Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Поставяне на обикновена газова уредба?


  • Please log in to reply
35 мнения по тази тема

#31 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 19 февруари 2013 - 13:44

OBI_1,как можа да я хвърлиш тази хубава кола.

Защото:

нищо не беше у ред.


  • 0

#32 Богомил

Богомил

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 430 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:България

Публикувано 21 февруари 2013 - 01:55

Колегата, докъде стигна с монтажа?

Този пост е редактиран от Богомил: 21 февруари 2013 - 01:57

  • 0
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum

"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.

#33 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4589 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 февруари 2013 - 10:56

BRC е наистина хубав изпарител - много прецизна изработка, отделни камери за газ и вода като смесването им е практически невъзможно...но има един конструктивен дефект за мен - устройството на клапана на 2-ра фаза (клапан ниско налягане).

Ловато и турските му алтернативи дават по-добри резултати при нашите коли.

Щом все пак си взел БРЦ - един съвет за настройката - байпаса за празния ход го остави затворен и регулирай само от чувствителността на мембраната (шестограм 4мм). Иначе изпарителя става лагав и колата "забива" при рязко подаване на газ. И направи снимки на инсталацията, плочката, кранчето за газта, маркучите за водата.

По възможност, вземи си алуминиеви тройници за водата и метално кранче (на мен едно пластмасово ми се беше разтопило). Кранчето го монтирай по средата на маркуча за изпарена газ.

Спирането на помпата - намери релето на помпата. Черно пластмасово реле с надпис KPR зад акумулатора. извод 87 е захранване на помпата. Прекъсни кабела който тръгва от там - по спомен е черено-червено-бял и там сложил релето за спиране на помпата.

От там можеш да си вземеш и захранване за ел. клапаните за газта на входящата магистрала и на изпарителя. Печелиш двойно осигуряване при загасване на мотора, сигурно захранване (помпата дърпа до 10А), дълъг живот на ключа газ-бензин и ограничител на оборотите за защита от префорсиране.
  • 0

#34 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Публикувано 23 февруари 2013 - 11:47

BRC е наистина хубав изпарител - много прецизна изработка, отделни камери за газ и вода като смесването им е практически невъзможно...но има един конструктивен дефект за мен - устройството на клапана на 2-ра фаза (клапан ниско налягане).

Ловато и турските му алтернативи дават по-добри резултати при нашите коли.

Щом все пак си взел БРЦ - един съвет за настройката - байпаса за празния ход го остави затворен и регулирай само от чувствителността на мембраната (шестограм 4мм). Иначе изпарителя става лагав и колата "забива" при рязко подаване на газ. И направи снимки на инсталацията, плочката, кранчето за газта, маркучите за водата.

По възможност, вземи си алуминиеви тройници за водата и метално кранче (на мен едно пластмасово ми се беше разтопило). Кранчето го монтирай по средата на маркуча за изпарена газ.

Спирането на помпата - намери релето на помпата. Черно пластмасово реле с надпис KPR зад акумулатора. извод 87 е захранване на помпата. Прекъсни кабела който тръгва от там - по спомен е черено-червено-бял и там сложил релето за спиране на помпата.

От там можеш да си вземеш и захранване за ел. клапаните за газта на входящата магистрала и на изпарителя. Печелиш двойно осигуряване при загасване на мотора, сигурно захранване (помпата дърпа до 10А), дълъг живот на ключа газ-бензин и ограничител на оборотите за защита от префорсиране.


Благодаря много за съветите,ще направя снимки като монтирам всичко,за сега съм купил всичко необходимо за монтажа изпарителя е БРЦ,клапан газ БРЦ,ключ БРЦ самба автоматичен,БРЦ евро сонда с клапан,тройниците са ми пластмасови и винта за газта такива имаше ще внимавам с тях,тръба медна Ф6 5 метра и Ф8 за пълначката 1 метър,бутилката ми е 60 литра,плочката е тип камбана.Входа на изпарителя мисля да го свържа към водната помпа където е за парното маркуча,а изхода на изпарителя към другия край на парното маркуча който е близко до кутията с предпазителите и въздушния филтър.

Този пост е редактиран от tisho_91: 23 февруари 2013 - 11:48

  • 0

#35 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Публикувано 16 март 2013 - 17:59

 Това са основните неща,ще постна и снимки и разяснения кое как се монтира нагледно!Поздрави.

Прикачени файлове


  • 0

#36 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Публикувано 31 март 2013 - 12:11

Това е монтажа който направих на моята 124 ка.Ако някой има въпроси да пита ще помагам!

Прикачени файлове


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни