E220 coupe - от оригинални задни към 6х9 - как да стане ?
Started by BG - 681, 01 Apr 2013 - 17:01:21
35 replies to this topic
#16
Posted 19 April 2013 - 08:08
Пробвай с изолираща гумена лента да ги уплътниш максимално добре. Има такава двойнолепяща се. Добре е да я загрееш леко преди да я използваш - за да може да я моделираш по-лесно.
#17
Posted 19 April 2013 - 12:02
И уплътняване със силикон ми мина през акъла
Немеца го е измислил !
#18
Posted 29 July 2013 - 17:08
Така тъй като колата е в гаража за известно време реших да пробвам нещо друго. Тия дни ще намеря малко свободно време, ще взема една пила за метал и ще изпиля леглата на предните колони с 1см. в диаметър, че да станат 13см. Ще споделя вчепатление дали операцията си заслужава.
Немеца го е измислил !
#19
Posted 31 July 2013 - 22:13
Немецът го е измислил,ама българинът го изкусурява! ![]()
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#20
Posted 31 July 2013 - 23:40
Като гледам българина е и остроумен ...
Немеца го е измислил !
#21
Posted 23 February 2014 - 10:44
И аз прoцедирах така с моите задни колони, т.к. не намерих 12см диаметър изпилих адаптерите с една пила колкото да легне хубаво 13см и ги залепих със силикон.Взех си на Herz DSK 130 колони,те са с отделни пищялки-не ги знам как се водят.Пищялките съм ги наместил и кабела ги държи и не съм ги фиксирал даже, поне като съм махал пластмасовите капаци са си били все на място и не се местят и реших да не правя повече промени. Доволен съм въпреки,че с едно по-хубаво CD сигурно ефекта ще е по-доловим ![]()
#22
Posted 23 February 2014 - 10:49
Да допълня,че като взех колата беше само с един адаптер (на пластмасовия обръч дето се фиксира на купето викам така) и в последствие си намерих комплект нови адаптери.Интересното е че бяха малко по-различни от този който имах в колата,но си паснаха-така че е възможно да има леки промени в него през годините.При мен предните са 10см май,но за сега не смятам да ги барам-добре си свирят и не ми се правят пак "доизкусурявания" ![]()
#23
Posted 26 March 2014 - 19:13
Чудих се, чудих се ... бях до този магазин на Пиротска с хартиените говорители и стигнал до извода че само туба/усилвател или туба + усилвател решават проблема. Как да стане колеги ? Не искам задния капак да скърца и лопа... Пък и не знам заради ламарината между купето и багажника как ще се чува ? Чудя се дали да не срежа ламарината и направо да издам говорителя на тубата в купето ? Но какви биха били минусите от тази процедура ?
Немеца го е измислил !
#24
Posted 27 March 2014 - 11:46
Opsss, беше ме обзел момент на умопомрачение. Са като преспах се чудя, как може да ми хрумне да си режа колата
Остава варианта с бас каса в багажника, но тези който са виждали и чували такива приумици нека кажат заслужава ли си. Имам чувството че ще се чува повече от пешаходците от колкото от мен вътре.
Намерих хипер якия кит за озвучаване и вече почва да ми се изчиства концепцията как да станат нещата http://www.jehnert.d...stem?lang=en_us . Предна и задния линия се пилят до 13ки, по един нискочестотен във вратите и евентуално ако остане кеш и мерак всичко да се мине през усилвател. Друг въпрос. Как се разбират Бекерите със афтърмаркет усилватели среден до нисък клас ?
Харесах си едни 13ки 2ра ръка Bose, за около 60 лв. и много им се чудя ?
Немеца го е измислил !
#25
Posted 27 March 2014 - 12:17
http://www.jehnert.d...stem?lang=en_us Ето го варианта и за купе
Лудница е Така че на всяка врата може да се сложи по една елипса и нещата да заспят ![]()
Edited by BG - 681, 27 March 2014 - 13:14 .
Немеца го е измислил !
#26
Posted 27 March 2014 - 13:32
Колега при моята 124-ка само че седан дълбок и качествен бас получих едва когато сложих двунамотъчна 15-ка Хертц стъпало което работеше на бридж. И един кондензатор. За мое учудване баса се чуваше доста в купето, на вън много по-малко от очакваното. Цялото удоволствие ми излезе към 1200лв. Но това ти говоря преди 5-6 години. Сложих още един усилвател за задна линия. Зад задните подглавници монтирах кутии с елипси Хертц и ги ползвах само като среда и висока. Предните ми се хранеха от Пайнер 9-та серия с почти всички възможни настройки. Всичко това струваше към 2100лв. Като отделно за усилвателите взех 20 квадрата захранващ кабел, защото с 10 квадрата запалих кабела. На мястото на предните колони сложих Ланзар Херитеч. Паснаха идеално на отворите на таблото.
Дано да съм бил полезен
Поздрави и Успех
#27
Posted 28 March 2014 - 12:20
Браво, постарал си се много и не си жалил средства като гледам. Гаранция е било лудница
)) И явно имаш различни представи за готина музика от мене. Например едно френдче има Поло, нисък клас цд сони, и елипси за 120 лв. пак сони. И музиката ме кефи на макс. Не целя някви ултра як саунд. Просто да дъни готино. Разгледах се по чуждите сайтове и кова комплектче, което постнах по-горе излиза с доставката около 1600 $. Така, че ще търся друг вариант да бутна по една елипса във всяка врата. Някой ако има свежи идей може да помага
Немеца го е измислил !
#28
Posted 28 March 2014 - 13:07
Колега гледай CD -то да е качествено и да има колкото се може повече настройки за честотите. Защото изходният сигнал е най-важен. Според мен тези елипси ще трябва да минат през стъпало все пак. Защо не отидеш до някоя фирма която се занимава с озвучение и да им обясниш какво искаш и те според мен ще ти дадат най-оптималния за теб вариант. Аз моята музика съм я правил с надзора на момче, което се занимава с това.
Поздрави и Успех
#29
Posted 30 March 2014 - 12:12
Решено е. Елипси в кутии в дупките на задните подглавници ! Благодарности на колегата ivanhaw за идеята. По този начин всякакви хирургически интервенции по интериор и купе ще се избегнат. Ако може, колега, сподели какъв размер бяха елипсите и формата на кутиите. Както и на къде бяха насочени говорителите. Имаш лс междудругото, не знам далинси го видял.
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Немеца го е измислил !
#30
Posted 30 March 2014 - 19:30
Здрасти колега. Елипсите бяха 6х9. Марка херц. Някаква оранжева серия. Самите кутий бяха като трапец повдигнати към предната част на купето. Бяха претапицирани с черно киче и стояха добре. Минаваха през стъпало и ги бях орязъл само на среди и високи. Бас не очаквай от тях защото кутийте са затворени и няма как да го изкарат. Освен ако не се направи отвор в кутийте. Подглавниците бяха постоянно вдигнати но аз си направих колоните на букси и когато се налаожи могат да се махат. Стъпалото беше хваното на специално изрязана кора която лягаше в багажника. Но ако искаш ще се разберем някой ден и ще се видим да ти обясня.
Питай ако има нещо
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Питай ако има нещо
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage









