Здравейте, имам нужда от съвет за моята А210 W168 03': От седмица насам, отначало сутрин, забелязвам че като завъртя ключа да запаля, трудно превърта един път и дотам - все едно е слаб акумулатора. Колата пали тогава от следващия опит (с леекинко натискане на газта). Проблемът се задълбочи като се проявява и при загрял автомобил (считай и при позареден акумулатор от каране).
Съответно замерихме акумулатора одеве (1вия заподозрян), но дава нормални стойности и според магазинера, на когото вярвам, е наред (а и иначе щеше да ми продаде нов ), отделно не се задържа да свети лампичката на акумулатора на таблото а си гасне след запалване на колата. Няма и отслабване на светенето на лампи по таблото, фарове и т.н. Не съм разкачал никакви клеми или кабели, че да подозирам отслабена или клеясала връзка, но не ми пречи да ги прегледам, въпреки че клемите на тая Варта са като нови.
Та според мен, съдейки от учестяващия се проблем, остава да е тръгнал да си заминава стартера, въпреки че при цеелкато като пак беше към края на живота си, само даваше на контакт (не щеше да превърти) и трябваше с нещо да го чукнеш тоя стартер, че да отлепи и завърти. Съответно като му сменихме четките и заспа, Господ да дава дълъг живот на W208 И въпросът ми за помощ е: Дали стартера и на А-класата подлежи на смяна на четките (т.е. да вярвам ли на картинката checking-and-replacing-starter-motor-brushes.jpg 74,21K 55 Брой сваляния ), или трябва да диря нов? Питам щото не съм го гледал къде е, но 100% и на фейслифта е забутан някъде отзад дето ще трябва да се разглоби половината кола за да го стигнеш (въпреки че като гледам на снимката, се пада под капака на филтъра starter.jpg 66,23K 53 Брой сваляния ), и искам да съм сигурен преди да почне разколачването. И има ли смисъл да ходя на диагностика преди да почна каквото и да е, проблематичен стартер показва ли го на Стар?
Благодаря предварително