Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Поставяне на обикновена газова уредба?


  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Posted 14 February 2013 - 17:51

Здравейте колеги,искам да си поставя обиконовена газова уредба на моя мерцедес Е200 с двигател М102.963 механична инжекция 118 коня без ламбда сонда!Моля за помощ ако някой е поставял АГУ на своя мерцедес сам да сподели тънкостите и всички операции.Смятам че темата ще е много полезна за много хора!Поздрави и благодаря!
  • 0

#2 Sancho33

Sancho33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 15 February 2013 - 23:50

За начало ти трябва правилната плочка за газ, която се слага в кутията на възд. филтър.
  • 0

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 15 February 2013 - 23:59

Газифицирай го смело и безотговорно ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#4 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Posted 16 February 2013 - 11:22

Бутилката ми е ясно как се поставя само някой ако може да каже как се свързва изпарителя към охладителната система и клапаните за бензин и гас и електриките?Изпарителя ще е Ловато дават го най доброто за дългите колектори на 124 ката не обеднява много сместа.Благодаря!
  • 0

#5 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 16 February 2013 - 11:35

Бутилката ми е ясно как се поставя само някой ако може да каже как се свързва изпарителя към охладителната система и клапаните за бензин и гас и електриките?Изпарителя ще е Ловато дават го най доброто за дългите колектори на 124 ката не обеднява много сместа.Благодаря!


По-добре е закарай някой газаджия да ти е направи като хората, да не гледаш на как ти изгаря колата...
  • 0

logo-600-1002.png


#6 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Posted 16 February 2013 - 13:08

Колега нямам излишни 200 лв да дам на газаджия който да ми иска 600 лв за всичко но само изпарителя БРЦ!Като целия ми комплект на Ловато ми е 400 лв. оригинално,толкова ли е сложен тоя монтаж?Никой ли до сега не си е монтирвал сам АГУ?
  • 0

#7 zhivago

zhivago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML W163, 2.7 CDI.

Posted 16 February 2013 - 14:08

Хах. то монтажа е повече от елементарен , но без да искам да те обидя ми се струва че не знаеш с какво се захващаш, което никак не е добро начало.За да обясня какво имам предвид - по-горе говориш за бензинов клапан :wacko - което на 100% е гаранция,че не ти е сила газифицирането.Тук има доста хора на "ТИ" с тази материя, но мисля че доста време ще ни отнеме да ти обясним кое, как и защо.Най-малкото като питаш за ел-инсталацията кажи с какво копче ще оправляваш системата-модел-марка, нещо снимка.
С удоволствие ще помогна ако имаш КОНКРЕТНИ въпроси. Така общо и за теб ще е по-труно и по-объркващо.

Моят съвет-като нямаш възможност да посетиш сервиз-намери някой колега с газифицирана 124 и гледай и копирай-пък после за конкретни въпроси питай и с гаранция някой бързо ще помогне с правилния отговор.

Успех
  • 0

#8 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Posted 16 February 2013 - 14:26

Хах. то монтажа е повече от елементарен , но без да искам да те обидя ми се струва че не знаеш с какво се захващаш, което никак не е добро начало.За да обясня какво имам предвид - по-горе говориш за бензинов клапан :wacko - което на 100% е гаранция,че не ти е сила газифицирането.Тук има доста хора на "ТИ" с тази материя, но мисля че доста време ще ни отнеме да ти обясним кое, как и защо.Най-малкото като питаш за ел-инсталацията кажи с какво копче ще оправляваш системата-модел-марка, нещо снимка.
С удоволствие ще помогна ако имаш КОНКРЕТНИ въпроси. Така общо и за теб ще е по-труно и по-объркващо.

Моят съвет-като нямаш възможност да посетиш сервиз-намери някой колега с газифицирана 124 и гледай и копирай-пък после за конкретни въпроси питай и с гаранция някой бързо ще помогне с правилния отговор.

Успех


Да до сега съм поставял АГУ само на ладата едно време,не съм се занимавал с АГУ професионално.Знам как да си монтирам бутилката,въпроса ми е какво се прави щом нама клапан за бензина,горивната помпа ли се прекъсва?
  • 0

#9 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Posted 16 February 2013 - 14:40

Изпарителя ще е ловато усилен електрически от 90-140кв. бутилката ще е 50 литра влиза най добре в багажника с евро клапан и ниво за газта ловато,газовите тръбички ще са 6мм,пълначката ще е при капачката на резервоара там е и оригинално направено за газ,за плочката на газта има няколко варианта едната е тип камбана с един щуцер впръсква от вътре на вънка другата е с един щуцер кръгла и 3 тата е с два щуцера кръгла,превключвателя е на ловато с ръчен и автоматичен режим с показател за ниво на газта.
  • 0

#10 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Posted 16 February 2013 - 14:53

http://www.gasmagazi...о-на-газта.html

http://www.gasmagazi...ски-lovato.html

http://www.gasmagazi...пан-ловато.html

http://www.gasmagazi...а-инжекция.html

http://www.gasmagazi...о-комплект.html
  • 0

#11 zhivago

zhivago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML W163, 2.7 CDI.

Posted 16 February 2013 - 17:11

Така е друго.С две думи за това което се сещам на първо време.
Най-важно поне за мен е плочката-тази която си показал е като моята -правилно си се насочил.
Относно копчето-в магазина ще ти дадат каквото искаш-само им кажи че ще прекъсваш бензиновата помпа.(най-лесно е при релето зад акумулатора)
Относно изпарителя-колкото хора-толкова и мнения, но аз карам с най-евтиния турски за 50лв. и нямам проблеми с разход обороти и тн. Въпрос на личен избор е, един съсед го смени на 75хил.- беше дошло времето, но за тези пари е ОК за мен.От личен опит знам че всеки газаджия ще ги оплюе тези турски изпарители, но познавам поне 5 ако не и повече човека който като мен си купиха такива-до сега не са се оплаквали.
Не ти ги рекламирам, просто но аз за едната марка LOVATO сто лева отгоре няма да дам при все че и тях ги правят в Турция или Китай, ако ще да пише че са италянски.
П.П. не забравяй че задължително трябва да смениш кабели, свещи, палец и капачка за да нямаш гърмежи на газ.
Успех.
  • 1

#12 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Posted 16 February 2013 - 17:43

Така е друго.С две думи за това което се сещам на първо време.
Най-важно поне за мен е плочката-тази която си показал е като моята -правилно си се насочил.
Относно копчето-в магазина ще ти дадат каквото искаш-само им кажи че ще прекъсваш бензиновата помпа.(най-лесно е при релето зад акумулатора)
Относно изпарителя-колкото хора-толкова и мнения, но аз карам с най-евтиния турски за 50лв. и нямам проблеми с разход обороти и тн. Въпрос на личен избор е, един съсед го смени на 75хил.- беше дошло времето, но за тези пари е ОК за мен.От личен опит знам че всеки газаджия ще ги оплюе тези турски изпарители, но познавам поне 5 ако не и повече човека който като мен си купиха такива-до сега не са се оплаквали.
Не ти ги рекламирам, просто но аз за едната марка LOVATO сто лева отгоре няма да дам при все че и тях ги правят в Турция или Китай, ако ще да пише че са италянски.
П.П. не забравяй че задължително трябва да смениш кабели, свещи, палец и капачка за да нямаш гърмежи на газ.
Успех.



Капачка беру,палец бош,свещи денсо сега и кабели беру,пари не пестя по нататъка ще ходя и на центровка със стробоскоп за делкото после малко предварение може да се даде.Днеска говорих с един колега и той ми прати снимки на неговата газова БРЦ 100кв изпарител и каза че е доволен!Сега се чудя дали БРЦ или Ловато разликата е че БРЦ е с разделена метална камера от водната и газовата а не с мембрана като при Ловато,но казват че ловато е по бърз като добре захранващ и е по добър за дългите колектори на М102 мотора.
  • 0

#13 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 16 February 2013 - 23:21

Аз карам с БРЦ,ма съвета ми е за Ловато и то с по-малко киловати.За всичко си има причина.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#14 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Posted 16 February 2013 - 23:41

Аз карам с БРЦ,ма съвета ми е за Ловато и то с по-малко киловати.За всичко си има причина.


Ловато до 90кв. никак го няма един приятел беше с такъв и го махна веднага.
  • 0

#15 tisho_91

tisho_91

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124-200E 91

Posted 16 February 2013 - 23:47

Според мен изпарителя трябва да е поне 100кв за кола 90 кв поне 10-20кв запас да има а не да обеднява сместа,ако не съм прав моля да ми докажете че не е така.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users