Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

ниско напрежение в компютъра


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 koki76

koki76

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Posts:
  • Град:ruse
  • Автомобил:
    A160 CDI 2002г

Posted 20 March 2013 - 10:12

КОЛЕГИ МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ КАЖЕ НА КАКВО СЕ ДЪЛЖИ НИСКОТО НАПРЕЖЕНИЕ В КОМПЮТЪРА И ДАЛИ ВЛИЯЕ ВЪРХУ РАБОТАТА НА ДЮЗИТЕ. КОЛЦАТА Е А160 CDI. БЛАГОДАРЯ НА ОТЗОВАЛИТЕ СЕ


  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 20 March 2013 - 19:17

как разбра че е ниско

и колко е ниско

по принцип компютъра си компенсира разликите

в захранването ама в известни граници


  • 0

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 20 March 2013 - 21:29

Кое напрежение е ниско, какво се опитвате да правите, какъв е проблема?!


  • 0

logo-600-1002.png


#4 koki76

koki76

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Posts:
  • Град:ruse
  • Автомобил:
    A160 CDI 2002г

Posted 21 March 2013 - 10:25

историята е дълга понеже дюзите ми правеха големи корекции ги ремонтирах(не аз де а майстор) обаче те станаха по зле и от преди айде пак на същия майстор уж ги пооправи ама колата пак гори много и същия този майстор ми каза и показа чна диагностика че компютъра отчита работа с 2 волта напрежение а трябвало да работи с 5 волта и ми развива едни теории. та мисълат амие може ли да това ниско напрежение да влияе върху работата на дюзите да правят големи корекции.благодаря предварително ако можете да ме осветлите по въпроса.


  • 0

#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 21 March 2013 - 19:26

на дюзите отива 75 в.

ако си с новите пиезокристалните 120 в.

да не ти е говорил за дебитомер или нещо друго


  • 0

#6 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 21 March 2013 - 22:08

историята е дълга понеже дюзите ми правеха големи корекции ги ремонтирах(не аз де а майстор) обаче те станаха по зле и от преди айде пак на същия майстор уж ги пооправи ама колата пак гори много и същия този майстор ми каза и показа чна диагностика че компютъра отчита работа с 2 волта напрежение а трябвало да работи с 5 волта и ми развива едни теории. та мисълат амие може ли да това ниско напрежение да влияе върху работата на дюзите да правят големи корекции.благодаря предварително ако можете да ме осветлите по въпроса.

 

Смени майстора ;)

 

на дюзите отива 75 в.

ако си с новите пиезокристалните 120 в.

да не ти е говорил за дебитомер или нещо друго

 

W168  и пиезоинжектори..... :kill_myself


  • 0

logo-600-1002.png


#7 koki76

koki76

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Posts:
  • Град:ruse
  • Автомобил:
    A160 CDI 2002г

Posted 22 March 2013 - 12:43

АМИ НЕ ЗНАМ КАКВИ СА ДЮЗИТЕ КОЛАТА Е А160CDI 75 к с 2002 г А ЗА НАПРЕЖЕНИЕТО АЗ ГО ВИДЯХ НА ДИАГНОСТИКАТА ПИШЕШЕ НАПРЕЖЕНИЕ В КОМПЮТЪРА 2 ВОЛТА А ТОЯ КАЗА ЧЕ ТРЯБВАЛО  ДА БЪДЕ 5 ВОЛТА  А  АЗ ИДЕЯ СИ НЯМАМ С КОЛКО ВОЛТА ТРЯБВА ДА РАБОТИ ТОЗИ КОМП.

АЗ НА ТОЗИ МАЙСТОР МНОГО НЕ МУ ВЯРВАМ ДВА ПЪТИ ГИ ПРАВИ ТЕЯ ДЮЗИ И ПАК ПРАВИ 9 РАЗХОД В ГРАДА,  АМА НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТИДА ПРИ МОЯ СИ МАЙСТОР


  • 0




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users