Здр. колеги днес както си карам и реших да изпреваря,като го настъпих до краи и след 3000 оборота заби муцуна и изгуби мощност,отбих в страни и като сложих паркинг целият джип се тресеше абе маи не работеше на всички цилиндри,гаса го,след това паля няма проблеми,ако ускорявам постепенно няма ядове ама ако го настъпя до краи и забива муцуна,гледах свещите,добре са,съмнявам се да са бобини,даите някакви идеи?
Колеги помагаите-прекъсване
Започната от joro6724, 09 май 2013 - 17:29:08
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 май 2013 - 17:29
#2
Публикувано 09 май 2013 - 21:49
Ако кажеш за какъв джип, с какъв мотор и коя година е произведен, ще имо по-голям шанс да ти помогнем!
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 10 май 2013 - 23:32
aaa ml320 218p.s. 2001
#4
Публикувано 11 май 2013 - 10:03
Сигур ще е бубина.... иди на диагностика.
Като се случи светва ли ти нещо по таблото?
Само на бензин ли се кара?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 11 май 2013 - 22:41
диагностиката показ че записва грешка на 4 и 5 цилиндър,не са бобини смених ги и пак си е така,същото направих и с свещите
на таблото не свети нищо,кара се и на газ,можду другото на газ работи по добре като запише грешка
А да питам ако някои е по на ясно МЛ 320 2001г 218коня колко ламбда сонди има?
#6
Публикувано 14 май 2013 - 17:31
диагностиката показ че записва грешка на 4 и 5 цилиндър,не са бобини смених ги и пак си е така,същото направих и с свещите
на таблото не свети нищо,кара се и на газ,можду другото на газ работи по добре като запише грешка
А да питам ако някои е по на ясно МЛ 320 2001г 218коня колко ламбда сонди има?
Провери ли дебитометъра?
#7
Публикувано 14 май 2013 - 17:55
M/у другото 5 и 6 цилиндър са един до друг на една от двойните бобини.
И това го прави само, когато е на газ нали?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни