Поставяне на обикновена газова уредба?
Started by tisho_91, 14 Feb 2013 - 17:51:21
35 replies to this topic
#1
Posted 14 February 2013 - 17:51
Здравейте колеги,искам да си поставя обиконовена газова уредба на моя мерцедес Е200 с двигател М102.963 механична инжекция 118 коня без ламбда сонда!Моля за помощ ако някой е поставял АГУ на своя мерцедес сам да сподели тънкостите и всички операции.Смятам че темата ще е много полезна за много хора!Поздрави и благодаря!
#2
Posted 15 February 2013 - 23:50
За начало ти трябва правилната плочка за газ, която се слага в кутията на възд. филтър.
#3
Posted 15 February 2013 - 23:59
Газифицирай го смело и безотговорно
#4
Posted 16 February 2013 - 11:22
Бутилката ми е ясно как се поставя само някой ако може да каже как се свързва изпарителя към охладителната система и клапаните за бензин и гас и електриките?Изпарителя ще е Ловато дават го най доброто за дългите колектори на 124 ката не обеднява много сместа.Благодаря!
#5
Posted 16 February 2013 - 11:35
Бутилката ми е ясно как се поставя само някой ако може да каже как се свързва изпарителя към охладителната система и клапаните за бензин и гас и електриките?Изпарителя ще е Ловато дават го най доброто за дългите колектори на 124 ката не обеднява много сместа.Благодаря!
По-добре е закарай някой газаджия да ти е направи като хората, да не гледаш на как ти изгаря колата...
#6
Posted 16 February 2013 - 13:08
Колега нямам излишни 200 лв да дам на газаджия който да ми иска 600 лв за всичко но само изпарителя БРЦ!Като целия ми комплект на Ловато ми е 400 лв. оригинално,толкова ли е сложен тоя монтаж?Никой ли до сега не си е монтирвал сам АГУ?
#7
Posted 16 February 2013 - 14:08
Хах. то монтажа е повече от елементарен , но без да искам да те обидя ми се струва че не знаеш с какво се захващаш, което никак не е добро начало.За да обясня какво имам предвид - по-горе говориш за бензинов клапан - което на 100% е гаранция,че не ти е сила газифицирането.Тук има доста хора на "ТИ" с тази материя, но мисля че доста време ще ни отнеме да ти обясним кое, как и защо.Най-малкото като питаш за ел-инсталацията кажи с какво копче ще оправляваш системата-модел-марка, нещо снимка.
С удоволствие ще помогна ако имаш КОНКРЕТНИ въпроси. Така общо и за теб ще е по-труно и по-объркващо.
Моят съвет-като нямаш възможност да посетиш сервиз-намери някой колега с газифицирана 124 и гледай и копирай-пък после за конкретни въпроси питай и с гаранция някой бързо ще помогне с правилния отговор.
Успех
С удоволствие ще помогна ако имаш КОНКРЕТНИ въпроси. Така общо и за теб ще е по-труно и по-объркващо.
Моят съвет-като нямаш възможност да посетиш сервиз-намери някой колега с газифицирана 124 и гледай и копирай-пък после за конкретни въпроси питай и с гаранция някой бързо ще помогне с правилния отговор.
Успех
#8
Posted 16 February 2013 - 14:26
Хах. то монтажа е повече от елементарен , но без да искам да те обидя ми се струва че не знаеш с какво се захващаш, което никак не е добро начало.За да обясня какво имам предвид - по-горе говориш за бензинов клапан - което на 100% е гаранция,че не ти е сила газифицирането.Тук има доста хора на "ТИ" с тази материя, но мисля че доста време ще ни отнеме да ти обясним кое, как и защо.Най-малкото като питаш за ел-инсталацията кажи с какво копче ще оправляваш системата-модел-марка, нещо снимка.
С удоволствие ще помогна ако имаш КОНКРЕТНИ въпроси. Така общо и за теб ще е по-труно и по-объркващо.
Моят съвет-като нямаш възможност да посетиш сервиз-намери някой колега с газифицирана 124 и гледай и копирай-пък после за конкретни въпроси питай и с гаранция някой бързо ще помогне с правилния отговор.
Успех
Да до сега съм поставял АГУ само на ладата едно време,не съм се занимавал с АГУ професионално.Знам как да си монтирам бутилката,въпроса ми е какво се прави щом нама клапан за бензина,горивната помпа ли се прекъсва?
#9
Posted 16 February 2013 - 14:40
Изпарителя ще е ловато усилен електрически от 90-140кв. бутилката ще е 50 литра влиза най добре в багажника с евро клапан и ниво за газта ловато,газовите тръбички ще са 6мм,пълначката ще е при капачката на резервоара там е и оригинално направено за газ,за плочката на газта има няколко варианта едната е тип камбана с един щуцер впръсква от вътре на вънка другата е с един щуцер кръгла и 3 тата е с два щуцера кръгла,превключвателя е на ловато с ръчен и автоматичен режим с показател за ниво на газта.
#11
Posted 16 February 2013 - 17:11
Така е друго.С две думи за това което се сещам на първо време.
Най-важно поне за мен е плочката-тази която си показал е като моята -правилно си се насочил.
Относно копчето-в магазина ще ти дадат каквото искаш-само им кажи че ще прекъсваш бензиновата помпа.(най-лесно е при релето зад акумулатора)
Относно изпарителя-колкото хора-толкова и мнения, но аз карам с най-евтиния турски за 50лв. и нямам проблеми с разход обороти и тн. Въпрос на личен избор е, един съсед го смени на 75хил.- беше дошло времето, но за тези пари е ОК за мен.От личен опит знам че всеки газаджия ще ги оплюе тези турски изпарители, но познавам поне 5 ако не и повече човека който като мен си купиха такива-до сега не са се оплаквали.
Не ти ги рекламирам, просто но аз за едната марка LOVATO сто лева отгоре няма да дам при все че и тях ги правят в Турция или Китай, ако ще да пише че са италянски.
П.П. не забравяй че задължително трябва да смениш кабели, свещи, палец и капачка за да нямаш гърмежи на газ.
Успех.
Най-важно поне за мен е плочката-тази която си показал е като моята -правилно си се насочил.
Относно копчето-в магазина ще ти дадат каквото искаш-само им кажи че ще прекъсваш бензиновата помпа.(най-лесно е при релето зад акумулатора)
Относно изпарителя-колкото хора-толкова и мнения, но аз карам с най-евтиния турски за 50лв. и нямам проблеми с разход обороти и тн. Въпрос на личен избор е, един съсед го смени на 75хил.- беше дошло времето, но за тези пари е ОК за мен.От личен опит знам че всеки газаджия ще ги оплюе тези турски изпарители, но познавам поне 5 ако не и повече човека който като мен си купиха такива-до сега не са се оплаквали.
Не ти ги рекламирам, просто но аз за едната марка LOVATO сто лева отгоре няма да дам при все че и тях ги правят в Турция или Китай, ако ще да пише че са италянски.
П.П. не забравяй че задължително трябва да смениш кабели, свещи, палец и капачка за да нямаш гърмежи на газ.
Успех.
#12
Posted 16 February 2013 - 17:43
Така е друго.С две думи за това което се сещам на първо време.
Най-важно поне за мен е плочката-тази която си показал е като моята -правилно си се насочил.
Относно копчето-в магазина ще ти дадат каквото искаш-само им кажи че ще прекъсваш бензиновата помпа.(най-лесно е при релето зад акумулатора)
Относно изпарителя-колкото хора-толкова и мнения, но аз карам с най-евтиния турски за 50лв. и нямам проблеми с разход обороти и тн. Въпрос на личен избор е, един съсед го смени на 75хил.- беше дошло времето, но за тези пари е ОК за мен.От личен опит знам че всеки газаджия ще ги оплюе тези турски изпарители, но познавам поне 5 ако не и повече човека който като мен си купиха такива-до сега не са се оплаквали.
Не ти ги рекламирам, просто но аз за едната марка LOVATO сто лева отгоре няма да дам при все че и тях ги правят в Турция или Китай, ако ще да пише че са италянски.
П.П. не забравяй че задължително трябва да смениш кабели, свещи, палец и капачка за да нямаш гърмежи на газ.
Успех.
Капачка беру,палец бош,свещи денсо сега и кабели беру,пари не пестя по нататъка ще ходя и на центровка със стробоскоп за делкото после малко предварение може да се даде.Днеска говорих с един колега и той ми прати снимки на неговата газова БРЦ 100кв изпарител и каза че е доволен!Сега се чудя дали БРЦ или Ловато разликата е че БРЦ е с разделена метална камера от водната и газовата а не с мембрана като при Ловато,но казват че ловато е по бърз като добре захранващ и е по добър за дългите колектори на М102 мотора.
#13
Posted 16 February 2013 - 23:21
Аз карам с БРЦ,ма съвета ми е за Ловато и то с по-малко киловати.За всичко си има причина.
Никога не оставям магарето си в калта.
#14
Posted 16 February 2013 - 23:41
Аз карам с БРЦ,ма съвета ми е за Ловато и то с по-малко киловати.За всичко си има причина.
Ловато до 90кв. никак го няма един приятел беше с такъв и го махна веднага.
#15
Posted 16 February 2013 - 23:47
Според мен изпарителя трябва да е поне 100кв за кола 90 кв поне 10-20кв запас да има а не да обеднява сместа,ако не съм прав моля да ми докажете че не е така.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users