Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Покупка на W211 след W210 - предимства и недостатъци на по-новия модел


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Ивайло Шангов

Ивайло Шангов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W220 S500 4Matic

Posted 25 April 2013 - 09:52

Здравейте, колеги.

 

От доста време оглеждам W211 и ми минават едни мисли, дали да не продам W210 и да си взема W211.

 

Затова се обръщам с молба за мнение на хора, които са имали Mercedes W210, след което са купили W211.

 

Какви са предимствата и недостатъците /ако има такива/ на W211 спрямо W210?

 

Някои ще кажат, по-нова е колата, по-добра е със сигурност.Но не винаги е така.

Затова предпочитам мнение на хора, които са имали и двата автомобила.

 

Ще сбъркам ли, ако продам W210, от който съм много доволен и си купя W211?

Разбира се, давам си сметка, че е много важно на какъв автомобил ще попадне човек.

 

Интересува ме следното:

 

- сравнение на комфорта, возията, качеството и лекотата на управление;

- сравнение на необходимите средства за обслужване /предполагам, че обсл. на W211 е по-скъпо, което е нормално/;

- при W211 същото ли е както при W210 - елеганса да има по-добра возия от авангарда и да е по-висок автомобила?

- всичко друго, което ви идва на ум като предимства и недостатъци на W211 спрямо W210.

 

Чувал съм за прословутия проблем с модула на спирачките при W211.Той може ли да се хване на диагностика, и разбира ли се по някакъв начин, дали този модул е сменян?

След фейслифта /2007г. - поправете ме ако греша/ този модул сменен ли е и проблема дали е решен?

 

 

Предварително благодаря на отзовалите се.

 

Поздрави :beer

 

П.п.И последното ми питане е, дали бихте предпочели да купите BMW E60 - 530XD 4x4 пред W211 - това ми препоръча да направя мой близък.

За Е60 нямам никакви наблюдения.

/Ще съм благодарен, ако на този въпрос отговорят само хора, който са карали и двата автомобила.Да не правим общо сравнение на марките BMW и MB/


Edited by Ивайло Шангов, 25 April 2013 - 11:30 .

  • 0

#2 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 25 April 2013 - 13:33

След фейса проблемните спирачки са сменени, обаче и цената на тези коли е доста по-висока. Иначе е по-правилният избор. Оглеждай се за такава. Без да съм притежавал е60 ди мисля, че поддръжката е по-солена, а и доста по-трудно ще намериш читаво в БГ.
  • 1

#3 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,768 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
Garage View Garage

Posted 25 April 2013 - 13:43

Определено 211 след фейслифта (06.2006) е по-добрият вариант, но много държат цена докато не се наложе да го продаваш. Цялата спирачна система е различна и няма SBC модул. Иначе по ВИН в БС би трябвало да могат да ти кажат дали е сменян в оторизиран сервиз.

 

За обслужването ме съмнява да е кой-знае колко по скъпо освен ако не го правиш в БС.

 

В цената на 7л. масло и 2-3 филтъра надали има голяма разлика.


  • 2

#4 Ивайло Шангов

Ивайло Шангов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W220 S500 4Matic

Posted 25 April 2013 - 14:29

Благодаря за отговорите! :beer


  • 0

#5 NikiN

NikiN

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Град:ОБЛАСТЕН
  • Автомобил:
    МЕРЦЕДЕС

Posted 28 May 2013 - 19:21

За Е60 се тъврди че поддръжката е по-скъпа. При мен дилемата беше А6 3,0тди, Мерц е320, и Е60. За бавареца ще ти кажа че е по добре, ако е дизел мотора да е 231к.с, което върви с 4х4 ако търсиш по икономични мотори там не мога да ти кажа, но съм чел че хвалят 525, това обаче не ти върши работа. При бавареца возията е с една две идеи по твърда, а ако говорми возията е несравнима пир въздушното на мерца, но там поддръжката е сравнително проблемнна, поне за някакви моторчета, иначе възглавниците били сравнително здрави. При аудито 12 модула и 6 дюзи, автоматична ръчна спирачка - това са особеностите, а първите две са скъпотиите, при ауди въздушното също е скъпо , но не толкова колкото при мерца. При бавареца проблем имаше при филтъра за твърди частици и някакви пеперудки се махад за да не попаднат в двигателя. Ако питаш нещо конкретно по-мога да помогна. Не казваш какъв двигател търсиш? А за СБЦто при мерца, колегите вече са ти отговорили. Не казваш дали търсиш комби. 


  • 0

#6 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Posted 31 May 2013 - 15:42

Темата е интересна, но за съжаление бедна откъм информация.

До момента съм се возил 1 път в W211, и то отзад и ми направи впечатление че е по прихлупено отзад, тавана е по-нисък. Но това е дреболия.

Колеги, дайте отзиви де....


  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 31 May 2013 - 16:12

Нищо им няма на всичките, коли са, колкото по-нова, толкова по-зле :) Хем скъпо, хем кекаво, хем грозни.

Аз 211 не я харесвам... 212 е по-добре, но пак не ме грабва.

Е60 е един отвратително грозен автомобил. До ден днешен се чудя какво му харесват точно. Иначе по новите разбирания за пластмаса и кекави електроники, е супер здрава.

Аз бих гледал за Е39 от последните (2003г,) с адски много екстри и адски скъп 10-12х.лв. биха стигнали за маниащина... това ако се търси надежден и луксозен автомобил! Виждал съм няколко такива, направо ми се напукаха петите... не знаех, че са правили такива маниащини. Едно от последните истински БМВ-та.

 

Имах удоволствието в един ден да ме разкарват във 212ка и в последната F10 петица. Няма какво да коментираме... 212ката беше просто най-обикновена кола в сравнение с F10-ката.

 

Ауди, ами всяка кола по улиците е Ауди вече.

 

Извинявам се за офтопик и хейт поста си, просто изсипах мозъка си на клавиатурата и го пуснах като пост :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,953 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 31 May 2013 - 16:30

какво намери толкова в ф10?

 

имам наблюдения от едно е60 535д - много здрав автомобил, не е имал никакви сериозни проблеми, идеална кола според собственика й(вече 3та година го търкаля). на мен лично не ми допада отвътре. отвън много ме радва е60 като модел, но просто за каране не мога нещо да се наглася така че да ми е удобна. все ми е едно такова тясно....

 

211ката от вътре си е бенц, по удобна ми е за каране, от вън е някак постна спрямо бмв-то...

 

за чупенето - всичко си зависи от самата кола....


Edited by mr Big, 31 May 2013 - 16:30 .

  • 0

#9 300E-4matic

300E-4matic

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E280CDI 4matic sport 2007
    300E 4matic Lorinser 1990

Posted 31 May 2013 - 18:03

Аз от 1г съм с w211 07г и за сега единствения ремонт освен обслужването ми беше кабел от компресора на аирматика то клапания блок.

обслужването на сезон ти е 400лв + 1600лв за секи 80к километра или 5г цени БС.

Много повече се дава за каско, гражданска и данък отколкото за обслужване.

 

Сега за ремонтите много е важно каква кола ще вземеш:

Преди да вземеш колата - БС плащаш за проверка на сервизна история по ВИН.

феис под 22-25к задължително е с 100-150к отгоре на това по километраж - това е и причината за проблеми с турбо, дюзи, 7Г-троник.

Аирматика рециклаж на амортесиор е 450лв, комресора 150-200лв

7Г- троника - ремонта ти е 1.5к-2.5к

Дюзата ти е 700-750лв

4-матик - слабо място трансферна кутия, на бензиновите мерцедес ги сменя безплатно ако им покажеш ДТБ в БС. 2500лв втора употреба, 10к нова.


  • 0
Публикувано изображение




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users