2.jpg 158,22K 315 Брой сваляния 22.jpg 103,81K 388 Брой сваляния 222222.jpg 35,37K 395 Брой сваляния 222.jpg 121K 415 Брой сваляния 2221.jpg 85,33K 388 Брой сваляния 2222.jpg 90,75K 207 Брой сваляния 22222.jpg 78,38K 185 Брой сваляния
Новият Мерецедес S-Class W222 без камуфлаж
Започната от hammer^BaTe, 18 мар 2013 - 17:50:28
32 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 март 2013 - 17:50
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#2
Публикувано 18 март 2013 - 19:55
Господи на автомобилите - дари ме с такава
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#3
Публикувано 18 март 2013 - 19:57
Колата изглежда добре,масивна и елегантна.Само тази скосена задница не ми допада много,но ще свикна.Вътре е уникална,браво Треперете BMW и Audi......
#4
Публикувано 18 март 2013 - 21:10
Що бе, може пък и по-рано да си я купиш. Недей с песимизъм.
Иначе колата е супер, само таблото не ми харесва - ужасна форма.
#5
Публикувано 18 март 2013 - 21:25
За пръв път да ми хареса есовица модел след 140-ката
#6
Публикувано 18 март 2013 - 22:12
абе... очаквах нещо по ново като дизайн. Таз малко ми прилича като на нов фейслифт на 221.
имам чувството че от мерцедес са в тотална дизайнерска криза.
само погледнете разликата между 123, 124 и 210.... коренно различни коли по дизайн.
а ако си присвиеш малко очите и няма да намериш разлика между 221 и 222
#7
Публикувано 18 март 2013 - 22:21
Капарирах си една
Да живей , живей труда
Този пост е редактиран от Наско: 18 март 2013 - 22:40
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8
Публикувано 18 март 2013 - 22:32
Супер е
#9
Публикувано 18 март 2013 - 23:28
Прекрасен автомобил.
#11
Публикувано 19 март 2013 - 14:25
Дай го buyback в БС, тъкмо сигурно ще ти го хванат, колкото да си избиеш допълнителното оборудване
Иначе колата си изглежда супер, само малко тези фарове отпред, като гледам и снимки на бъдещата Е.... да не стане като Ауди, отпред не може да различиш 4-ка ли е, 6-ца ли, 8-ца и т.н.
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#12
Публикувано 19 март 2013 - 14:47
Продавам W221, S500L 4matic
докарвай ми го!
#13
Публикувано 19 март 2013 - 17:02
Айде сега всички от темата с камуфлажната 222ка да си изядат думите.. И отвънка гадна, а отвътре още повече, да не дава Господ да караш такава
Follow your own star...
#14
Публикувано 19 март 2013 - 17:36
Таблото харесва ли ви?
#15
Публикувано 19 март 2013 - 17:43
Това е бъдещето..Колко да ми харесва, абе кефи ме ама с особенно мнение,щото не съм го видял на живо.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни