Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

1 превъртане и не пали


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 adv_petrov

adv_petrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A210 AMG Evo

Публикувано 08 март 2013 - 11:54

Здравейте, имам нужда от съвет за моята А210 W168 03': От седмица насам, отначало сутрин, забелязвам че като завъртя ключа да запаля, трудно превърта един път и дотам - все едно е слаб акумулатора. Колата пали тогава от следващия опит (с леекинко натискане на газта). Проблемът се задълбочи като се проявява и при загрял автомобил (считай и при позареден акумулатор от каране).

Съответно замерихме акумулатора одеве (1вия заподозрян), но дава нормални стойности и според магазинера, на когото вярвам, е наред (а и иначе щеше да ми продаде нов :) ), отделно не се задържа да свети лампичката на акумулатора на таблото а си гасне след запалване на колата. Няма и отслабване на светенето на лампи по таблото, фарове и т.н. Не съм разкачал никакви клеми или кабели, че да подозирам отслабена или клеясала връзка, но не ми пречи да ги прегледам, въпреки че клемите на тая Варта са като нови.

Та според мен, съдейки от учестяващия се проблем, остава да е тръгнал да си заминава стартера, въпреки че при цеелкато като пак беше към края на живота си, само даваше на контакт (не щеше да превърти) и трябваше с нещо да го чукнеш тоя стартер, че да отлепи и завърти. Съответно като му сменихме четките и заспа, Господ да дава дълъг живот на W208 :yoda   И въпросът ми за помощ е: Дали стартера и на А-класата подлежи на смяна на четките (т.е. да вярвам ли на картинката  Прикачен файл  checking-and-replacing-starter-motor-brushes.jpg   74,21K   55 Брой сваляния ), или трябва да диря нов? Питам щото не съм го гледал къде е, но 100% и на фейслифта е забутан някъде отзад дето ще трябва да се разглоби половината кола за да го стигнеш (въпреки че като гледам на снимката, се пада под капака на филтъра Прикачен файл  starter.jpg   66,23K   53 Брой сваляния ), и искам да съм сигурен преди да почне разколачването. И има ли смисъл да ходя на диагностика преди да почна каквото и да е, проблематичен стартер показва ли го на Стар?

Благодаря предварително :)


  • 0

"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"


#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 март 2013 - 12:28

Да, ремонтира се всичко по стартера, на трудно място е, но сръчен механик може да го отиграе без да се откача магарето. Трудничко е но не е невъзможно!

 

Стар няма да помогне в случая,но е необходим след отсраняването на проблема!

 

Успех!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 adv_petrov

adv_petrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A210 AMG Evo

Публикувано 12 март 2013 - 15:14

Златен си, бай Василе, винаги си ми давал полезен съвет, признавам! Ако кажеш и че имаш и един интересен инструмент, за когото говорят че служел за свалянето на стартера... ще се виждаме по работа! :)

То проблема поичезна тука последните 3-4 по-топли дни във Варна, ма аз нали съм си любопитен, заради неработещ темпомат минах Стар диагноза (оказа се разкачен кабел), че ми беше и любопитно дали за тоя 1 месец каране след покупката ще има някакви записани грешки - за мое щастие тцъ :). Ако ще е полезно като инфо - на А210 w168 компютъра е закачен отзад на дроселовата клапа, въпреки че изглежда тъпо да залепиш компа до двигателя... Снопът с кабели от волана върви надясно през цялото табло,над краката на пасажера чак до компа на ABS - в двг отсек пред пасажера и оттам слиза към компютъра на колата зад дроселовата клапа. Тя бе надлежно почистена от събраната мазнотия и сега гледам колата си пали и се наема като Трабант на Драгалевски баир, поизчезна и едно лееееекинко трептене/компенсиране, дето го имаше на свободна (500 ли са, 600 оборота ли са) въпреки новите свещи и мисля засега да не я закачам повече и да я зазимявам тия дни - освен ако не почне пак трудно да пали, де.

Понеже продължава да не ме свърта за това палене, за всеки случай ще взема да сложа един чистак нов акумулатор (имам един 80 Mah за 2.0 мотор), да покарам малко с него да видя как ще пали и как ще се държи колата...


Този пост е редактиран от adv_petrov: 12 март 2013 - 15:31

  • 0

"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"


#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2013 - 16:28

Пробвай с хубава батерия, важно е, инак имам инструмент, имам и диагностика, наложи ли се, ще свършим работа. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 adv_petrov

adv_petrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A210 AMG Evo

Публикувано 01 май 2015 - 20:04

За съжаление залепи и новия стартер след само 30к км и под 2 г служба. Ако съм запомнил добре от бай Васо, е Валео марката. Явно стартера си е проблем на модела,защото съм чел много за такива проблеми и с Бошовските, а и тия на които ще я оставям, миналата седмица са отваряли такава. Яд ме е, но след като я оправя, колата заминава на пазара.
  • 0

"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни