Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем със запалването


  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#1 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 19 май 2013 - 18:18

От известно време имам проблем с паленето на колата. Четох по разни теми, но не открих решение на проблема ми. Конкретно към проблема: Сутрин трябва да си повъртя поне 8-10 секунди до като запали. След като запали за 1-2 секунди държи оборитите на 500, след което всичко се оправя. Ако я загася и я запаля до 5-10 минути пали от раз, но оставя ли я за повече време пак е необходимо дълго въртене. Колата е с газова, но винаги паля на бензин и след като покарам малко я обръщам на газ. От какво ли може да е проблема? Появи се сякаш ей така без да е имало някакви интервенции по колата. Може би само малко регулирах изпарителя за количеството на газ на свободна. Дали е проблема от газта? Или пък свещи? Последно ги сменях преди 7-8 хиляди. Горивен филтър също сменях преди 15 хиляди мисля. (трябва да проверя) Може би трябва да отида на една диагностика? Очаквам предложения :)

 

P.S.: Става въпрос за М111.940 :) 


Този пост е редактиран от pitona: 19 май 2013 - 18:18

  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#2 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 май 2013 - 20:15

Имах същия проблем на 111 921 оказа се че рейката на газовата пропуска и пълни цилиндрите с газ при по-дълъг престой.

При стартиране се получава свръх гориво и трудно палене.Като запали веднъж газта изчезва и пали перфектно.

Смяна или ремонт на  рейката.

За да си сигурен спри газта от бутилката и карай само на бензин един-два дена.

На настройки и диагностика не се хваща проблема.


  • 1
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#3 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 19 май 2013 - 20:26

Забравих да спомена, че газовата ми е обикновена. Пак ли има рейка? :)


  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#4 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 май 2013 - 06:09

Не.Но пробвай на бензин може да е от клапан който да не затваря газта.


  • 1
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#5 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 май 2013 - 09:02

 +1 за смесването на горивата. И направо си смени само клапана на изпарителя като превантивна мярка.


  • 1

#6 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 20 май 2013 - 09:45

Здравейте.

Преди да смениш клапана откачи плюсовата му клема и запали. И аз съм с М111 с обикновена АГУ и ме съмнява да е от смесване на горивата.

Ел. инсталацията до инжекторите и бобините как е?

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#7 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 20 май 2013 - 10:30

Снощи спрях газта от бутилката и запалих колата докато газта не свърши. Сутринта колата запали на бензин от 1/4 :) Говорих с едни газаджии и в сряда ще им я карам да погледнат тези клапани и да им сменят филтрите. Иначе я пробваха със сапунена вода и леко изтичаше. Дано след това проблема се оправи. :) 


  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#8 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 май 2013 - 10:58

А проблемчето със ниските обороти в началото ми мирише на мен на дросел.Виж тук http://forums.mbclub...-000-141-91-25/ и си го замери дросела дали отговаря на тези стойности и като мериш между 1-ви и 7-ми пин при отваряне и затваряне на дроселовата клапа трябва съпротивлението да се мести равномерно.А относно диагностиката аз можех да ти я направя съвсем безплатно но тя ще хване грешка в 4-те инжектора щотото си с обикновенно газово и лабда сондата и няма да се рабере дали смесва горивата както са описали колегите.Е ако има някоя друга болежка ще си я покаже.Единия от колегите те беше попитал как ти е инсталацията на двигателя до инжектори,до бубини,до температурни сензори?И тя прави магарий.И се стига до много голяма магария да не я споменавам.


  • 0

#9 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 20 май 2013 - 15:46

Сутринта като я запалих нямаше проблем с ниски обороти. Запали от 1/4 без никакви ядове. Оборотите си бяха нормални :) Иначе инсталацията не съм я гледал, по простата причина, че не разбирам толкова много :) 


  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 май 2013 - 19:50

А проблемчето със ниските обороти в началото ми мирише на мен на дросел.

 

 

Категорично не! Проблема е или в кабела на дросела или в окабеляването на мотора!

 

Дросела накрая! При същия и подобен симптом, първо релето за пренапрежение!

 

 

......ама и ти си един ;)  При тебе проблема беше в дросела, щот вероятно предния и собственик е ръчкал къде не е майка му преди да му светне ламбата у тиквата и да оправи инсталацията. Даже тя и не му е светвала, на реглажа беше сложил болт помня.

 

Дросела на 124 е бая издръжлив! 

 

Питона първо да оправи давенето и да обърне внимание на инсталацията. Не е ли пипана, ако иска да спаси комутаторчето и да се радва на перфектни обороти, инсталацията задължително!


Този пост е редактиран от Вай Басо: 20 май 2013 - 19:53

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 20 май 2013 - 21:55

Слушайте бай Васо и нема да збъркате , тва за кабела на дросела си го бях наумил ТОЙ също ме посъветва и оборотите заспаха както преди !


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#12 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2013 - 00:56

Категорично не! Проблема е или в кабела на дросела или в окабеляването на мотора!

 

Дросела накрая! При същия и подобен симптом, първо релето за пренапрежение!

 

 

......ама и ти си един ;)  При тебе проблема беше в дросела, щот вероятно предния и собственик е ръчкал къде не е майка му преди да му светне ламбата у тиквата и да оправи инсталацията. Даже тя и не му е светвала, на реглажа беше сложил болт помня.

 

Е да де то под дросела се разбира и кабела на дросела вървят си заедно.Да на моя някой мноо грубо се беше правил на майстор,ама и след като го замерих открих че и графитните писти му бяха заминали щото съпротивлението не се местеше плавно ами скачаше задържаше на едно място.И си взех един уж не работещ замерих го на място всичко беше ОК и го взех както и предположих му беше заминал кабела е оправих го и ся си работи е и с малко помощ от теб сега вече няма ядове :)

 

Релето също прави магарийки ама нали по принцип уж светва ABS-а?

 

За инсталацийката си прав трябва да се оправи за да не изпуши комутатора.


Този пост е редактиран от 200E-16V: 21 май 2013 - 00:56

  • 0

#13 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2013 - 08:55

Къде имаше снимки на това реле за пренапрежение то беше някое от тея зад акумулатора нали? Защото при мен е така свети ABS и не държи ниските обороти


  • 0

#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2013 - 09:28

1p9fua.jpg

 

;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2013 - 10:38

   :welldone


Този пост е редактиран от dzuvko: 21 май 2013 - 10:38

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни