Предни лагери
Started by johnye, 24 Jan 2007 - 01:10:18
12 replies to this topic
#1
Posted 24 January 2007 - 01:10
Здравейте пичове!!! Имам 124ка 250 Д автомат 1992г. и отскоро нещо свири отпред и ми прилича на лагер та май ще се наложи да сменя преден (предни) лагер(и), а защо не и шарнири, че забелязах че на левия шарнир му е скъсана гумената шапка.
Въпроса ми е следния: Моля ако някой знае да сподели къде в София биха могли да ми свършат тази работа без да потрошат половината кола с чукове и щанги и горе-долу колко струват лагерите,шарнирите и работата?
Въпроса ми е следния: Моля ако някой знае да сподели къде в София биха могли да ми свършат тази работа без да потрошат половината кола с чукове и щанги и горе-долу колко струват лагерите,шарнирите и работата?
#2
Posted 24 January 2007 - 09:54
лагери комплект на snr-56лв/колело, фирмата hk-43лв/колело
#3
Posted 24 January 2007 - 10:30
И за да се сменят се ползва ЧУК и ЩАНГА и се млати, поставянето на новите външни рингове става пак с ЧУК и ЩАНГА
Това че е скъсано маншончето не означава че шарнира е приключил- карай го до като приключи.
Това че е скъсано маншончето не означава че шарнира е приключил- карай го до като приключи.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#4
Posted 24 January 2007 - 16:58
ааа тука не съм съгласен - сменяй докато е време, че моя като ме изостави си е е*ало майката - репатрак и т.н. простотии.... - карай го до като приключи.
пак добре че изпадна при маневриране на място а не в движение drift
#5
Posted 24 January 2007 - 17:48
ааа тука не съм съгласен - сменяй докато е време, че моя като ме изостави си е е*ало майката - репатрак и т.н. простотии.... - карай го до като приключи.
пак добре че изпадна при маневриране на място а не в движение drift
Преди да се те остави, шарнира ще си каже сам какво му е- ще почне да хлопа, а това че му е скъсано маншончето е признак че до 5к км ще се разхлопа.
А това дето приключват за репатрак е ептен чакане да приключи.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#6
Posted 25 January 2007 - 00:13
Благодаря за отговорите! Що се отнася до чука и щангата не съм много съгласен щото съм имал много коли все стари кочини естествено, и с приятели сме сменяли лагери и шарнири на тротоара пред нас с яко блъскане, но съм сменял и в сервиз със специални инструменти за шарнирите и преси и скоби за лагерите и всичко това толкова тихо става,че муха да бръмне ще се чуе. Та мисълта ми беше дали някой не знае сервиз дето професионализма е повече от ентусиазма, а че ще сменя и шарнирите и лагерите за това 2 мнения няма.
Между другото някой може ли да каже как със сигурност да разбера дали вие лагер на колело или някой друг лагер(недай Боже).
Между другото някой може ли да каже как със сигурност да разбера дали вие лагер на колело или някой друг лагер(недай Боже).
#7
Posted 25 January 2007 - 01:41
Ако е лагер на главината на завои трябва да се променя виенето както и колата да ти унася леко на прави учащаци.Като е вдигнеш на крик и хванеш гумата трябва да мърда леко като я разклатиш при прецакан лагер,но и това не винаги е така.На Събару са ми изпадали лагерите при отвиване на болтовете,но там положението беше страшно,но виене нямаше.
.
#8
Posted 25 January 2007 - 14:52
за да се избият гривните на предните лагери на МБ няма скоба, която да се ползва с тази цел- това са конусни лагери по 2броя на главина и гривните им, които седят в главината се избиват в противоположни посоки. При монтажа може да се ползва преса, но при демонтажа не. Може и да съществува такъв инструмент, но едва ли някой би вкарал толкова пари в него за да го ползва за операция, която става перфекто и без каквито и да е последици като се ползва чук и секач или права щанга.
Междувпрочем предните лагери се регулират и греста им подлежи на смяна.
Междувпрочем предните лагери се регулират и греста им подлежи на смяна.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#9
Posted 25 January 2007 - 17:43
Пак мерси! ОК ,разбрах... ще се блъска яко, но така и никой явно не смее да препоръча сервиз дето да отида.И нормално де.. Аз например откакто съм почнал да карам си ходех все в един и същ сервиз, почти 20 години за какви ли не ремонти на какви ли не коли, и на 20-тата година след една тъпа смяна на гумички на клапани колата ми се запали на 200 метра от сервиза и щях да изгоря и аз за малко с нея.... е вече не ходя там де... ама преди туй съм се кълнял в тези хора. А освен лагерите на колелата има ли други лагери които се чуват ако се скапят.. например на диференциал или нещо друго като височината на тона е в зависимост от скоростта на вървене независимо дали е на скорост или не.
А по повод на това дето пише Dezki за регулирането и греста за смяна, означава ли че една шепа грес ще оправи работата, а и кой ли майстор ще разглоби колелото и ще каже: "аааа.... к'ви лагери бе.... ша му мацнем малко грес за лев-два и бегай по живо по здраво..."
А по повод на това дето пише Dezki за регулирането и греста за смяна, означава ли че една шепа грес ще оправи работата, а и кой ли майстор ще разглоби колелото и ще каже: "аааа.... к'ви лагери бе.... ша му мацнем малко грес за лев-два и бегай по живо по здраво..."
#10
Posted 28 June 2007 - 10:45
Брато в София незнам но ако беше в ПЛД няма да срува повече от 60лв с майсторлука
#11
Posted 28 June 2007 - 10:53
Моите ги сменявах със СКФ-50-55лв. комплекта лагери/вътр.и външен преди около 20 000км. в автосервиза,който е до автомивката с/у ОМВ до прелеза на мелницата и нямаше много блъскане при демонтажа!60-70лв е труда за двата.Ако те интересува ще ти пиша на ЛС кого да търсиш и какво да кажеш,и кой точно да ти свърши работата,че не всички са майстори!И се убедих,че не може да си сигурен кой точно лагер е за смяна,защото при мен на ляв завой започваше виенето и всеки вика:десен лагер-кат се натовари тогава вие!Да,ама не-оказа се ляв-при разтоварване вие/като при Рено/!Та,по тази причина смених и двата...смених десния-никакъв ефект,аре и левия и нещата се оправиха!
#12
Posted 28 June 2007 - 22:00
И за да се сменят се ползва ЧУК и ЩАНГА и се млати, поставянето на новите външни рингове става пак с ЧУК и ЩАНГА
Това че е скъсано маншончето не означава че шарнира е приключил- карай го до като приключи.
За чука и щанга,дорник,парче желязи или каквото и да е съм абсолютен съгласен.Бой и гривната вън...
Ако е скъсано маншонче,си вземи едно за 2 кинта силиконово и го смени като преди това измии щарнира с бензин и го зареди с нова грес.
#13
Posted 29 June 2007 - 07:26
Асене много те уважавам за знанията но това не е достатъчно.И за да се сменят се ползва ЧУК и ЩАНГА и се млати, поставянето на новите външни рингове става пак с ЧУК и ЩАНГА
Това че е скъсано маншончето не означава че шарнира е приключил- карай го до като приключи.
Бащами имаше една мисъл "Хамалотията е Майка на технологията"
А за споделям,че "Преди 10 год. казвах:Златни ти ръце майсторе,сега златен ти инструмент майсторе"
mercedes special tools
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users