Това заслужават тези лъжци.
Service Week в Балкан Стар
Started by viachy, 26 Mar 2013 - 16:27:45
29 replies to this topic
#16
Posted 09 April 2013 - 10:58
#17
Posted 09 April 2013 - 12:29
Айде без глупости...?
#18
Posted 09 April 2013 - 13:21
Това с глупостите се отнасяше за мен, защото ги нахраних.
В БС са лъжци и изедници, това си е истината.
#19
Posted 09 April 2013 - 13:25
Айде без глупости...?
+
Хора, не отивате в Храма на обречените а в официален сервиз на Мерцедес-Бенц .
Балкан Стар е наш приятел и помощник, за който го желае .
Отивате с брошурата в едната ръка и доброто си настроение и усмивка .
Точка по точка преминава прегледа и за всяко нещо изисквате компетентно, подробно
и разбираемо обяснение, какво, защо, как и по какви причини, какви предположения и накрая за колко .
Ако срещнете неразбиране от Техниците, лошо и неподобаващо отношение или мърморене,
просто се обърнете към приемчиците, ако и те не вземат адекватно отношение, на
вторият етаж има един билюк Директори които да отговорят на въпросите и претенциите ви .
Edited by vencislav, 09 April 2013 - 14:20 .
#20
Posted 09 April 2013 - 18:51
И аз съм с добро впечатление от тях.
Колкото пъти съм имал адекватно зададено питане - винаги ми е отговорено коректно. За сервиза им - нямам никакви отзиви - смених си маслата и филтрите само месец преди да обявят промоцията.
#21
Posted 09 April 2013 - 21:24
Ами да ви кажа и да се натискате за преглед, особена полза няма. Нищо ново и интересно няма да разберете за автомобила си.
Прегледа е толкова повърхностен, нещо като отбиване на номера от страна на официалния дилър
Дисковете се гледат на око и викат... хммм добре са, е как разбра че са добре, като си има допустима дебелина, която се измерва с измервателен уред, не на пипане с пръст или на око.
Общо взето прегледа е на ниво претупване в квартален сервиз, цените обаче са на ниво централата в Щудгард.
В офертата която ми дадоха "тотала" само за труд е 1302лв без ДДС, за операции като смяна на пистов ремък на компресора, проверка на климатика, смяна на два задни спирачни маркуча, смяна на маркучи на хидравликата, смяна на два тампона на предните носачи и е такива елементарни операции, които ще си направя сам в гаража за не повече от ден.
Нещо не можаха да ме спечелят като клиент с тия цени 80лв без ддс на час за труд
Още от едно време, плюнки по дилъра, само за добър ден 100лв. вземал и тн....
Сега хората ви правят промоция, безплатен преглед и вие пак недоволни, не замервали диска с шублер....
... какво да го замерва механика, на който това му е работата и само като ти види ръба знае че е за смяна.
Ако тръгне да прави пълен преглед на такъв тип кола няма да му стигнат 2ч. а идеята е да минат възможно най-много хора.
Цената е нормална за части и труд за кола която на времето е струвала 60 000лв. а не 12 000лв.
На пръв поглед може да ти се вижда скъпо, но я се замисли ако се скъса някоя пробка на апарата или тръбичката?
Да не говорим, че за да смениш тампоните на носача, трябва да го свалиш, само не ми е ясно в гаража с какво ще свиеш пружината, ще са едни мъки, мъки ама мерцедес карам.
И не на последно място, дилъра чудесно знае че, че който си посещава сервиза си го посещава и без сервизна седмица.
Edited by grosmaster, 09 April 2013 - 21:25 .
#22
Posted 09 April 2013 - 21:38
Моля ти се, за едно "свиване на пружина" 1300лв?
#23
Posted 09 April 2013 - 21:41
На пръв поглед може да ти се вижда скъпо, но я се замисли ако се скъса някоя пробка на апарата или тръбичката?
колега , точно за това изречение ще пиша и уточнявам , че не го пиша като контра към теб а като пояснение как процедират в БС при такъв случай.
Поне за два подобни случая имам информация, при които има счупване на пробка, куплунг или детаил от този клас и счупеното от МУНтьора в сервиза се заплаща от клиента , и то никак не е евтино.
Не знам дали не си плаща и допълнително труда за смяна на счупената част ( айде това последното си е чисто заяждане от мен).
Силно се надявам колегите, възползвали се от възможността за преглед да са доволни и колите им да страдат от възможно най-малко "болежки"
Адмирирам подобни акции, подети от официалните представители на марката Остава хората, които имат честта да ни пипат колите да подходят с нужната съвест и отговорност ... и това изобщо не зависи дали ще закараш кола за 20 или за 200 хиляди лева и дали е в промоционална седмица или на общо основание - за сега личното ми впечатление ( от ходенето ми в БС и от информация, споделена от хора които са ползвали услуги там) е че такова отношение ЛИПСВА ... поне в София
#24
Posted 09 April 2013 - 22:43
+
Ако срещнете неразбиране от Техниците, лошо и неподобаващо отношение или мърморене,
просто се обърнете към приемчиците, ако и те не вземат адекватно отношение, на
вторият етаж има един билюк Директори които да отговорят на въпросите и претенциите ви .
Да Венци, абсолютно си прав за последователността, ако не ти хареса механика, отиваш при приемчик и т.н.... та до директорите, ама това е възможно да се случи само когато си плащаш и то КАТО ПОП
Нали се сещаш какво внимание ще ми се обърне, като се оплача, че не съм доволен от безплатния преглед
Боли ме дедовия, аз добре си знам състоянието на колата, лошото е, че на момченцата от сервиза аз трябваше да им показвам кусурите на колата и те да ги пишат в листа, не обратното.
Още от едно време, плюнки по дилъра, само за добър ден 100лв. вземал и тн....
Сега хората ви правят промоция, безплатен преглед и вие пак недоволни, не замервали диска с шублер....
... какво да го замерва механика, на който това му е работата и само като ти види ръба знае че е за смяна.
Ако тръгне да прави пълен преглед на такъв тип кола няма да му стигнат 2ч. а идеята е да минат възможно най-много хора.
Цената е нормална за части и труд за кола която на времето е струвала 60 000лв. а не 12 000лв.
На пръв поглед може да ти се вижда скъпо, но я се замисли ако се скъса някоя пробка на апарата или тръбичката?
Да не говорим, че за да смениш тампоните на носача, трябва да го свалиш, само не ми е ясно в гаража с какво ще свиеш пружината, ще са едни мъки, мъки ама мерцедес карам.
И не на последно място, дилъра чудесно знае че, че който си посещава сервиза си го посещава и без сервизна седмица.
Абе Гросе, ти като ги хвалиш толкова дилърите, що не им звънна да запишеш антиката за един преглед а?
Да видиш какво отеб@ване щеше да получиш, каквото получиха много хора със 124-ки и 190-ки още миналата година?
Само като ми види ръба викаш... ми не позна, дисковете ми нямат ръб и самия механик каза: много са добре, НЕ СА ЗА СМЯНА, ама ти явно си ми виждал колата и знаеш по-добре от мен какво е за смяна и какво не.
Въпроса ми е: как точно разбра че са много добре, с едно поглеждане и един пръст. Ба ли го сигурно е божи наместник.
Във всеки грамотен и нормален сервиз ЩЕ ТИ ИЗМЕРЯТ дисковете за 5мин. ще сравнят дебелината с допуските и ще ти кажат за смяна ли са или не са
Другото е бош лаф работа.
С какво ще свия пружината викаш...ами умения, условия и инструменти имам да ти свия и 4-те пружини едновременно, едни скоби за пружини ли да нямам
Мъки може да са за хора, които ръцете са им вързани на възел и завряни в гъз@, за мене не е мъка, удоволствие е.
Казваш : Ама мерцедес карам, да карал съм, карам и ще карам за напред, няма да го пазя за антикварна сбирка, ще го карам и ще го ремонтирам, защото знам и мога. Който не може и не знае, да му цепат гъз@ в дилърския сервиз с 80лв/ч без ДДС
Лека нощ
#25
Posted 12 April 2013 - 17:13
Аз бях миналата седмица за обслужване и като си зимах колата се наложи да пусна жалба:
Колата беше минала преди 11 месеца на обслужване пак в БС.
Отивам да си я взема и приемчика ми сервира знаете ли, че кутията на въздушния филтър ви е вързана със свинска опашка а и ще трябва да си поръчате нов ЗЕГ модул че този на приема зануляването на сервизния интервал.
От приемчика направо се качих горе и си пуснах жалба.
В петъка ме извикаха отново поговорихме си с шефа на приемчиците обясних му че монтъорите си оставят ръцете, включително и че не е първи случаи на замазано положение покани ме в сервиза събра монтъорите свалиха филтърната кутия и той като видя първата му реплика беше:
Какво е това селско изпълнение?
Обновиха софтуера на колта и модула си прие зануляването за нова филтърна кутия ще ми звъннат като доиде че нямаше в наличност.
С две думи търсете си правата ние сме вече в Европа освен това си поговорихме с шефа им дали няма възможност да пуснат нова услуга наблюдателна зала за клиенти щото до сега единствено там колта ми се прави без да гледам а предполагам не съм единствения дето не обича да си оставя колата на майстори без надзор.
#26
Posted 12 April 2013 - 17:49
Не си единствения. Лошото е,че в повечето дилърски сервизи е така. Не можеш да седиш до майстора, докато работи по колата ти.
Примерно в Нисан София има такава "наблюдателна зала", но ако си мислиш, че нещо се вижда от нея...
Тя се пада над сервиза и докато си пиеш кафето можеш да зяпаш долу какво става, но не можеш да видиш точно какво ти правят по колата.
#27
Posted 13 April 2013 - 00:09
Балкан Стар е собственост на Алианц. До тук добре, предполага се, че ще се ръководи от отговорни хора, разбиращи работата си и работещи за това дилъра да просперира. Едно обаче не ми е ясно. Тези хора, който менажират Балкан Стар трябва да са наясно с финансовото състояние на българина, и че той не харчи туко така парите си. Също така би трябвало да осъзнават, че хора каращи по стари модели на любимата марка, немогат да си позволят цените на частите и на труда в сервиза им. Ок след като от финансова гледна точка сервиза на Балкан Стар е най-труднодостъпен, би трябвало качеството да е най-високо, нали така ? След като ще се дават толкова пари, поне да има защо. Все пак с нещо трябва да се спечелят клиенти и след като цените са дебели, това нещо следва да е обслужването и качеството на услугите. Е да ама не ... Кажете ми не е ли проста българска работа... Въпреки, че не съм посещавал сервиза, съм чувал за не една и две неприятни случки за измами и нискокачествени услуги. Е мамка му и прасе, като дава човек по 96лв./час за труд с ДДС, очаква колата му да бъде направена перфектно, разчитайки на това, че я води в официален сервиз, където хората би трябвало да са най-добрите в областта, и кво ? ДА АМА НЕ ... Е как да си закара човек колата там ?
Немеца го е измислил !
#28
Posted 13 April 2013 - 11:38
... Е как да си закара човек колата там ?
Никак
Засега от официалните добри думи съм чул само за Пловдив.
Не съм им ползвал още услугите им ( дано и да не се налага скоро ), но съм си говорил с хора от там по телефона по различни поводи и съм доволен от отношението с което се подхожда.
#29
Posted 25 April 2013 - 17:38
Днес минах през Балкан Стар за Service Week офертата и честно казано с добри впечатления останах. Момчетата, които оглеждаха колата бяха много отзивчиви, обясняваха подробно как, какво и къде питап и защо го правят. Даже ми направиха и няколко допълнителни теста по моя молба... Като цяло, добре беше.
В крайна сметка, диагнозата е само 1 скъсан тампон на долен насоч и трябва да си сменя спирачната течност ,че имала 4% влажност. След като приключат ти дават оферта за евентуалните ремонтни дейности + карта за отстъпка за 30% от стойността на цената за труд и 10% от цената на частите.
#30
Posted 25 April 2013 - 21:27
ба , тая отстъпка повече от клубната
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users