Jump to content

  •  

Photo

124 подпали кабелите.......


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 XAOC

XAOC

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Posts:

Posted 28 January 2007 - 17:35

Здравейте пичове случи се нещо много весело...
Слизам рано сабахлян и ше си паля парахода...завъртам ключа подгрявам, паля и колата изгасна...това го обяснявам защото беше студено...паля 2-ри път и от страната на акумолатора се вдига мъжката пушек а колата си е запалена без да пркъсва...отворих капака със скоростта на светлината и кво да гледам изненадка кабелите ми горят ужассс...горяха около 1-2мин.
След като поразгледах по устойчииво установих че всичко тръгва от един кабел който е маса за десния фар, целия беше изгорял от до...а другите кабели са лумнали от температурата която е вдигнал...Моля ви ако някой има представа за какво става на въпрос да коментира от моето обяснение на знам какво ще разберета ама съм още в еуфория и ми трудно да обясня по-нагледно...Благодаря Ви предварително...
  • 0

#2 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 28 January 2007 - 18:37

Трудно ще е за обяснение, но си минал м малкия "дявол" причини колкото щеш има важното е последиците да не са големи. Сега следва подмяна на кабелите и винаги ключе № 10 под ръка.
  • 0

#3 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 28 January 2007 - 18:48

Да си сменял крушки на фаровете скоро???
  • 0
.

#4 XAOC

XAOC

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Posts:

Posted 28 January 2007 - 19:18

Да си сменял крушки на фаровете скоро???



Не не съм...ако имаш предвид това, че съм сложил по-големи ватове крушки и товари системата...не е тва проблема, те тея едва светят дългите ми са като на спънато балканче :dontknow: така, че не е в това проблема.
Аз си мисля, че проблема е в точно това кабелче за масата на десния фар, защото само той е горял и от там са се подпалили и другите кабели, този кабел излиза от купето зад акумулатора и стига точно зад десния фар, където е захванат, за купето...
  • 0

#5 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 28 January 2007 - 19:35

Майка му стара,това е кофти.Късмет с кабеляците,дано намериш читави.
  • 0
.

#6 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 28 January 2007 - 22:06

Да не би мишок да е подпомогнал за белята- провери кабелите от - до и си сложи маркови крушки
Когато е лумнал огъня, фаровете работеха ли, бяха ли включени?
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#7 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 28 January 2007 - 22:43

Аз затова пръскам там с контактен спрей и притягам на 6 месеца!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#8 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,660 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Posted 28 January 2007 - 23:15

на мен пък точно там ми прекъсна първо масата и след 2 месеца и плюса за мигача и сега съм ги извадил отделно да не са от буксата
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#9 donkadricio

donkadricio

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ихтиман

Posted 29 January 2007 - 11:00

А може ли масата на мотора да не е добре и през този кабел да е минала масата за стартера и от големия ток да се е запалил кабела.Огледаи дали е възможно но това е най логичното обяснение за мен.
  • 0

#10 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 29 January 2007 - 11:25

То какви ли не магии са възможни с ел.инсталацията на една кола!!!Лично аз не бих препоръчал размяна на местата на закрепване на масите!Свалям кабелния сноп,почиствам с финна шкурка 400,напрусквам с контактен спрей и затягам,като поне веднъж на 6 месеца проверявам притягането и пак напеъсквам със спрея!Същото правя и с всички контактни връзки,които мога да докопам-разкачам,пръскам и сглобявам!По този начин вероятността от проблеми е минимална!
Дано съм бил полезен!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#11 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Posts:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Posted 30 January 2007 - 10:46

"Аз си мисля, че проблема е в точно това кабелче за масата на десния фар". От него имаш проблем и за фаровете . Като го оправиш трябва да светнат по-добре
  • 0

#12 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 30 January 2007 - 20:05

А връзките можеш да ги мацнеш малко с контактна грес.
  • 0
.

#13 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Posted 30 January 2007 - 23:26

Беше ли включил вътрешните крушки!? Демек, това което се води като вътрешен халоген или нещо от сорта ! ?
  • 0
Публикувано изображение

#14 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 31 January 2007 - 00:05

Мъглата е тва за което питаш май.
  • 0
.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users