Машинката на централното шофьорска врата
Започната от mradulov, 16 май 2013 - 06:36:36
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 май 2013 - 06:36
Добро утро колеги, <br />Машинката на централното на шофьорската ми врата се смахна и при опит за заключване с дистанционно само подскача. Има и случай на успешно заключване, ама са редки. Ако пробвам с металния ключ се заключва само шофьорската врата. Нова машинка в БС е от порядъка на 300 кинта. Моля ако някой е имал същия проблем и е успял за го реши на по-ниска цена да сподели метода. <br />Благодаря предварително. <br /><br />Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#2
Публикувано 16 май 2013 - 09:58
Другият вариант нещо втора употреба. Имаш ли партидния номер да се потърси.
#3
Публикувано 16 май 2013 - 10:32
Колега здрасти
Днес поръчах 4 броя машинки за W203 седан.
На мен ми трябва задна дясна, защото ситуацията при мен е като при теб. Това е от машинката. Цената на която ги взимам е 40лв/ брой. Ако искаш мога да ти дам шофьорската. Обади се ако имаш интерес
Тел:0896 887 888 Иван
Поздрави
#4
Публикувано 16 май 2013 - 18:01
Благодаря за помощта колеги. С Иван се разбрахме за машинка. <br /><br />Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 16 май 2013 - 18:07
Защо не дадете повече инфо. Оригинални ли са тея механизми, нови ли са, откъде и т.н. Разликата с цената в БС е сериозна
#6
Публикувано 16 май 2013 - 20:06
Колегата Иван каза оригинални, втора ръка. От къде той може да каже... <br /><br />Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2<br />
Този пост е редактиран от mradulov: 16 май 2013 - 20:07
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Публикувано 16 май 2013 - 21:16
Машинките ги поръчах от едно момче от варна. Той ми е изпратил доста части за моята W203 -ka и цените са му разумни. Аз съм много доволен. Гаранция няма. Но се надявам от 4 машинки все една да работи. На мен вече и двете задни подскачат като луди. Така че реших да му се обадя. Частите са от англичанка. До сега пича ми е изпратил следните неща:
-заден капак ( напълно оборудван)
-заден ляв стоп оригинален
-всички копчета за стъклата (без забележки)-всички кори под двигателя оригинални
-пръскалките на фаровете
-и още много малки пластмаси по кори и интериор.
Цените са му добри. Всички неща получени от мен са перфектни.
Та аз мога да ви дам тази информация.
Ако не стават рискувам.
Но шанса е 50/50 по-добре 160 лв за 4 броя 2 употреба отколкото 300 лв за един брой.
Поздрави
#8
Публикувано 26 май 2013 - 21:43
Ето какво стана с машинката:
Видяхме се с колегата Иван и взех машинката, която беше от мома англичанка и съответно в Англия се явява пътническа. На отвора, където влиза ключалката имаше заводкса пластмасова тапа. Машинката изглеждаше в перфектно състояние.
Днес в сервиза махаме тапата, отваряме капака на машинката, който е на едни лесни щипки и всичко изглежда перфектно.
Сваляме моята машинка, което сваляне се изразява в следното:
1. Маха се говорителя на огледалото - не видях как точно става, че уринирах от зор.
2. Сваля се кората на врата: има три-четири болта и после е на щипки за ламарината
3. Сваля се говорителя, който е на 3 болта
4. Разпробиват се 3 нита на еърбега, няма болтчета и гайки, нитове, мисля че бяха 4 мм. Маха се цялата планка с всичката карантия на еърбега.
5. Под кората има нещо като киче, ама е синтетично, като стереодур или нещо подобно, залепено на ламарината с черна лепкава гадост. Разлепва се внимателно.
6. Откача се стъклото от двата водача, на които е зкачено за механизма и се маха вътрешната лайстна, на която се закача кората, която е по дължината на прозореца.
7. Стъклото се залепя с яко тиксо през рамката, така че да не пада - тая стъпка е много важна, че може и нечии ръце да пострадат, освен че стъклото се насолява
8. Гуменото уплътнение на врата, на нивото на заключващия механизъм има няколко щипки, които се откачат внимателно с ответрка, защото под уплътнението е винтчето с което се освобождата ключалката.
9. През един от техническите отвори, от вътрешната страна на врата, чрез винтче, се освобождава и дръжката за отваряне от външната страна.
10. Махат се дръжката и ключалката и се освобождават кабеляците.
11. Разпробиват се трите нита, щото няма ботчета, на задния водач на прзореца, защото ако не се дръпне релсата(водача) машинката не може да излезе
12. С малко гимнастика машинката е вън. На машинката има една много имтересна пластмаса, която пречи врата да се отключва с шиш през външнто уплътнение, която после много трудно се слага обратно. Хубаво е да и отделите време.
Общо работа по вадене на машинката 40-60 минути и то при положение, че не сме търсили никакви инструменти, всичко ни беше под ръка.
Вече доволен, като лайно в пудра захар, отварям мойта си машинка да вадя карантията за ключалката и гредЪ! При поглед от вътре се оказва, че лостовата система вътрешно е различна на машинката с ключалка и на тази без ключалка. За да е по гадно, всичко, ама абсолютно всяко лостче е занитено заводски и няма шанс да се свали нищо без да се счупи, освен ел.моторчето и едно зъбно колело.
За мое огромно щастие причинителя на проблемите, една малка гадна пружинка, е видима в английската машинка и изглежда като да може да се свали. Започвам аз да разучавам как се движи механизма и да търся как да извадя гадната пружинка и играейки си с механизма ЦЪК и омекна и английскатата заключалка същата гадна мръсна пружинка се счупи в ръцете ми. Умрях от кеф, че стана преди да успея да я монтирам и да сглобим врата, щото ако я бехме сглобили и да заключа 10-15 пъти и пак да се счупи щях да си изям черния дроб и репродуктивните органи.
ИЗВОД:
Машинка за шофьорска врата на европейски В203 не става от пътническата на англичанка заради ключалката и различия в лостовата система, шофьорската на англичанкгата е огледална и съвсем пък не става. Машинките втора ръка са голям риск и може да хвърлите много труд за няколко успешни заключвания. В БС нова машинка е 245 лева без отстъпки. Подмяната в домашни условия не е препоръчителна, освен ако не живеете в добре оборудван сервиз.
След като се нервирах адски много и помолих приятелчето да затваряме, щото бях твърдо решен да поръчвам нова машинка, моя човек заинати и вика: имам една идея, дай да я пробвам така или иначе сме разглобили всичко и ще поръваш нова... и я оправихме с много пот и нерви и псувни, разпробиване на един нит и подмяната му с болт и гайка. От друга пружинка с рязане и кривене докарахме прилично подобие на оригиналната и затворихме машинката успешно. Сглобихме врата с нитачката и сега работи. Общо ни отне малко над 5 часа. Ако знаех в какво приключение влизам, изобщо нямаше да се занимавам с втора ръка машинка. Искам да ви кажа, че тая работа в домашни условия с две отвертки и гедоре не става, така че без подходящи опит и инструменти под ръка изобщо не се хващайте, за да не останете без кола за няколко дни. В момента в който текущата самоделка сдаде багажа тичам в БС за нова, щото немам нерви всяка събота и неделя по 3 часа разпробивай и занитвай...
Колега Иван,
Първо да благодаря за съдействието за намиране на машинката. Нямам никакви претенции към човека от който си взел машинката, щото дори и моя човек каза че би трябвало да стане, ама после видяхме че няма как заради лоста на ключалката, а това, че се счупи в ръцете ми си е риска на втората ръка и в случая мой късмет.
Второ, искам да те посъветвам да не се ловиш в домашни условия да сменяш машинки, щото явно е голяма играчка и може да има изненади.
Благодаря и на останалите, които са имали търпение да четат.
Този пост е редактиран от mradulov: 26 май 2013 - 21:47
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Публикувано 01 юни 2013 - 19:52
Егати приключенията!
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Собствениците на Мерцедес се обиждат когато техния Benz бива сравняван с други коли.
#10
Публикувано 13 юли 2013 - 17:19
колега,ако ти трябва въпросната пружинка имам оригинални тел 0898 226979
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни