Защото:OBI_1,как можа да я хвърлиш тази хубава кола.
нищо не беше у ред.
Posted 19 February 2013 - 13:44
Защото:OBI_1,как можа да я хвърлиш тази хубава кола.
нищо не беше у ред.
Posted 21 February 2013 - 01:55
Edited by Богомил, 21 February 2013 - 01:57 .
Posted 23 February 2013 - 10:56
Posted 23 February 2013 - 11:47
BRC е наистина хубав изпарител - много прецизна изработка, отделни камери за газ и вода като смесването им е практически невъзможно...но има един конструктивен дефект за мен - устройството на клапана на 2-ра фаза (клапан ниско налягане).
Ловато и турските му алтернативи дават по-добри резултати при нашите коли.
Щом все пак си взел БРЦ - един съвет за настройката - байпаса за празния ход го остави затворен и регулирай само от чувствителността на мембраната (шестограм 4мм). Иначе изпарителя става лагав и колата "забива" при рязко подаване на газ. И направи снимки на инсталацията, плочката, кранчето за газта, маркучите за водата.
По възможност, вземи си алуминиеви тройници за водата и метално кранче (на мен едно пластмасово ми се беше разтопило). Кранчето го монтирай по средата на маркуча за изпарена газ.
Спирането на помпата - намери релето на помпата. Черно пластмасово реле с надпис KPR зад акумулатора. извод 87 е захранване на помпата. Прекъсни кабела който тръгва от там - по спомен е черено-червено-бял и там сложил релето за спиране на помпата.
От там можеш да си вземеш и захранване за ел. клапаните за газта на входящата магистрала и на изпарителя. Печелиш двойно осигуряване при загасване на мотора, сигурно захранване (помпата дърпа до 10А), дълъг живот на ключа газ-бензин и ограничител на оборотите за защита от префорсиране.
Edited by tisho_91, 23 February 2013 - 11:48 .
Posted 16 March 2013 - 17:59
Това са основните неща,ще постна и снимки и разяснения кое как се монтира нагледно!Поздрави.
Posted 31 March 2013 - 12:11
Това е монтажа който направих на моята 124 ка.Ако някой има въпроси да пита ще помагам!
0 members, 3 guests, 0 anonymous users