Проблема е следният,всичко си беше наред,спрях на една бензиностанция изгасих колата, след две три минути паля и трагвам но неиска да сменя предавките върви си там на една скорост мисля че е на втора и не сменя други,пробвах да сменя с D+ една на горе но не иска,а иначе като спра и вклуча на задна си влиза и си трагва назад,и забелязах и още нещо неми функционира и копчето S/W.Ако някой колега може да ми помогне и даме насочи какав е проблема ще му бъда много благодарен.
Проблем с авт.ск.кутия W211 270cdi
Започната от KR_KOLEV, 09 мар 2013 - 22:58:27
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 март 2013 - 22:58
#2
Публикувано 10 март 2013 - 09:20
Някви индикации не излизат ли на дисплея?
Първо диагностика колега.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 10 март 2013 - 15:12
влязла е в авариен режим
без диагностика и изчистване няма да се оправи
преди това правила ли ти е някакви мизерии
#4
Публикувано 10 март 2013 - 18:10
Не никога преди това не е правила каквито и да е било проблеми,а на дисплея не излиза никаква грешка.Относно закачането на диагностика ще е най вероятно утре че днес няма къде,просто изках да се информирам от хората който са се сблъсквали с такива проблеми да знам горе долу какво да очаквам дали ще нещо сериозно.А маслото и филтъра на кутията съм ги сменял преди 20000 км.но несам сменил буксата дали има вариант да е от нея,маслото което налях е оригинално от мерцедес.
#5
Публикувано 10 март 2013 - 19:02
може да е от буксата ама не от това че не си я сменил
гледай да я закачат на стардиагноза ,че иначе
излизат всякакви грешки
и ако искаш не бързай с ремонтите а
пиши първо тук какво са ти намерили
#6
Публикувано 14 март 2013 - 21:52
Проблема е отстранен.Та значи като я закачих на диагностика на кутията ми показа грешка,датчик за оборотите прекъснат,след разговор с един майстор на авт.кутий ми каза че платката в кутията е заминала и че този въпросен датчик се намира в платката,момчето ми каза че не е сложен ремонта и че сам мога да я сменя и ми я прати заедно и с нова букса цялата работа платката и буксата оригинални 560 лв.,днес я смених и всичко се оправи.
#8
Публикувано 09 май 2014 - 21:27
Колега сам си я сменях.
#9
Публикувано 13 октомври 2014 - 07:43
Здравейте колеги ,
За да не пускам нова тема ако е възможно може ли да ми отговорите тук . Става въпрос за същата скоростна кутия на 270 ЦДИ - питането ми е свързано с това , какъв проблем трябва да се направи за смяна на масло на кутията (информиран съм за около 60 хил. км ) , и ако не е навъртян такъв пробег , а примерно повече във времето е била с такова масло нужна ли е смяна ? Благодаря предварително и ако може да ми кажете какъв тип масло и филтри се сменя .
Поздрави.
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#10
Публикувано 13 октомври 2014 - 07:47
Здравейте колеги ,
За да не пускам нова тема ако е възможно може ли да ми отговорите тук . Става въпрос за същата скоростна кутия на 270 ЦДИ - питането ми е свързано с това , какъв проблем трябва да се направи за смяна на масло на кутията (информиран съм за около 60 хил. км ) , и ако не е навъртян такъв пробег , а примерно повече във времето е била с такова масло нужна ли е смяна ? Благодаря предварително и ако може да ми кажете какъв тип масло и филтри се сменя .
Поздрави.
Ако не е навъртян пробега, примерно на 3тата година, бих го сменил пак. Но това е мое мнение, по каталозите не съм срещал да пише, освен пробега и като дата, за срок на годност. Спецификацията на маслото, за твоята кутия е 236.14. Ако не оригинално, примерно препоръчвам на Fuchs. Друго, аз не бих сложил, но масла много и мнения много. Филтър комплект с гарнитурата ти е H182KIT, това е кода на Маnn примерно. Отделно имаш и букса, която се сменя (15-20лв) и дано да излезне, че може да се наложи и платка да си купуваш. Много зависи предния майстор как е стягал болтовете
Този пост е редактиран от CarlBenz: 13 октомври 2014 - 07:48
The Best or Nothing
#11
Публикувано 13 октомври 2014 - 15:37
Ако не е навъртян пробега, примерно на 3тата година, бих го сменил пак. Но това е мое мнение, по каталозите не съм срещал да пише, освен пробега и като дата, за срок на годност. Спецификацията на маслото, за твоята кутия е 236.14. Ако не оригинално, примерно препоръчвам на Fuchs. Друго, аз не бих сложил, но масла много и мнения много. Филтър комплект с гарнитурата ти е H182KIT, това е кода на Маnn примерно. Отделно имаш и букса, която се сменя (15-20лв) и дано да излезне, че може да се наложи и платка да си купуваш. Много зависи предния майстор как е стягал болтовете
Много благодаря за изчерпателната информация . До колкото знам е сменяно на 207 хил. км сега е на 229 близо но преди около 2 години и половина . Мозъка също е сменян тогава , да се надявам че не заминала платката . Явно ще трябва да подготвя малко парички и да го сменя . Благодаря още веднъж .
Поздрави.
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#12
Публикувано 13 октомври 2014 - 17:45
Ако не си сигурен, че е сменено на 207 хил. го смени (опресни) за твое успокоение. Ако си сигурен, че е сменено с хубаво масло аз бих го карал до 5 години или 60 хил., което дойде първо. През това време може да ти се развали торка или разхлабят пакетите и пак да го сменяш цялото масло(7,5 литра). При опресняване с около 4 литра не е задължително да сменяваш буксата, защото при затягането й има опасност от превъртане на металната част в пластмасата на платката, но ако решите да я смените сложете оригинална и с лека ръка стегнете колкото да уплатни двата О-пръстена. Сменяват се задължително гарнитурата на капака и филтъра, вижте за едри стружки около магнита от вътрешната страна на капака. Ако са ситни на големина може да спиш спокойно.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#13
Публикувано 14 октомври 2014 - 07:45
Много благодаря за изчерпателната информация . Ами сигурен съм че е сменено но мисля да го опресня както каза за по сигурно и за моя сигурност .
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни