Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Дифтунги бензинопровод високо налягане


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Posted 06 May 2013 - 16:33

Здравейте.

Преди време в един некадърен сервиз ми смениха бензиновата помпа /може би италиянска/ и бенз. филтър на М111.940.

Поразяващите ръце на майстора скъсаха бензинопровода за високо налягане м/у помпата и филтъра. За М111 е с 2 отвора.

Приспособиха от М102, като срязаха и завариха 3тия отвор. От тогава, близо 6 месеца, периодически избиват дифтунгите м/у щуцера на помпата, горивопровода и капачката на щуцера. Пробвах с медни и алуминиеви дифтунги и пак първо сълзи, а после направо на струйка изхвърля бензина на запален двигател.

Моля някой да помогне с размер, материал и чалъм на монтиране на тези дифтунги. Дали изобщо оригинално има такива?

Поздрави, Райчо

 


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 06 May 2013 - 19:46

Малката тръбичка между филтъра и помпата ли е проблема?  


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Posted 06 May 2013 - 19:59

Здравейте.

Да Васко. М/у нея и дифтунгите, които уплътняват щуцера на помпата, избива налягане само от страната на помпата.

От страната на филтъра е ОК.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 07 May 2013 - 09:21

Да не би филтрото да не е от качествените и да спира налягането. Случва ли ти се колата да дава ядове във високите обороти?

 

Имам я тръбичката някъде, ще я потърся ама дали ще е от нея..

 

Тази пригодената със същото Фи ли е или е с по малко?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Posted 07 May 2013 - 09:42

Здравейте.

Васко налягането и без филтъра си е високо - около 6 атм. мисля. Иска ми се да видя оригинална конфигурация дали е с дифтунги или не.

Почвам да си мисля да сложа втора ръка цял комплект. Освен че тече ядовете идват от работата на газ - не изключва помпата и обратното гориво е много. Т.е. всичкото.

Но преди "ремонта" нямах течове, въпреки АГУ-то. Иначе на бензин си се форсира без проблем. Най-накрая ще ида до БС да ми отрежат главата, но така или иначе хвърлям двулевки на пътя.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 07 May 2013 - 10:53

С дифтунги е Райчо.

 

Да попитам ли едно другарче за тръбичката, моята не я откривам...сигурно ще я даде подарък?

 

Щом след подмяната на твойта е станало....


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Posted 07 May 2013 - 11:26

Здравейте.

Васко ще съм ти благодарен ако откриеш нещо, даже не искам да е подарък. Не съм са замислял за разлика в сечението за М102 и М111. Знам само, че има разлика в броя връзки.

За М102 са 3 , а за М111 са 2. Ако намериш ще мога да сравня и тогава ще стане ясно дали избива от свръх налягане.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 07 May 2013 - 13:39

Имам комплект от 140, на него има такава връзка, дължината е долу горе същата. формата евентуално би довела до леко пригаждане но мисля че ще ти свърши работа.

 

Търся ти от 124, ако не намеря, слагаш тази и ако проблема е в нея би трябвало нещата да се оправят, ще ти дам и щуцерите.

 

Поздрави! ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Posted 07 May 2013 - 13:52

Здравейте.

Дано да изскочи отнякъде, защото тази мистерия ми къса нервите. Предварително благодаря.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 07 May 2013 - 20:58

Там при синичкото ли тече?

 

22573353_1_800x600.jpg


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
Garage View Garage

Posted 08 May 2013 - 10:54

само да попитам това третото отдясно какво е клапан ли някакаъв защото когато погледнах при мен нямам такова нещо само помпата и филтъра с 111 мотора съм 136 хорсес :) 

при мен също тлееше леко от дифтунгите смених ги и заспа дори вече като съм с ГИ  пак не е прокапало


  • 0

1110907.png


#12 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Posted 08 May 2013 - 11:37

Здравейте.

Да Васко от синичкото и наготе по дифтунгите към капачката тече. Третото от ляво на дясно е възвратен клапан по високо налягане. М111 няма такова.

Едни специалисти ми обясниха, че има разлика в помпите за М111 и М102 в налягането именно заради този клапан. Моята тръбичка е заварена на мястото на клапана.

За сечението не мога да сравня старата и сегашната тръбичка.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#13 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Posted 08 May 2013 - 13:37

Здравейте.

Дали ще стане помпа + филтър + стойка + тампони от W202 или W210 с М111, 136 к.с. двг?

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#14 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Posted 13 May 2013 - 18:46

Здравейте.

Използвайки хубавото време в събота си купих първо тръбичката и после помпа Бош, втора ръка от морга. Монтирах ги сам при полеви условия.

Сега пробвам да видя до кога ще изкара. Благодаря на всички отзовали се.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#15 a.peychev

a.peychev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124

Posted 08 May 2018 - 10:45

Здрваей Райчо,

 

Аз имам същия проблем, можеш ли да споделиш резултата от смяната на помпата и тръбичката ?

 

Поздрави,
Александър


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users