Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

как да проверим кой тампон на двигателя е за смяна


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Posted 24 March 2013 - 14:25

Здравейте колеги. Имам проблем, който много ме изнервя и не мога да си карам колата спокойно (Е290 с ръчни скорости 1996г.). Проблема е следния. След като запаля колата всичко е наред. Когато подам газ при обороти около 1000 - 1200 започва едно чукане откъм скоростния лост. В началото се съмнявах, че е от скоростите. Но след като го оглегаха, майстори ми казаха, че скоростите са наред. Мога да добавя, че съм сменил маслото в скоростите с ново, което отговаря на спецификациите за скоростната кутия. След това се насочих към кардана, но след като оставих колата при майстори, ми казаха, че кардана е наред. Сега като трети вариант ми казват, че може да е от тампон на двигателя. Това добре, но кой от двата тампона (левия или десния), защото тампона на скоростната е сменен наскоро. В интерес на истината наистина виждам, че двигателя вибрира когато работи на празен ход, но от гледането не мога да преценя кой тямпон е повредения.

 

Сега ще споделя какво съм установил при шофирането, ако то може да ви даде някакви насоки. Когато спускам надолнище без газ (в оборотите които съм посочил), когато правя десен завой чукането изчезва, и веднага след като изправя волана се получава отново. При ляв завой дори се увеличава.

 

Моля някой да даде идея как да проверя кой от тампоните е повреден, за да знам какво да поръчам, а не да стрелям насляпо и да разчитам на късмете. Ако пък евентуално някой мисли, че проблеме не би следвало да идва от тампон на двигателя нека сподели своите идеи.


  • 0

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,837 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 24 March 2013 - 17:27

Здравей!Тампоните на мотора се сменяват и двата, не по отделно.Ще смениш единия, след време ще се скапе другия и така .....


  • 1

#3 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 24 March 2013 - 18:18

Така както го описа съм почти сигурен ,че е вътрешен. Общо проверете дали е от това врътнете носача и щангата щото на мен ми мирише че ще е първото. Иначе при движение на кормилото на място има ли някакав шум. А и колата като епресно измита или преминаване през локви има ли промяна в шума.


  • 0

#4 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 24 March 2013 - 18:35

По-често се скапва първо левия(пасажерския) и не винаги трябва да ти се скапе втория задължително !

Разбира се много лесно . В единия случай си личи че е по смачкан и е изплюл масло , във втория като го свалиш и разклатиш вътре има стоманена съчма и тя лопа , а когато е здрав и пълен с масло тази съчма не лопа.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#5 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 24 March 2013 - 18:39

Сменяват се и двата, за да ти е мирна главата.


  • 0

#6 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Posted 24 March 2013 - 19:27

Съгласен съм с колегите, които казват, че е по-добре да се сменят и двата тампона. Принципно има логика да е така, защото когато се скапе единия, другия поема повече натоварване и вибрации отколкото при нормална работа и на двата и така се амортизира по-бързо.

 

Колвга Ванюша, малко не рабрах какво ме съветваш. Били дал малко пояснения. Иначе няма промяна в работата на колата когато минава през автомивка или локва, защото нищо по нея не се мокри, защото е с трите кори отдолу и е добре предпазена. Шум от волана няма, или аз не усещам такъв.


  • 0

#7 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,837 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 24 March 2013 - 19:46

Пише ти за накрайник....


  • 0

#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 24 March 2013 - 20:01

Колега, майсторите на място не могат да ти открият проблема, тръгнал си по форумите на питаш.

Такива неща, се гледат на място, ако майстора не може да го хване, бягаш другаде където някой е виждал такава кола.

Така описано от теб, може да са няколко неща и всеки ще си казва това с което се е сблъсквал, ти всяко едно от нещата ли би сменял?!


  • 0

logo-600-1002.png


#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 24 March 2013 - 20:02

Сменяй десният. ;)


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 24 March 2013 - 20:04

когато правя десен завой чукането изчезва, и веднага след като изправя волана се получава отново. При ляв завой дори се увеличава.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Posted 24 March 2013 - 20:22

Десния гледано от позицията на водача, или глегадо срещу мотора?


  • 0

#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 24 March 2013 - 20:51

От позицията на водача.;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 24 March 2013 - 23:33

Извинявам се за мрънкането и неточния изказ иначе да Ivan W210 оцелил какво имам предвид. Изобщо попитах дали при навлажняване шума изчезва понеже при възлите на щангата и носачите тропането силно намалява и на човек му ства едно такова готино дори. Иначе сега понеже стана въпрос като за двоика определени работи да се сменя направо двоиката колкото съм съгласен толква и не съм по-простата причина ,че лично съм участвал в сменянето на какви ли не глупости само по едно парче в следствие на което така да се изразя братчето му остава от преди е и така всичко си върви изминават се едни 10 000 километра и опаля нещо почва да трополи е и познаите кое трополи е точно баш смененото. Естествено тва не става за всеки двоики по автомобила. За накладки , дискове , амортесьори , гуми тва правило ама никак не важи там се сменя двоиката да ти е спокоина главата.


  • 0

#14 Bili

Bili

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Атина
  • Автомобил:
    W 210 320 cdi 2001... Nissan micra 1,4 2005

Posted 25 March 2013 - 12:41

аз също мисля че е по-добре да се сменят двата тампона

така направих аз и съм спокоен

но за да си още по-спокоен смени и на скоростите

не е скъп


  • 1

#15 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 25 March 2013 - 17:49

аз също мисля че е по-добре да се сменят двата тампона

така направих аз и съм спокоен

но за да си още по-спокоен смени и на скоростите

не е скъп

По-точно от това няма как да се каже. Сменяваш и трите тампона- двата на мотора и един на скоростите и забравяш докато я имаш тази кола. Другия вариант е закърпване на положението, ако ще я продаваш до месец-два.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users