Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ниско напрежение в компютъра


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 koki76

koki76

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:ruse
  • Автомобил:
    A160 CDI 2002г

Публикувано 20 март 2013 - 10:12

КОЛЕГИ МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ КАЖЕ НА КАКВО СЕ ДЪЛЖИ НИСКОТО НАПРЕЖЕНИЕ В КОМПЮТЪРА И ДАЛИ ВЛИЯЕ ВЪРХУ РАБОТАТА НА ДЮЗИТЕ. КОЛЦАТА Е А160 CDI. БЛАГОДАРЯ НА ОТЗОВАЛИТЕ СЕ


  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 20 март 2013 - 19:17

как разбра че е ниско

и колко е ниско

по принцип компютъра си компенсира разликите

в захранването ама в известни граници


  • 0

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 20 март 2013 - 21:29

Кое напрежение е ниско, какво се опитвате да правите, какъв е проблема?!


  • 0

logo-600-1002.png


#4 koki76

koki76

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:ruse
  • Автомобил:
    A160 CDI 2002г

Публикувано 21 март 2013 - 10:25

историята е дълга понеже дюзите ми правеха големи корекции ги ремонтирах(не аз де а майстор) обаче те станаха по зле и от преди айде пак на същия майстор уж ги пооправи ама колата пак гори много и същия този майстор ми каза и показа чна диагностика че компютъра отчита работа с 2 волта напрежение а трябвало да работи с 5 волта и ми развива едни теории. та мисълат амие може ли да това ниско напрежение да влияе върху работата на дюзите да правят големи корекции.благодаря предварително ако можете да ме осветлите по въпроса.


  • 0

#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 21 март 2013 - 19:26

на дюзите отива 75 в.

ако си с новите пиезокристалните 120 в.

да не ти е говорил за дебитомер или нещо друго


  • 0

#6 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 21 март 2013 - 22:08

историята е дълга понеже дюзите ми правеха големи корекции ги ремонтирах(не аз де а майстор) обаче те станаха по зле и от преди айде пак на същия майстор уж ги пооправи ама колата пак гори много и същия този майстор ми каза и показа чна диагностика че компютъра отчита работа с 2 волта напрежение а трябвало да работи с 5 волта и ми развива едни теории. та мисълат амие може ли да това ниско напрежение да влияе върху работата на дюзите да правят големи корекции.благодаря предварително ако можете да ме осветлите по въпроса.

 

Смени майстора ;)

 

на дюзите отива 75 в.

ако си с новите пиезокристалните 120 в.

да не ти е говорил за дебитомер или нещо друго

 

W168  и пиезоинжектори..... :kill_myself


  • 0

logo-600-1002.png


#7 koki76

koki76

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:ruse
  • Автомобил:
    A160 CDI 2002г

Публикувано 22 март 2013 - 12:43

АМИ НЕ ЗНАМ КАКВИ СА ДЮЗИТЕ КОЛАТА Е А160CDI 75 к с 2002 г А ЗА НАПРЕЖЕНИЕТО АЗ ГО ВИДЯХ НА ДИАГНОСТИКАТА ПИШЕШЕ НАПРЕЖЕНИЕ В КОМПЮТЪРА 2 ВОЛТА А ТОЯ КАЗА ЧЕ ТРЯБВАЛО  ДА БЪДЕ 5 ВОЛТА  А  АЗ ИДЕЯ СИ НЯМАМ С КОЛКО ВОЛТА ТРЯБВА ДА РАБОТИ ТОЗИ КОМП.

АЗ НА ТОЗИ МАЙСТОР МНОГО НЕ МУ ВЯРВАМ ДВА ПЪТИ ГИ ПРАВИ ТЕЯ ДЮЗИ И ПАК ПРАВИ 9 РАЗХОД В ГРАДА,  АМА НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТИДА ПРИ МОЯ СИ МАЙСТОР


  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни