Ай сега го презапои или го тествай кое не му е в час.Прилагам индаинаски превод google разбира се горе доло основното
OVP релейни защо и wherefores
Защита от пренапрежение (OVP) реле електроенергийната система на автобус, който доставя CIS-E електронен блок за управление на електронния блок за управление на ABS, а също и скоростта на празен ход контрол (ISC) клапан, педала на газта превключвател клапан (TVS, намиращ се на педала на газта клапан края на вала) и микропревключвател (на газта връзка).
Релето OVP съдържа ценерови диод, който ще се изключи релето, ако разбивка ценерови напрежение е превишен. Не съм намерил стойност, но ще се досетите, че е в диапазона от 16-18 волта, които могат да бъдат произведени от определени видове Voltage Regulator недостатъчност. Това ще предпази на микроелектрониката в ABS и CIS-E контролните звена от щети, причинени от пренапрежение условие. Има също 10 ампера предпазител в серията с релейни контакти (монтиран под прозрачна пластмаса върху горната част на релето), която ще се отвори, ако автобус ток надвиши десет усилватели, които могат да бъдат причинени от кратък, за да обосновем навсякъде на автобус.
Предварителни обсъждания показват, че самото реле може да има проблем за надеждност поради пукнатини, които могат да развият в спойки, които ще я предпази от постигането на мощност на автобус. Те могат да бъдат поправени чрез премахване на капака на релето и reflowing спойка, обаче, също трябва да са наясно на други електрически проблеми, които могат да причинят реле за пътуване, а не само виновен дефектен реле - или действително пренапрежение състояние се дължи на системата за таксуване грешка, или автобус кратко на земята.
Тъй като всички студените функции стартиращи се предоставят от "Е", част от системата на CIS-E, кола с повреден OVP или проблем, който причинява OVP за пътуване на разстояние ще бъде много трудно да се започне студено. Ако успеете да получите на двигателя, ABS светлина предупреждение ще бъдат осветени поради никаква власт и няма да има празен контрол на скоростта или студено или горещо.
Вероятно най-лесният начин да се провери дали релето OVP е осигуряване на захранване е да се премахне конектора от микропревключвател и го проверете за напрежение при включено запалване. Ако нито един от тях не е налице, може да се спъват OVP дължи на неизправност в системата или не функционира поради вътрешна грешка.
На W201s OVP реле се монтира скоба на външния край на CIS-E контролен блок и е лесно разпознаваема поради пластмасовия капак над предпазител в горната част на релето. TEMPMATIC климатичен контрол (Klima) реле е непосредствено извънбордови или с реле OVP, и релето на горивната помпа е непосредствено преди релето KLIMA.
Тази зона е достъпна чрез премахване на мека пластмасовия капак зад батерията (без крепежни елементи - само разделите). В зависимост от размера на батерията, тя помага да извадите батерията, задръжте натиснат и да се премести на батерията напред за по-добър достъп или можете просто извадете батерията.
По-горе обяснение на какво OVP е от моя преглед на магазин ръководства (включително електрически ръководство за отстраняване на неизправности, която има всички системни схеми) са изтеглили от наскоро публикуван линк. Ако сте собственик на W201 ще бъде много разумно да изтеглите цялата тази информация. Това е около 225MB на данни, така че той ме взе на по-добре част от три дни да изтеглите всички на приложимите ръководства за моята кола и двигател ми набиране линия, но имало никакви проблеми, и аз просто го завтече във фонов режим, докато аз е прави друга работа. Към началната страница, ще намерите магазин ръководства за други модели.
Релето OVP или пренапрежение релейна защита обикновено се намира зад батерията с червена пластмаса отгоре. Релето къщи една (ранни модели) или две (по-късно модели) 10 Amp предпазители блейд. OVP поддържа пикове на напрежението от увреждане на ключови компоненти в електрическата система на автомобила (на запалване и гориво). Напрежение шпайкове може да бъде причинено от различни неща в електрическата система на автомобила. От липса на регулатор на напрежение в алтернатора обръщане на полярността на опит за скок на проекта.
Ако колата ви показва не се паля или искра не / няма ситуация гориво, проверете предпазителите на върха на реле OVP преди да става чрез някакъв дълъг диагноза на жизненоважни системи на автомобила. Обикновено светлината ABS ще дойде, ако имате повреден реле. Колата може да се забави, докато дойде до пълно спиране или тя може да бъде много трудно да се започне, когато топла. Човек може също така да забележите леко увеличение на оборотите на празен ход с OVP отстранени реле.
Можете да проверите за изгорял предпазител, като го извадите от OVP реле и проверка за изгорени или напукани център лента. Ако това се окаже случай, сменете предпазителя и рестартирайте колата. Ако състоянието на колата се е подобрило, намерили своя вина. Сега, ако няма промяна, как да тестваме OVP реле? Това е проста:
Първи тест на електропроводната система:
Ключа за запалване OFF
Изключете конектора, използвайте пробна лампа или мултицет провери цялата пин от конектора за захранване. Трябва да има един щифт с напрежението на батерията, това е пин 30 (винаги). Ако не можете да намерите някой, това е проверка колан инсталация проблем за прекъснат проводник или лош терминал.
Проверка на релето, за да намерите щифта 31 това е земята ви, конектор терминал, който включите към този щифт и да го проверите за земята, това може да стане с пробна лампа или ohmeter.
Ключа за запалване ON
Отново провери пинов конектор за напрежението на батерията трябва да имат два значка с напрежението на батерията щифта 30 от предишния ни тест и pin15. Ако не можете да намерите два значка с напрежението на батерията, проверете отново окабеляване.
Какво ще постигнем с този тест е:
Уверете се, че имаме акумулатора към релето
Уверете се, че земята е добро
Уверете се, че имаме сила от ключа за да активирате електромагнитна буталото в щафетата.
Тестване на реле:
Ние може да използва скок конектор или просто включете реле в конектора, така че ние може да се докосне щифта с нашия тест лампа или мултицет.
Ключа за запалване ON
Сега трябва да се тества за напрежението на батерията 30 Pin Pin 15, и всички, но Pin 87 трябва да има напрежение на батерията. Ако не се хвърлят на релето в жабката и си купи нова.
и на английски
First test the wiring harness:
Ignition switch OFF
Unplug the connector, use a test lamp or a multimeter check all the pin from the connector for power. You should have one pin with battery voltage this is the pin 30(always). If you can't find one, this is a wiring harness problem check for broken wire or bad terminal.
Check on the relay to find the pin 31 this is your ground find the connector terminal who plug to that pin and check it for ground this can be done with a test lamp or ohmeter.
Ignition switch ON
Again check the connector pin for battery voltage you should have two pin with battery voltage the pin 30 from our previous test and the pin15. If you can't find two pin with battery voltage again check the wiring harness.
What we achieve with this test is:
Make sure we have battery power to the relay
Make sure the ground is good
Make sure we have power from the switch to activate the electromagnetic plunger in the relay.
Testing the relay:
We might use jump connector or just plug the relay into the connector so we can touch the pin with our test lamp or our multimeter.
Ignition switch ON
Now you should test for battery voltage on Pin 30, Pin 15, and all but the Pin 87 should have battery voltage. If not throw the relay in the glove box and buy a new one.
Hopefully this information will help you diagnose and repair your rough running or stalling W124. Below is an image of the OVP relay. There are 2 different styles of OVP relay. They all, however, have a red top on the W124. Some aftermarket replacements may have a black top, but they're all functionally the same.
Този пост е редактиран от 200E-16V: 21 май 2013 - 18:46