И аз съм съгласен с теб . За това са полезни форумите - човек винаги има какво ново да научи. В малък град като Козлодуй няма много магазини за масла и авточасти като в София например и за инфо разчитам изцяло на интернет. Неизгодно например ще ми излезе да поръчам само 1 литър масло от дилъра на МБ за диф-а. Вярно е, че за няколко спестени левчета може да си докарам друг по-сериозен разход за ремонт, но ... за мен мисля, че не съм купил менте и засега (5-6 месеца след смяната) нямам проблем.

Диференциално масло
Started by Bili, 20 Mar 2013 - 18:12:50
29 replies to this topic
#16
Posted 24 March 2013 - 14:34
#17
Posted 24 March 2013 - 14:49
Ок, но риска е неоправдан ... не е нормално да се купи масло с неизвестен произход и да си мислиме, че няма да се прецакаме... или "внесено от Германия или Енгланд..едно момче ги внася нали..."
та дилъра може да каже спецификацията не е нужно да се купува баш от него и всеки вносител дадох линк Yacoo в Пловдив Репсоил в София ... Фукс Адинол, Кастрол и т.н. доставят с куриер...
В градче ли живее човек, село или паланка няма значение ... нет има поръчва се и така... или най малкото да познаваш търговеца в Козлодий да знаеш от къде и какво внася...
от друга страна Мерцедес не препоръват смяна на синтетиката в дифа...доживотна е...ако е минерал на 90 000км
колко се пести при това положение като се купи "от един пич дето внася от Виетнам" и "за сега си работои ок" а и ебати дифа или кутията ше си купя нова ама ше си слагам кво искам ... е аз никога няма да разбера тая философия у тоя живот...
Edited by polaris, 24 March 2013 - 14:50 .
#18
Posted 24 March 2013 - 18:10
здражейте, голям проблем колеги
до колкото се отнася до маслото колегата " polaris" е прав
слагам това масло и си остава там за винаги
#19
Posted 24 March 2013 - 18:24
извинявам се.
проблема е следния: вземам колата в петък надвечер от сервиза със сменено масло, радост голямадо до в момента в който идва събота и аз тръгвам на път
от 70 км в час до 130 вибрации и шум
спрях някъде баланс на гумите направиха ги като на формула 1, но никаква промяна
от какво може да се е получило това немога да спра да мисля естествено това не е от маслото
нещо е станало като са сменяли двата семеринга
и понеже понеделник не е работен ден
започвам да превъртам
според вас какво може да е станало помагайте моля Ви
#20
Posted 24 March 2013 - 19:16
от друга страна Мерцедес не препоръват смяна на синтетиката в дифа...доживотна е...ако е минерал на 90 000км
Доживотна, обаче на кое? Живота на възела или на автомобила??
На CLK-то му дават за дифа синтетика Fusch Titan Sintopoid FE 75W85, не съм го сменявал никога, карам колата вече две години и съм изминал над 30'000км. Още като купих колата проверих нивото, до горе е. От тогава до сега само каране. Със скоростите същото положение, проверих го, нивото е ОК, от тогава само каране. И двете ги дават доживотни ама....
Чудя се дали да ги сменям ли тия масла или да си перкам така.
#21
Posted 24 March 2013 - 19:22
Нещо са опескали или са сменили кардана /крив дебалансиран/ но така ще вибрира постоянно , но каквото и да е обратно в сервиза и рекламация...ше стане дълга и широка...
е затова ако теча не е много не се пипа диф . ама никви семеринги бенеринги... натягане ремонти..... можеше да ти пратим от тук 2л масло за 35лв и колко е доставката до Атина и да доливаш...
ако нямаш условия просто влизаш в сервиза и искаш сиртакис да долеят до нивото пред тебе от твоето масло и да не пипат нищо повече ....е може да им се плати 50 еврака за това ама постата там е такава....
аз така омаслен е леко около семерингата, но нивото не мърда проверявам го един път в годината ... може и да долея 50гр догодина ...
апропо да не излезе реклама ама като я взех моята преди 3г W210 смених с Yacoo минерал горе в линка GL5 ... синтетиката по 235.7 ми се видя тънка...
а и да не забравя...дифа има отдушник ...добре е да се свали и почисти с разредител / корселин и да се продуха с компресор...знаещите прават така гледал съм...
@Алфонсо ...доживотна във всеки смисъл ако е синтетика...
ти си със синтетики в диф и скорости... НО ... дали е сменявано от предишния собственик и дали е синтетика от завода не се знае... преди 4.11.2001г зареждат с минерал 85w90 http://www.mb-info.r...ids/typ/208.htm и е това ме накара да сменя минерал и аз...
принципно диф след тази дата на лека кола мерцедес трябва да е синтетика 235.7 като не говорим зa AMG и по натоварени дифове http://www.mb-info.ru/liquids/gear.htm изискванията са 235.15 или 235.61...
и изобщо трябва да се проверява какви са изискванията за всеки диф...
аз набих минерал в дифа и по спецификация ръчните ми скорости са с минерал АТФ тип А та на 90 000 дават смяна но мое да съкратя на 70 000 да речем
Edited by polaris, 24 March 2013 - 19:54 .
#22
Posted 25 March 2013 - 09:25
извинявам се.
проблема е следния: вземам колата в петък надвечер от сервиза със сменено масло, радост голямадо до в момента в който идва събота и аз тръгвам на път
от 70 км в час до 130 вибрации и шум
спрях някъде баланс на гумите направиха ги като на формула 1, но никаква промяна
от какво може да се е получило това немога да спра да мисля естествено това не е от маслото
нещо е станало като са сменяли двата семеринга
и понеже понеделник не е работен ден
започвам да превъртам
според вас какво може да е станало помагайте моля Ви
Кардана не е зацепен на белезите.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#23
Posted 25 March 2013 - 09:46
и аз така мисля, че е кардана
дано да е той, че иначе ще станат едни филми.....
утре ще знам със сигурност и ще ви кажа
мерси за вниманието
#24
Posted 25 March 2013 - 11:47
@Алфонсо ...доживотна във всеки смисъл ако е синтетика...
ти си със синтетики в диф и скорости... НО ... дали е сменявано от предишния собственик и дали е синтетика от завода не се знае... преди 4.11.2001г зареждат с минерал 85w90 http://www.mb-info.r...ids/typ/208.htm и е това ме накара да сменя минерал и аз...
принципно диф след тази дата на лека кола мерцедес трябва да е синтетика 235.7 като не говорим зa AMG и по натоварени дифове http://www.mb-info.ru/liquids/gear.htm изискванията са 235.15 или 235.61...
и изобщо трябва да се проверява какви са изискванията за всеки диф...
аз набих минерал в дифа и по спецификация ръчните ми скорости са с минерал АТФ тип А та на 90 000 дават смяна но мое да съкратя на 70 000 да речем
Мерси за информацията. Най-вероятно ще ги сменя и двете масла- в скоростите и в дифа, да ми е мирна главата.
За скоростите съм се спрял на това: http://www.motorni-m...roducts_id=3905
А за диференциала на това: http://www.motorni-m...roducts_id=3907
Тези масла излизат за моята кола при проверка през Oil Chooser-a на Fuchs, тези масла излезнаха и като проверихме в магазин на Ауто+, от където ще ги купувам.
Защо обаче на маслото за скоростите не видях спецификация по МВ??
#25
Posted 25 March 2013 - 13:19
А какво му е на маслото Vaico :? понеже е наполовина по евтино... от останалите :?


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#26
Posted 25 March 2013 - 13:33
Мерси за информацията. Най-вероятно ще ги сменя и двете масла- в скоростите и в дифа, да ми е мирна главата.
За скоростите съм се спрял на това: http://www.motorni-m...roducts_id=3905
А за диференциала на това: http://www.motorni-m...roducts_id=3907
Тези масла излизат за моята кола при проверка през Oil Chooser-a на Fuchs, тези масла излезнаха и като проверихме в магазин на Ауто+, от където ще ги купувам.
Защо обаче на маслото за скоростите не видях спецификация по МВ??
Това за скоростите, Фукс си пише че става обаче реално не е одобрено от мб.Има само 2 масла одобрени за ръчната скоростна кутия мб 235 .10 и мобил мб 317.Ходих в представителството на мобил ,нямат внос на въпросния вид,така че си го поръчах мб 235.10 и го смених.Цената му е 50лв литъра,събира 1.5 литра но имат препоръка да се слага 1.3 -1.4литра при смяна.Имай впредвид се че в БС -бургас го нямаха налично и чаках седмица да го доставят.Има също замистител на Лики Моли което уж според тях става ,но също няма МБ aprouval.Неговата цена е 40лв литъра.Така че за 20 лв няма смисъл да правиш експерименти.
Edited by doich, 25 March 2013 - 13:55 .
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#27
Posted 25 March 2013 - 14:13
Малко излизаме от от темата на автора, но ако е с ръчни скорости ше е полезно...за дифа маслото е това горе Фукс
За ръчни скорости тип 717.4 на мерцедес след 19.08.1997г или с номер по-голям от 7 340 240 алтернатива за масла няма освен Балкан стар или Ивайджет само оригинално по 235.10.
за ръчни скорости тип 717.6 е същото но се налива по малко масло...описано е колко да не разводнявам...
Не че ше сбъркаш много ако вземеш фукс 75W добър заместител е но не е одобрено и цената е горе долу такава и на оригиналното 235.10 ...30-40 лв. Е защо тогава да слагаме неодобрени заместители!? Ем нищо не спестяваме ем предобряваме мерцедесите...мммда...... Същото е и с Феби и Хепу ...абе добро е ама ни антифриз ни масла ни АТФи са одобрени..
Добър вариант е да се комбинирате двама и да вземете 3 литра от Балкана делите на две по 1,5л и ще имаш баш масло за скорости на добра цена...
на моята беше сложено АТФ Д3 по 236.6...модерно мазно работи екстра зимата не задържа първоначално но...но при бързо превклюване от 2 на 3та и яко разгрята причукваше леко...адски ме дразнеше това ...
не съм монтьор ама като се позапознах а и точно в този форум има доволно инфо ЗАЩО за кутии преди номер 7 340 240 се слага АТФ А
Е сложих АТФ А и това причукване изчезна...да минерално е стара спецификация ама ТОВА искат от мерцедес иначе с новото АТФ с модерните модификатори на триене синхронизаторите зацепват по бавно и кръц...
Edited by polaris, 25 March 2013 - 14:59 .
#28
Posted 03 April 2013 - 18:42
здравейте
и така за 7 работни дни и толкова много нерви установиха защо тресе
КАРДАНА Е КРИВ
а моят въпрос е как може да се искриви при свалянето в сервиза
и какви са вариантите аз да го искривя без да съм удрял колата от никъде
между другото беше крив и баланса който е до гуменото каре на дифа
просто не мога да си го обясня, ако вие си го обяснявате някак си ще прочета всички ваши обяснения с голямо удоволствие
#29
Posted 03 April 2013 - 18:57
Баси мамата. То кардан не се криви ей така от самосебе си.
Имало е някакви интервенции в сервиза, където са го е сваляли. Търси ги и ги гони до дупка, да си поемат отговорността. Закарал си им изправна кола с прав кардан,, след тяхна намеса кардана е крив. Вината според мен е в тях 100%.
#30
Posted 03 April 2013 - 19:45
и аз така мисля, но те могат да ми кажат че така съм им я закарал и се правя на луд
и все пак е изкривен с груба сила, какво има там за да се закучи чак толкова че да използват сила
не вярвам да са объркали нещо защото само таза марка влиза там
може ли да не е искал да се отдели от дифа и да са го удряли с чук
и затова да е крив този кръглия баланс или тампон - незнам как се казва
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users