Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Предни лагери


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 johnye

johnye

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 24 January 2007 - 01:10

Здравейте пичове!!! Имам 124ка 250 Д автомат 1992г. и отскоро нещо свири отпред и ми прилича на лагер та май ще се наложи да сменя преден (предни) лагер(и), а защо не и шарнири, че забелязах че на левия шарнир му е скъсана гумената шапка.
Въпроса ми е следния: Моля ако някой знае да сподели къде в София биха могли да ми свършат тази работа без да потрошат половината кола с чукове и щанги и горе-долу колко струват лагерите,шарнирите и работата?
  • 0

#2 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Posted 24 January 2007 - 09:54

лагери комплект на snr-56лв/колело, фирмата hk-43лв/колело
  • 0

#3 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 24 January 2007 - 10:30

И за да се сменят се ползва ЧУК и ЩАНГА и се млати, поставянето на новите външни рингове става пак с ЧУК и ЩАНГА
Това че е скъсано маншончето не означава че шарнира е приключил- карай го до като приключи.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#4 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,768 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
Garage View Garage

Posted 24 January 2007 - 16:58

.... - карай го до като приключи.

ааа тука не съм съгласен :nono: - сменяй докато е време, че моя като ме изостави си е е*ало майката - репатрак и т.н. простотии

пак добре че изпадна при маневриране на място а не в движение drift
  • 0

#5 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 24 January 2007 - 17:48

.... - карай го до като приключи.

ааа тука не съм съгласен :nono: - сменяй докато е време, че моя като ме изостави си е е*ало майката - репатрак и т.н. простотии

пак добре че изпадна при маневриране на място а не в движение drift



Преди да се те остави, шарнира ще си каже сам какво му е- ще почне да хлопа, а това че му е скъсано маншончето е признак че до 5к км ще се разхлопа.
А това дето приключват за репатрак е ептен чакане да приключи.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#6 johnye

johnye

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 25 January 2007 - 00:13

Благодаря за отговорите! Що се отнася до чука и щангата не съм много съгласен щото съм имал много коли все стари кочини естествено, и с приятели сме сменяли лагери и шарнири на тротоара пред нас с яко блъскане, но съм сменял и в сервиз със специални инструменти за шарнирите и преси и скоби за лагерите и всичко това толкова тихо става,че муха да бръмне ще се чуе. Та мисълта ми беше дали някой не знае сервиз дето професионализма е повече от ентусиазма, а че ще сменя и шарнирите и лагерите за това 2 мнения няма.
Между другото някой може ли да каже как със сигурност да разбера дали вие лагер на колело или някой друг лагер(недай Боже).
  • 0

#7 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 25 January 2007 - 01:41

Ако е лагер на главината на завои трябва да се променя виенето както и колата да ти унася леко на прави учащаци.Като е вдигнеш на крик и хванеш гумата трябва да мърда леко като я разклатиш при прецакан лагер,но и това не винаги е така.На Събару са ми изпадали лагерите при отвиване на болтовете,но там положението беше страшно,но виене нямаше.
  • 0
.

#8 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 25 January 2007 - 14:52

за да се избият гривните на предните лагери на МБ няма скоба, която да се ползва с тази цел- това са конусни лагери по 2броя на главина и гривните им, които седят в главината се избиват в противоположни посоки. При монтажа може да се ползва преса, но при демонтажа не. Може и да съществува такъв инструмент, но едва ли някой би вкарал толкова пари в него за да го ползва за операция, която става перфекто и без каквито и да е последици като се ползва чук и секач или права щанга.
Междувпрочем предните лагери се регулират и греста им подлежи на смяна.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#9 johnye

johnye

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 25 January 2007 - 17:43

Пак мерси! ОК ,разбрах... ще се блъска яко, но така и никой явно не смее да препоръча сервиз дето да отида.И нормално де.. Аз например откакто съм почнал да карам си ходех все в един и същ сервиз, почти 20 години за какви ли не ремонти на какви ли не коли, и на 20-тата година след една тъпа смяна на гумички на клапани колата ми се запали на 200 метра от сервиза и щях да изгоря и аз за малко с нея.... е вече не ходя там де... ама преди туй съм се кълнял в тези хора. А освен лагерите на колелата има ли други лагери които се чуват ако се скапят.. например на диференциал или нещо друго като височината на тона е в зависимост от скоростта на вървене независимо дали е на скорост или не.
А по повод на това дето пише Dezki за регулирането и греста за смяна, означава ли че една шепа грес ще оправи работата, а и кой ли майстор ще разглоби колелото и ще каже: "аааа.... к'ви лагери бе.... ша му мацнем малко грес за лев-два и бегай по живо по здраво..."
  • 0

#10 franck

franck

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:plovdiv

Posted 28 June 2007 - 10:45

Брато в София незнам но ако беше в ПЛД няма да срува повече от 60лв с майсторлука
  • 0

#11 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 28 June 2007 - 10:53

Моите ги сменявах със СКФ-50-55лв. комплекта лагери/вътр.и външен преди около 20 000км. в автосервиза,който е до автомивката с/у ОМВ до прелеза на мелницата и нямаше много блъскане при демонтажа!60-70лв е труда за двата.Ако те интересува ще ти пиша на ЛС кого да търсиш и какво да кажеш,и кой точно да ти свърши работата,че не всички са майстори!И се убедих,че не може да си сигурен кой точно лагер е за смяна,защото при мен на ляв завой започваше виенето и всеки вика:десен лагер-кат се натовари тогава вие!Да,ама не-оказа се ляв-при разтоварване вие/като при Рено/!Та,по тази причина смених и двата...смених десния-никакъв ефект,аре и левия и нещата се оправиха!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#12 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 28 June 2007 - 22:00

И за да се сменят се ползва ЧУК и ЩАНГА и се млати, поставянето на новите външни рингове става пак с ЧУК и ЩАНГА
Това че е скъсано маншончето не означава че шарнира е приключил- карай го до като приключи.


За чука и щанга,дорник,парче желязи или каквото и да е съм абсолютен съгласен.Бой и гривната вън...
Ако е скъсано маншонче,си вземи едно за 2 кинта силиконово и го смени като преди това измии щарнира с бензин и го зареди с нова грес.
  • 0

#13 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 29 June 2007 - 07:26

И за да се сменят се ползва ЧУК и ЩАНГА и се млати, поставянето на новите външни рингове става пак с ЧУК и ЩАНГА
Това че е скъсано маншончето не означава че шарнира е приключил- карай го до като приключи.

Асене много те уважавам за знанията но това не е достатъчно.
Бащами имаше една мисъл "Хамалотията е Майка на технологията"
А за споделям,че "Преди 10 год. казвах:Златни ти ръце майсторе,сега златен ти инструмент майсторе"

mercedes special tools
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users