Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем сключа ли е или може да е друго?


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 viachy

viachy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    W203 C220 CDI, 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 март 2013 - 15:28

Здравейте,

 

Колата е C220 CDI / 2001ва,

 

Купих я преди около 2 месеца (има тема в общите  http://forums.mbclub...аса-втора-ръка/).

 

Като я купих предния собственик ми каза че е счупил ключа (нямам представа какво е станало точно) и сега е с нов. Имам и стария, с който мога само да отключвам / заключвам колата, но не и да запаля.

 

От както имам колата вече 3-4 пъти ми прави следния проблем: бутам ключа тръгвам да паля, и стартера започва да върти, върти, върти, и не иска да запали. Или примерно върти, и аха да запали , прави половин оборот и гасне. Вадя ключа, слагам го и стартера върти около 1-2 секунди и пали (двигателя никога не пали веднага, винаги върти поне 1 сек преди да запали).

 

За последната една седмица 2 пъти ми се случи и започвам да се притеснявам като знам, че нов ключ е към 500 лв.

 

За тези 2 месеца съм изпускал ключа поне 2 пъти ! :(

 

п.п. объркал съм малко заглавието на темата и не мога да го оправя

 

На 10ти Април имам час за диагностика в Балкан стар, и естествено ще им кажа за проблема, но искам да съм подготвен предварително.

 

Имате ли представа ключа ли е проблема, колко може да струва ремонта и дали евентуално може проблема да  е друг ? :blush

 

Мерси предварително

 

п.п. объркал съм малко заглавието на темата и сега не мога да го оправя


Този пост е редактиран от viachy: 29 март 2013 - 15:34

  • 0

#2 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 99 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Публикувано 29 март 2013 - 17:34

Щом върти на стартер, проблема не би трябвало да е в ключа. Ако е ключа, или няма да ти отключи волана дори, или нямс да завърти стартера. Поне при мен така прави и то само от време на време като е студено навън.

Sent from my GT-S5360 using Tapatalk 2
  • 0

m19269.gif


#3 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 март 2013 - 18:58

Точно така. Ако е ключа, няма да го приеме изобщо. Работата на ключа е да се разпознаят с компютъра и тогава компютъра разрешава паленето. Ако не се разпознаят изобщо няма да щракне в ключалката, камо ли да отключи волана или да завърти стартера. Изключено е проблема да е в ключа. Търси проблема другаде ;)

 

Горещо ти препоръчвам, да си оправиш този неработещия ключ, че  с един ключ не си е работа.

Звънни тук 0887 344 544 или 0884 344 544, обясни какви ключове имаш и какво искаш, 100% ще свършите работа. 

За идентична услуга, а именно копиране на  паметта от неработещия ключ на чисто нов носител, ми взеха 200лв (имах два ключа, единия перфектно работещ, другия тотално неработещ- нито отключва, нито пали, сега си имам два перфектно рабоещи ключа.)


  • 0

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 29 март 2013 - 22:29

Това не е от ключа, провери си горивните маркучи, може датчика на КВ да ти се ебава, може да е дюза....

Не му мисли, ще ти кажат на 10-ти ;)


  • 0

logo-600-1002.png


#5 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3954 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 30 март 2013 - 08:24

И аз залагам на дюза/-и, а може и остарели маркучи за горивото.


  • 0

#6 viachy

viachy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    W203 C220 CDI, 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 април 2013 - 12:48

въздух е бил проблема. Оправихме го  :boxing


  • 0

#7 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 април 2013 - 22:18

БраУ бе :D


  • 0

#8 viachy

viachy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    W203 C220 CDI, 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 април 2013 - 12:18

Хора, случи се нещо странно в Балкан Стар и искам да ви питам за мнение.

Сутринта бях там, нали е "Service week" да я прегледат и да кажат какво, що....има неща за дооправяне, което си го знаех и преди това, въпроса ми е свързан с друго.

Тъкмо попривършиха, поговорихме как колата е "добра за парите, които съм броил за нея", и вече трябваше да се махам от канала, слагам ключа - и не искаше да запали.... отново :wacko . А само 5 мин по-рано си запали без проблем, за да диагностицират двигателя.

 

Въртях, въртях, не ще. Слагат пак диагностиката, излезе че не работи датчик на коляновия вал. Честито. Пича ми каза "е*ати късмета, да ти се счупи колата точно в сервиза"

Отиде, взе друг датик, сложи го (той е супер лесно достъпен), и колата запали.

 

Заповядайте тези 80 лв (с отстъпката) за нов датчик, взех си офертата която ми изготвиха за ремонтите и частите ако искам да правя ремонта при тях...и довиждане...

 

Въпроса ми е, възможно ли е ..... " да не ми се е прецакал датчика точно там от само себе си" ? :unsure


Този пост е редактиран от viachy: 10 април 2013 - 12:20

  • 0

#9 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 10 април 2013 - 12:55

..., може датчика на КВ да ти се ебава, ....

Не му мисли, ще ти кажат на 10-ти

 

Напълно възможно е, просто си му е дошло времето, компютъра не лъже .

Наистина си извадил късмет това да се случи на най подходящото място, демек БС .

 

Колкото до цената, датчик от друг магазин 15-30лв , обикаляне на майстори и магазини,

гориво (taxi) 20лв , някой знаещ да го смени 10-20лв , загуба на време, безценно .


  • 0

#10 viachy

viachy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    W203 C220 CDI, 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 април 2013 - 13:14

Ами зачудих се, понеже като се появи проблема с паленето, и на 2-3то завъртане и палеше, освен това открихме 1 теч пред помпата и го оправихме. След което не съм имал никакви проблеми с паленето, докато не отказа сутринта датчика в сервиза, и тогава не искаше да запали изобщо. Доста въртене падна...

 

п.п. иначе пичовете ми се сториха доста свестни! Казаха ми кое е по-наложително от друго, и на какво трябва да обръщам повече внимание, и тн. 


Този пост е редактиран от viachy: 10 април 2013 - 13:40

  • 0

#11 viachy

viachy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    W203 C220 CDI, 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 август 2013 - 16:33

Здравейте,

 

не искам да пускам нова тема, така и така последната изненада от колата е свързана с ключа.

 

Чета из форума, че проблема е масов, но така и не намерих в София къде препоръчвате да закарам колата /или само ключа/, че да го оправят.

 

Проблема се появи за първи път преди около месец, когато на един ЖП прелез бях изгасил двигателя и после няколко пъти не искаше да запали, и след това запали и успях да стигна крайната цел.

 

След това нищо интересно до оня ден.

 

Както съм си на морето и се радвам на отпуската карах към 30 км и спрях. При следващия опит да запаля като завъртях ключа и се чува само едно "цък"... и нищо. След около 40 опита да запаля, теглене до сервиз , точно пред майстора , както му обяснявам какво се случва и пробвах да запаля и колата запали.

 

Направи същия проблем поне още 4-5 пъти и докато се чудех дали ще успея да се прибера до София, всеки път след изчакване около час време колата палеше и успях да се прибера.

 

Сутринта пак запали, имах работа и след като я загасих, пак не успях да я запаля. Сега се надявам като отида да се опитам да я прибера...да запали.

 

През цялата ми отпуска ключа беше или в мен или в една раница, която не е мокрена но определено не знам как може човек да запази ключа без да се лашка насам натам. Нямам представа какъв точно може да му е проблема.

 

 

Кажете къде да търся решението?

 

Благодаря 

 

п.п. сутринта първото нещо, което направих беше да сменя батерията, но явно не е там проблема.


Този пост е редактиран от viachy: 04 август 2013 - 16:47

  • 0

#12 K4m3n

K4m3n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart

Публикувано 04 август 2013 - 19:28

Здравейте,

 

не искам да пускам нова тема, така и така последната изненада от колата е свързана с ключа.

 

Чета из форума, че проблема е масов, но така и не намерих в София къде препоръчвате да закарам колата /или само ключа/, че да го оправят.

 

Проблема се появи за първи път преди около месец, когато на един ЖП прелез бях изгасил двигателя и после няколко пъти не искаше да запали, и след това запали и успях да стигна крайната цел.

 

След това нищо интересно до оня ден.

 

Както съм си на морето и се радвам на отпуската карах към 30 км и спрях. При следващия опит да запаля като завъртях ключа и се чува само едно "цък"... и нищо. След около 40 опита да запаля, теглене до сервиз , точно пред майстора , както му обяснявам какво се случва и пробвах да запаля и колата запали.

 

Направи същия проблем поне още 4-5 пъти и докато се чудех дали ще успея да се прибера до София, всеки път след изчакване около час време колата палеше и успях да се прибера.

 

Сутринта пак запали, имах работа и след като я загасих, пак не успях да я запаля. Сега се надявам като отида да се опитам да я прибера...да запали.

 

През цялата ми отпуска ключа беше или в мен или в една раница, която не е мокрена но определено не знам как може човек да запази ключа без да се лашка насам натам. Нямам представа какъв точно може да му е проблема.

 

 

Кажете къде да търся решението?

 

Благодаря 

 

п.п. сутринта първото нещо, което направих беше да сменя батерията, но явно не е там проблема.

 

Колега според мен проблема не е свързан с ключа. Този симптом, който описваш е че не завърта стартера и прави само "цък", тоест стартера ти е за ремонт. Може и да е в следствие на предишния ти проблем и продължителното въртене, за запалване. Това е само предположение. Ако си с ръчна ск. кутия (в което се съмнявам), пробвай на бутане дали ще запали. 


  • 0

#13 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 04 август 2013 - 22:08

Колегата K4m3n мисля, че е прав, защото ако имаше проблем с ключа изобщо нямаше да го разчита и воланът ти нямаше да се отключва нито пък щеше да е възможно да го завъртиш, за да запалиш, както каза K4m3n пробвай когато не иска да пали да запалиш на скорост, ако запали значи няма проблем с ключът и така ще си се уверил, че проблемът не е в него, защото щом пали значи го чете ;)


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#14 viachy

viachy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 90 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    W203 C220 CDI, 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 август 2013 - 23:04

Автоматик е... успях да я прибера. След като 2-3ч не бях опитвал да я паля запали от първия път, същото нещо се случи и предните 2 дни. Веднага след като спрях се опитах пак да я запаля и не успях...


Този пост е редактиран от viachy: 04 август 2013 - 23:04

  • 0

#15 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 05 август 2013 - 21:01

накрая ше се окаже проблем в скоростите


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни