http://fakti.bg/avto...paign=firstpage Тук има повече снимки ,и главно отвътре ,с по добро качество.
![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/av-2128.jpg?_r=0)
Новият Мерецедес S-Class W222 без камуфлаж
Started by hammer^BaTe, 18 Mar 2013 - 17:50:28
32 replies to this topic
#16
Posted 19 March 2013 - 19:49
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#17
Posted 19 March 2013 - 21:43
Абе вие ли сте фанатици, или аз съм ненормален.... В предната серия МБ издухаха БМВ отвсякъде..... супер мерцедеси!!! а сега обратното, новата 3-та,5-та и 7-ма серия красивици. А МБ има една хубава А,В и С класа.... Е класата е ужасна. Новите МL и GL са супер грозно мутирали....CLS e красив и дотам. Надявах се, че новата S-ка ще пооправи нещата, но за мен лично е крачки назад спрямо 221. Да не говорим за баничарката, която Щутгарт пуснаха - бутат се в сегмент, в който нямат нито опит, нито ценово предимство. Абе олелия отвсякъде......като гледам последните години MB и БМВ се карат, а AUDI печели.
Edited by Мишо, 19 March 2013 - 21:46 .
![Публикувано изображение](http://i56.tinypic.com/vo6902.jpg)
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#18
Posted 21 March 2013 - 12:24
Е-класата била ужасна....УЖАСЕН СИ ТИ Тия бмв-та и аудита не са ли ти еднакви.....всичките им серий.Трудно е да ги различи човек,трябва микроскоп.Даже според мен има леко подобрение от към дизайн,виж за МЛ си абсолютно прав.Стария е в пъти по-добре изглеждащ!
#19
Posted 21 March 2013 - 12:46
Според мен е прав. Новата Е-класа е доста грозна,прилича ми на Хюндай отпред.
Виж новата 5ца е доста красива, особено М-powerа, не мога да си кривя душата.
МL-ът е супер гейски. Стария си беше ок.
Само аудитата са еднакви и не може, дори отблизо, да се различи А4 ли е, А6 ли е, А7 ли е, или А8.
#20
Posted 21 March 2013 - 13:01
Според мен е прав. Новата Е-класа е доста грозна,прилича ми на Хюндай отпред.
Виж новата 5ца е доста красива, особено М-powerа, не мога да си кривя душата.
МL-ът е супер гейски. Стария си беше ок.
Само аудитата са еднакви и не може, дори отблизо, да се различи А4 ли е, А6 ли е, А7 ли е, или А8.
ААААА ще си позволя да те поправя
Хюндая прилича на новата Е класа , а не обратното
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#21
Posted 21 March 2013 - 16:07
Аре и аз да те поправя мен...... хюндая е години напред в хронологията спрямо w212. В грешка си Насе
![Публикувано изображение](http://i56.tinypic.com/vo6902.jpg)
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#22
Posted 21 March 2013 - 17:57
Аре и аз да те поправя мен...... хюндая е години напред в хронологията спрямо w212. В грешка си Насе
Аз пък не го вервам тва
Братчед некак си странно ми се види да е така
Edited by Наско, 21 March 2013 - 17:57 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#23
Posted 21 March 2013 - 21:31
Ааа новия GL си добре.За ML сте прави и аз не го долюбвам,както и Е-класата.Не че няма да свикнем с тях и след 10г. пак ще си ги купуваме,както стана и с W210.Грозна кола,ама колко хора има тука с такива,а?Определено има някаква дизайнерска криза в Щутгарт,защото си правят опити.С новите А,CLA и В клас уцелиха,както и сегашната Ц-класа,но с Е и ML,не.BMW определено прави по-красивите коли,но и техните модели от 2004г. до 2009г. си бяха грозна гледка.Колко до Ауди..."една кола,различни размери"
#24
Posted 23 March 2013 - 22:58
Пълна боза. Задните арки са по-ниски от предните, като резултат колата изглежда увиснала.
Багажника е тесен, впечатление, подсилено от плавния пад на покрива и издължената напред форма на стоповете.
Дневните ЛЕД светлини отпред са откровено изкопирани...само дето този дизайн се използва от 10 години от други.
Липсва въображение в цялостното решение.
Резултата е налице - тенденцията за изоставане в продажбите на Мерцедес вероятно все повече ще се изостря.
Все по-видими белези има за пренасочване на фирмените усилия към по-ниските класове, явно ще е за сметка на лимузините.
Активни надуваеми колани..,мултимедия...wtf пък е това...явно ще си карам 140-ката още 20-30 години. На това нещо първо диагностиката няма да може да се прави извън оторизирания сервиз, второ частите за него ще бъдат от "евтините". Изгорял е датчик #42 от системата за наблюдение дали ви се спи, ремонта ви струва 3462,45 евро без ДДС. Айде няма нужда, поне за мен.
Sent from my iPad using Tapatalk
Багажника е тесен, впечатление, подсилено от плавния пад на покрива и издължената напред форма на стоповете.
Дневните ЛЕД светлини отпред са откровено изкопирани...само дето този дизайн се използва от 10 години от други.
Липсва въображение в цялостното решение.
Резултата е налице - тенденцията за изоставане в продажбите на Мерцедес вероятно все повече ще се изостря.
Все по-видими белези има за пренасочване на фирмените усилия към по-ниските класове, явно ще е за сметка на лимузините.
Активни надуваеми колани..,мултимедия...wtf пък е това...явно ще си карам 140-ката още 20-30 години. На това нещо първо диагностиката няма да може да се прави извън оторизирания сервиз, второ частите за него ще бъдат от "евтините". Изгорял е датчик #42 от системата за наблюдение дали ви се спи, ремонта ви струва 3462,45 евро без ДДС. Айде няма нужда, поне за мен.
Sent from my iPad using Tapatalk
#25
Posted 24 March 2013 - 12:41
Относно дизайна всеки си има мнение, ще се види дали се харесва или не...
Не го приемай като заяждане или нещо, но за активните надуваеми колани, мултимедията и т.н. и това, че ще си караш 140-та още 20-30 год. - колко нововъведения е имало в 140-та при нейната премиера? Колко хора са казвали "wtf" е ESP, ADS, странични въздушни възглавници...явно ще си караме 116-те още 30 год...
Диагностика най-вероятно ще може да се прави и извън официалния дилър.
Цената не виждам смисъл да се коментира, това, че в България хора дето изкарат 200 хил. лв. и първата им работа е да си купят S-класа за 100-на хил. и после "Майко мила, колко била скъпа поддръжката на тая кола"..ами скъпа е, за това е станала нарицателно, като иска евтина поддръжка, да си купи КИА. Доколко оправдана е тази цена е съвсем друг въпрос, за БМВ 7-ца или Ауди А8 по-евтино ли ще е?
С последното ти изречение съм напълно съгласен.
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
![Публикувано изображение](http://s018.radikal.ru/i516/1304/30/e281e073f678.jpg)
#26
Posted 24 March 2013 - 13:07
В автомобилната индустрия са правени анализи с колко допринасят ключовите технически въведения по сигурността за намаляване жертвите и пострадалите от инциденти.<br />Нормално, основният дял се пада на коланите, следвани от въздушните възглавници и системите за стабилност. В рамките на масово разрешената скорост от 130 км/ч според мен системите са достигнали своя максимум като ефективност. Усъвършенстването им като че ли водят до гръмки резултати на книга, маргинален полезен ефект и милиардни разходи за излишен R&D.<br />Аз, като разумен потребител, предпочитам да имам избор дали да заплатя за система, която следи страничната линия, паркира сама, следи дали ми се спи, реагира на потенциалните заплахи за микросекунди вместо за милисекудни.<br />Смятам, че това се прави за да се завърта по-бързо жизнения цикъл на стоката и да ни карат да потребяваме повече излишни неща
![;)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.png)
#27
Posted 24 March 2013 - 13:21
Това е така, ама то си е нормално за икономиката. Кризи се борят с повишено потребление, а не с пестене и свиване на разходите.
Иначе ясно, съвременните коли няма как да се карат по 15-20 години, просто едва ли има такава електроника и жална му майка на този, който ще я поддържа след 10 години. Такива коли само в гаранция
#28
Posted 24 March 2013 - 18:30
Икономическата парадигмата вече не е такава. Кризата ще се гаси с намаляване на потреблението и яко страдание
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Edited by Blago, 24 March 2013 - 18:31 .
#29
Posted 02 April 2013 - 10:46
Като изключим, че не е черна всичко друго е супер
#30
Posted 02 April 2013 - 11:21
Да не говорим за баничарката, която Щутгарт пуснаха - бутат се в сегмент, в който нямат нито опит, нито ценово предимство. ..
Малко не е в темата на ес класата но, напълно подкрепям Мишо, този баничарка направо противоречи на стойностите на марката и подкопава реномето. И аз мисля, че не можем да се конкурираме в този сегмент с масовите марки, а и не трябва.
Преди 10ина години пълният провал наречен Vaneo(спряха го за 3 години), сега баничарка - евтина, достъпна, бла бла, който купува Мерцедес иска да е голям, мощен, с екстри, скъп, бърз и тнт. Почнем ли да произвеждаме баничарки, ще има отлив от луксозния сегмент към марки, които не правят баничарки. Как се вижда шефа с еската и до него спира баба Гина от хигиенизацията с баничарката - и двамата карат мерници
I expect nothing. I fear no one. I am free.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users