Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

вода в купето(по точно междинните кухини)


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2013 - 11:26

Докато все още се сипе гадния дъжд над Пловдив без да спре и колата ми е разглобена вътре цялата от седмица насам поради неща които не работят заради многото майстори и алармаджии дето са барали.

Днес сутринта се натъкнах на следното: гледам аз вадички в купето в краката на шофьора веднага отварям попих водата и след секунди пак се появи водата. С фенера светих къде ли не с идеята да видя от някъде да капе, но уви не и по едно време забърсвам и гледам как водата идва изпод купето по точно прикачам снимка за да видите и да мислим решение. Ограденото в червено да го нарека прагче след като отлепих отгоре дупчица запушена с хартиено тиксо което си е оргиналното че на доста места го срещам установявам че вътре е пълно с ВОДА!!!!!! източих 2-3 големи спринцовки.

Откъде се стича тази вода та нердене влиза в тази кухина! Приемам всякакви идеи.

Прикачени файлове


  • 0

1110907.png


#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2013 - 11:40

Да не ти тече антифриз?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 08 април 2013 - 11:41

Това е греда и явно е отворена отпред, а пода трябва да ти е намазан с оригинална анти кор. защита. И сега ако водата влиза между ламарината и анти кора работата става лоша ,рано или късно ще ръждяса от вътре.


  • 0

#4 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2013 - 12:02

не не е антифриз чиста вода и досега там не е имало вода, съда по това че дунапрена на стелката е като нов и абсолютно сух. Вътре през дупката се вижда че е намазана с защита като в праговете едно жълтеникаво иначе пода си е намазан да.. по скоро и да е отворена отпред гредата колата нее мърдала от седмица някъде отгоре се стича и влиза в тази греда ама хой го разбери откъде. мислех си че е от вратата защото съм махнал пвц лайсната на прага и от там се стича но не.. тази греда се пълни и през малки порцепи се излива в купето.


  • 0

1110907.png


#5 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 08 април 2013 - 12:21

Еми един човек да застане вътре и да гледа, а друг да полива обилно с маркуч от всякъде. Според мен варианта да пълни отдолу, когато минаваш през локви е много малък, но ти ще кажеш дали е възможен. При всички положения остави така купето, без стелки, килими, мокети и т.н. Имаш петно от ръжда доколкото виждам леко вдясно от локвичката, гледай да го махнеш незабавно. http://forums.mbclub...та-стара-ръжда/  Виж тая тема. Съветвам те щом са почнали течовете и ти да си погледнеш багажника (както и аз ще си погледна под стелката кво е положението. Тая ръжда много ме разочарова... се едно опел бате ...


  • 0

Немеца го е измислил !


#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 април 2013 - 13:26

Провери си дренажните отвори за оттичане на водата от ляво и дясно на предното стъкло.Като отвориш капака ще ги видиш,покрай пластмасовата решетка около чистачката.Там където се е събрала водата е най-ниската точка,така че от всякъде може да дойде.Съмнява ме да е от гредата.


  • 0

#7 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2013 - 13:55

със сигурност е гредата дренажите са чисти видял съм ги вече всичко около и под таблото е чисто и сухо не се стичало от там, на снимката това петънце ръжда е върху антикора и ще го забърша повърхностно е и на други места видях леки ръждички имам преобразувател на Вюрт прави чудеса,

колкото до гредата точно където кабелния канал минава над нея там има кръгла дупка запушена с тиксто и като го махнах вътре самата греда беше пълна с вода.

сега има изгледи за слънце вече ще поогледам след малко пак. дигнах и предния капак вътре нямаше кои знае каква вода само под сервото имаше малка локвичка насъбрана и я подсуших и затворих и метнах един найлон  отпред на колата...


  • 0

1110907.png


#8 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 08 април 2013 - 14:49

Kолата в движение ли е? Качи я на канал и виж оттдолу какво става, и си вземи една отверка да пробваш пода игредата за ръжда. Като гледам май е Италианка и не би трябвало да има ръжда, и да те питам като си от Пловдив защо не се вясваш на срещите!


  • 0

#9 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2013 - 16:21

Kолата в движение ли е? Качи я на канал и виж оттдолу какво става, и си вземи една отверка да пробваш пода игредата за ръжда. Като гледам май е Италианка и не би трябвало да има ръжда, и да те питам като си от Пловдив защо не се вясваш на срещите!

хах в движение е да но в момента сам е разглобил от вътре седалки мокети всичко защото исках да стигна до кабелите че автоматично не падаха стъклата и други такива дреболии и новата аларма да си му сложа че много алармаджии са барали и кенеф работа. също и подглавниците задните да си закача че някой ми е изкормил цялата система за падането с все машинки и вакуми, но си я набавих от колеги от форума тука може да се види през какво минах от както е при мен колата от октомври месец 2012. https://www.dropbox....3hv4/rz5FYIjLqg

 

колкото до срещите бях намерил темата за пловдиските срещи но видях че небеше писано много време в нея и за това съм останал с впечетление че не се събирате нещо.

 

а сега по текушия проблем преди малко поразгледах пак и забелязах че вода се стича изпод педала на газта от него нагоре нали има едно като гума залепено поразлепих я от към дясния край и забелязах че зад нея има капки вода ще излезе че някъде от към кожуха на парното водата се стича......... :killing :killing2


  • 0

1110907.png


#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 април 2013 - 10:12

Значи пак стигаме до радиаторче на парното ли?Поне си я разкостил,ще ти бъде лесно да го свалиш.


  • 0

#11 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 април 2013 - 10:22

Значи пак стигаме до радиаторче на парното ли?Поне си я разкостил,ще ти бъде лесно да го свалиш.

Не пак казвам не е антифриз а чиста дъждовна вода сега отивам да наливам яко с маркуча през решетките отпред после махам чистачката и всички пластмаси и пускам направо вътре маркуча около кожуха на парното и гледам откаде ша текне. Писна ми вече за едно разглобих нови 3 излезнаха....


  • 0

1110907.png


#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 април 2013 - 10:22

Jackpot! Ял съм ги тея л**на на друга кола!

Но не беше самото радиаторче, а една сглобка от клапаните навътре към купето!

И по-точно едни малки гумени пръстенчета, като климатични такива...

 

Че го разглобявах и 2 пъти, щото при сглобяването от бързане, бях прескрипал едната гумичка и пак течеше... особено като вдигне налягане във водната система.

От тогава не бързам :)

 

Намери си някоя схема на модела, или разрови в EPC да видиш кои са компонентите по водните пътища. Силно се съмнявам да е самото радиаторче. Ако беше то, вътре щеше да е сауна.

 

Ти не караш ли с антифриз м/у другото?

Щото водата съсипва точно тези малки уплътнения и става кошмар!


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#13 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 април 2013 - 20:32

ОФФФФФ :kill_myself  Тежък ден в установяването на течовете че бяха от 2 места ..... Но вече всичко е абсолютно предотвратено :yahoo

 

да започна от там като опунах маркуча с накрайника на една стойка и пуснах на постоянно пръска право в стъклото ама все едно е супер як порой дето на бърза степен на чистачките пак не виждаш и се затоврих вътре и започнах да гледам точно след 5 сек. вътре все едно бях пуснал чешмата парви теч установен. тоя който го е проектирал конденза да излиза през някакакво подобие на маркуч но от дунапрен и вътре пружина да си скъса дипломата на две. а именно тези https://www.dropbox....09 12.01.40.jpg https://www.dropbox....09 12.02.03.jpg https://www.dropbox....09 12.25.58.jpg по 1 от 2 те страни и излизат над скоростната въпросните ги бях забелязал като бях свалил скоростната и се чудих за какво са тея пружини с дунапрен та те така бяха заменени с нормално парченче маркуч. и вече доволен че съм спрял теча пускам пак установката с водата иии..... :killing  пак тече но не от там почвам вече само наредби наврях се колкото може навътре и кво да вида точно от кожуха на парното дето ляга към купето и останалата част дето излиза навънка от там през уплутнението което е някаккъв дунапрен пак на 3-4 места малки вадички......... АААА малко ми трябваше в тоя момент за да хвана ъглошлайфа и да почна да я режа.. почнах да разглобявам пак отрпред чистачка и всичко под нея с мисълта че ще стигна до там дето ляга кожуха и ще го изолирам с силикон примерно. Да ама не свалих всичко барабар с таралежа и х*й няма достъп до там дето ляга кожуха.... върнах се вътре оглеждам видях 3 гайки дето държат самия кожух на парното прилепнало към купето и викам ще ги развия пак барем мръдне няколко мм да му сипа от там силикон. настина отлепи малко колкото да се види външна светлина подпрях го да не се връща и таман дойде един приятел размишлявахме и силикона отпадна като идея.. беше заменен с асфалтова лента която ми беше останала когато правих шумоизолация в вратите на Шкодата едно време та нагряхме я наместихме я и пуснахме парното да легне и стегнахме гайките ето какво се получи  https://www.dropbox....09 18.37.55.jpg https://www.dropbox....09 18.38.06.jpg

 

ето и 1 снимка https://www.dropbox....09 13.13.18.jpg това е пасажерската част след като махнах тапата какво да вида вътре в гредата ВОДААА съответно беше грижливо източена и подсушена до колкото може.

Да с антифриз разбирасе карам нз какъв е не съм го сменял от както взех колата само го замерих преди зимата че е около -30 гр. но да сглобя всичко останало и ще го сменя с червен заедно с спирачната течност че кои знае и тя на колко годинии е...

 

е това е от мен отивам да си сипя нещо силно в чашката че съм леш.


  • 2

1110907.png


#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 април 2013 - 21:24

Поздравления за старанието, наистина си се изгърбил. ;)

 

....ама все си мисля че тези двете места не са виновниците за течът. Кутията на парното е скрита от дъжда, напълнил си я с якото плискане през входа за въздуха, тези отводи от долу са да изтича конденза от климатика, от там не бива да тече вода от небето ;)

 

Провери дали уплътнението около чистачката е прилепнало.

 

Съветвам те да почистиш улуците в краищата на коша, от там се оттича водата, в средата също имаш, намират се под малка решетчица, прокарай ги с няква по-дълга тел, задръстват се от шума и други листни и иглолистни, преливат и влиза през парното или около него. Отпушиш ли ги, макар и с повредени уплътнения, ще си се оттича и няма да пълни.;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 април 2013 - 22:08

улуците са почистени точно този в средата който е до кожуха на парното при свалена чистачка и мотор на парното наврях там маркуча макар че почти е невъзможно такова количество вода да влезе там аз исках да съм сигурен че няма да прокапе в никакъв случай. колкото до уплътнението на чистачката не е залепено това ще го свърша утре защото явно когато са сменяли стъклото на доста места са си оставили ръцете. поне промих и радиатора на климата че и там пуснах душа така и така го бях отворил хем да тествам новите връзки за конденза най вероятно заради уплътнението на чистачката влиза небесна вода в парното и се оттича през конденза.
  • 0

1110907.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни