или водната помпа се е скапала, или термостата е запекъл, или радиатора се е запушил. Не бързай да сменяш виско. Аз смених виско и термостат и се оказа запушен радиатор. А водната помпа, виското и термостата лесно се проверява дали работят.Между другото ми казаха, че чертичката между 80 и 120 градуса на Мерцедес е за 90 градуса, което ако е така не трябва да те плаши, ама хич! 

  В повечето 300 тд се монтира автоматична кутия.

 

 Ако твоята е такава и я ползваш постоянно и допускаш стрелката да надвишава 100те градуса, камо ли да наближава червеното, скоро ще хвърлиш кутията.

 

Дано не се стигне до там, обаче както и да не ми се щеше да те плаша, няма как да не спомена и другият голям проблем, който ще се случи ако продължиш да доближаваш червеният сектор е да спукаш главата на мотора!!!

 

Вземи мерки! ;)  


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 22 May 2013 - 09:23

За антифриза няма как да е по-малко колата 2 години е карана така капачка не съм отварял да доливам или за нещо друго.

 

Охладителна течност която да работи нон стоп и част от нея да не се изпари....не вярвам.

 

Или ползваш колата малко и караш много кротко или полтъргайст я изравнява.;)

 

п.с

 

До тези които не си наблюдават редовно казаня:  Момчета 5 мин отделено време спестява големи главоболия!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 MB124

MB124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:

Posted 22 May 2013 - 09:41

Само антифриз беше... Как да се изпарява... 


  • 0

#13 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 22 May 2013 - 10:12

Казваш 'беше', значи ли това че антифриза е изчезнал?

 

Ако е изчезнал, не вярвам да си го източил профилактично?  При достигане на 100 те градуса, клапанът които е на казанчето започва да пропуска по малко и да освобождава налягането.

 

Кажи повече?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#14 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 22 May 2013 - 10:26

  В повечето 300 тд се монтира автоматична кутия.

 

 Ако твоята е такава и я ползваш постоянно и допускаш стрелката да надвишава 100те градуса, камо ли да наближава червеното, скоро ще хвърлиш кутията.

 

Дано не се стигне до там, обаче както и да не ми се щеше да те плаша, няма как да не спомена и другият голям проблем, който ще се случи ако продължиш да доближаваш червеният сектор е да спукаш главата на мотора!!!

 

Вземи мерки! ;)

Както писах, смених виско, термостат и радиатор. Още не съм я издул по нанагорнището, да видя дали не е друго! Главата е добре, ама както казваш кутията стана малко по-инертна-кара малко по-дълго, преди да превключи на по-висока скорост, а се случва и някой път да не включи и като отпусна педала на газта, забива... Засега не ми  гори антифриз и маслото е чисто. 


  • 1

#15 MB124

MB124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:

Posted 22 May 2013 - 10:28

Сипах му само вода  сега ... Беше до преди 3 дни с антифриз... антифриза не изчезва изобщо!!! Колата стига до 100 само в града и трудно падат аз пускам парното да обърне студения антифриз...  


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users