Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

E220 coupe - от оригинални задни към 6х9 - как да стане ?


  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#16 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Posted 19 April 2013 - 08:08

Пробвай с изолираща гумена лента да ги уплътниш максимално добре. Има такава двойнолепяща се. Добре е да я загрееш леко преди да я използваш - за да може да я моделираш по-лесно.
  • 0

#17 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 19 April 2013 - 12:02

И уплътняване със силикон ми мина през акъла


  • 0

Немеца го е измислил !


#18 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 29 July 2013 - 17:08

Така тъй като колата е в гаража за известно време реших да пробвам нещо друго. Тия дни ще намеря малко свободно време, ще взема една пила за метал и ще изпиля леглата на предните колони с 1см. в диаметър, че да станат 13см. Ще споделя вчепатление дали операцията си заслужава.


  • 0

Немеца го е измислил !


#19 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
Garage View Garage

Posted 31 July 2013 - 22:13

Немецът го е измислил,ама българинът го изкусурява!  :happy


  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#20 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 31 July 2013 - 23:40

Като гледам българина е и остроумен ... 


  • 0

Немеца го е измислил !


#21 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
Garage View Garage

Posted 23 February 2014 - 10:44

И аз прoцедирах така с моите задни колони, т.к. не намерих 12см диаметър изпилих адаптерите с една пила колкото да легне хубаво 13см и ги залепих със силикон.Взех си на Herz DSK 130 колони,те са с отделни пищялки-не ги знам как се водят.Пищялките съм ги наместил и кабела ги държи  и не съм ги фиксирал даже, поне като съм махал пластмасовите капаци са си били все на място и не се местят и реших да не правя повече промени. Доволен съм въпреки,че с едно по-хубаво CD сигурно ефекта ще е по-доловим :)


  • 0

#22 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
Garage View Garage

Posted 23 February 2014 - 10:49

Да допълня,че като взех колата беше само с един адаптер (на пластмасовия обръч дето се фиксира на купето викам така) и в последствие си намерих комплект нови адаптери.Интересното е че бяха малко по-различни от този който имах в колата,но си паснаха-така че е възможно да има леки промени в него през годините.При мен предните са 10см май,но за сега не смятам да ги барам-добре си свирят и не ми се правят пак "доизкусурявания" :D


  • 0

#23 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 26 March 2014 - 19:13

Чудих се, чудих се ... бях до този магазин на Пиротска с хартиените говорители и стигнал до извода че само туба/усилвател или туба + усилвател решават проблема. Как да стане колеги ? Не искам задния капак да скърца и лопа... Пък и не знам заради ламарината между купето и багажника как ще се чува ? Чудя се дали да не срежа ламарината и направо да издам говорителя на тубата в купето ? Но какви биха били минусите от тази процедура ?


  • 0

Немеца го е измислил !


#24 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 27 March 2014 - 11:46

Opsss, беше ме обзел момент на умопомрачение. Са като преспах се чудя, как може да ми хрумне да си режа колата :o Остава варианта с бас каса в багажника, но тези който са виждали и чували такива приумици нека кажат заслужава ли си. Имам чувството че ще се чува повече от пешаходците от колкото от мен вътре. 

 

Намерих хипер якия кит за озвучаване и вече почва да ми се изчиства концепцията как да станат нещата http://www.jehnert.d...stem?lang=en_us . Предна и задния линия се пилят до 13ки, по един нискочестотен във вратите и евентуално ако остане кеш и мерак всичко да се мине през усилвател. Друг въпрос. Как се разбират Бекерите със афтърмаркет усилватели среден до нисък клас ? 

Харесах си едни 13ки 2ра ръка Bose, за около 60 лв. и много им се чудя ?


  • 0

Немеца го е измислил !


#25 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 27 March 2014 - 12:17

http://www.jehnert.d...stem?lang=en_us  Ето го варианта и за купе :) Лудница е Така че на всяка врата може да се сложи по една елипса и нещата да заспят :)


Edited by BG - 681, 27 March 2014 - 13:14 .

  • 0

Немеца го е измислил !


#26 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Posted 27 March 2014 - 13:32

Колега при моята 124-ка само че седан дълбок и качествен бас получих едва когато сложих двунамотъчна 15-ка Хертц стъпало което работеше на бридж. И един кондензатор. За мое учудване баса се чуваше доста в купето, на вън много по-малко от очакваното. Цялото удоволствие ми излезе към 1200лв. Но това ти говоря преди 5-6 години. Сложих още един усилвател за задна линия. Зад задните подглавници монтирах кутии с елипси Хертц и ги ползвах само като среда и висока. Предните ми се хранеха от Пайнер 9-та серия с почти всички възможни настройки. Всичко това струваше към 2100лв. Като отделно за усилвателите взех 20 квадрата захранващ кабел, защото с 10 квадрата запалих кабела.  На мястото на предните колони сложих Ланзар Херитеч. Паснаха идеално на отворите на таблото.

 

Дано да съм бил полезен

 

Поздрави и Успех


  • 0

#27 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 28 March 2014 - 12:20

Браво, постарал си се много и не си жалил средства като гледам. Гаранция е било лудница :))) И явно имаш различни представи за готина музика от мене. Например едно френдче има Поло, нисък клас цд сони, и елипси за 120 лв. пак сони. И музиката ме кефи на макс. Не целя някви ултра як саунд. Просто да дъни готино. Разгледах се по чуждите сайтове и кова комплектче, което постнах по-горе излиза с доставката около 1600 $. Така, че ще търся друг вариант да бутна по една елипса във всяка врата. Някой ако има свежи идей може да помага


  • 0

Немеца го е измислил !


#28 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Posted 28 March 2014 - 13:07

Колега гледай CD -то да е качествено и да има колкото се може повече настройки за честотите. Защото изходният сигнал е най-важен. Според мен тези елипси ще трябва да минат през стъпало все пак. Защо не отидеш до някоя фирма която се занимава с озвучение и да им обясниш какво искаш и те според мен ще ти дадат най-оптималния за теб вариант. Аз моята музика съм я правил с надзора на момче, което се занимава с това.

 

Поздрави и Успех


  • 0

#29 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 30 March 2014 - 12:12

Решено е. Елипси в кутии в дупките на задните подглавници ! Благодарности на колегата ivanhaw за идеята. По този начин всякакви хирургически интервенции по интериор и купе ще се избегнат. Ако може, колега, сподели какъв размер бяха елипсите и формата на кутиите. Както и на къде бяха насочени говорителите. Имаш лс междудругото, не знам далинси го видял.

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
  • 0

Немеца го е измислил !


#30 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Posted 30 March 2014 - 19:30

Здрасти колега. Елипсите бяха 6х9. Марка херц. Някаква оранжева серия. Самите кутий бяха като трапец повдигнати към предната част на купето. Бяха претапицирани с черно киче и стояха добре. Минаваха през стъпало и ги бях орязъл само на среди и високи. Бас не очаквай от тях защото кутийте са затворени и няма как да го изкарат. Освен ако не се направи отвор в кутийте. Подглавниците бяха постоянно вдигнати но аз си направих колоните на букси и когато се налаожи могат да се махат. Стъпалото беше хваното на специално изрязана кора която лягаше в багажника. Но ако искаш ще се разберем някой ден и ще се видим да ти обясня.

Питай ако има нещо

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users