Здравей,
пъвро сваляш предните страни на подкалниците и от двете страни, защото под тях има шейни на които се държи бронята и чопове на който се закопчават когато бронята е на мястото си, тези чопове теябва да се освободят и от двете страни когато се издърпва бронята напред. Това се прави след като се свалят решетките на бронята които са под номера от двете страни, като на едната е закачен термометъра, зад тях има гайки и от двете страни развиваш ги, след това сваляш решетката която е зад маската на капака, тази която е пред перките на климатика, сваля се като се освободят два чопа които се завъртат с отвертка и се намират отгоре на гредата. След като я свалиш, ще видиш още 2 гайки и тях развиващ, след това отиваш отстрани и избутваш леко от едната страна шейната, която е под подкалника и освобождаваш чопа, който се вижда (той е една пластмаса, която се изкривява навътре към двигателя внимателно, за да не се счупи) и след това и от другата страна по същия начин и си готов, но е хубаво да има кой да ти помогне, за да не надраскаш калниците и бронята.
Дано съм бил полезен понеже не съм много добър в обясненията
Този пост е редактиран от Lubo88: 01 май 2013 - 23:33