Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W 140 обръщане на волан,


  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#1 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 февруари 2013 - 21:47

Предстои ми обръщане на дирекция на изключително запазена 140ка и понеже е полезно и интресно, реших да го споделя в детайли.

Процеса няма да бъде кратък, а пък и никой не ме гони затова ще допълвам постепенно темата.

Днес го подкарах. ;)

Прикачен файл  P1010037.JPG   129,4K   465 Брой сваляния Прикачен файл  P1010038.JPG   139,94K   548 Брой сваляния Прикачен файл  P1010039.JPG   129,24K   479 Брой сваляния

Предстои сваляне на табло, кутия за парно и клима, инсталация, двигател, предна ходова част, челно стъкло, освобождаване от заводските точки и демонтиране на панела който разделя коша от купето и монтиране на същия със заготовки за ляв волан.....
  • 6


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#2 Blago

Blago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 220 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140, S320, 1998

Публикувано 08 февруари 2013 - 20:26

Ох, намерило се е братчето на моята машина :)
Изглежда страхотно, успех ви желая!


Sent from my iPad using Tapatalk
  • 2

#3 paco 300

paco 300

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Кютеци и Мерцедеси
  • Автомобил:
    124 300 turbodisel sportline
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2013 - 21:01

Шопе,започна се а,успех приятелю :)
  • 2

#4 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 08 февруари 2013 - 21:08

Бай Васо свръхЧовек. И да не забравя лека работа.

Този пост е редактиран от Ванюша: 08 февруари 2013 - 21:09

  • 1

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2013 - 12:37

За да се свали таблото, трябва да се започне малко по от далеко.

Сваляме уплътнението на рамката за вратата и издърпваме декоративната кора на колонката, трябва да излезе от тези 3 бр метални закопчалки.
Прикачен файл  P1010001.JPG   186,08K   350 Брой сваляния

Следва малката лайсничка, под която има винт от който се освобождава решетката за тонколонката
Прикачен файл  P1010003.JPG   70,24K   386 Брой сваляния

махаме решетката
Прикачен файл  P1010004.JPG   122,28K   186 Брой сваляния

и отвиваме двата винта които държат шлюза за въздуха
Прикачен файл  P1010005.JPG   81,05K   180 Брой сваляния

издърпваме го и го изваждаме
Прикачен файл  P1010006.JPG   81,98K   194 Брой сваляния

следва говорителчето и буксичката му
Прикачен файл  P1010007.JPG   81,8K   198 Брой сваляния Прикачен файл  P1010008.JPG   94,62K   199 Брой сваляния

Бъркаме през шлюза и избутваме таблото към нас през отвора. Това е най-точният начин да го запазите без да го нараните!Прикачен файл  P1010010.JPG   135,94K   209 Брой сваляния

слизаме по-надолу и демонтираме ключа за фаровете- демонтажа му се извършва като се натисне чопа който се намира в малкият отвор от долната му страна
Прикачен файл  P1010009.JPG   76K   189 Брой сваляния

Този пост е редактиран от Вай Басо: 09 февруари 2013 - 20:15

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2013 - 19:55

Понеже пропуснах да снимам демонтажа на волана и лентовият кабел ще го допълня по нататък. Отвивате еърбега през тези два отвора Прикачен файл  P1010013.JPG   64,52K   92 Брой сваляния вадите го, следва голям болт и кормилото излиза.

За средната жабка е необходимо да се развият тези 2 винта.
Прикачен файл  P1010017.JPG   152,58K   127 Брой сваляния Прикачен файл  P1010019.JPG   112,77K   129 Брой сваляния

Под нея са винтовете които освобождават средните шлюзове.
Прикачен файл  P1010020.JPG   138,27K   116 Брой сваляния

Вадят се като се освободят и от тези чопчета.
Прикачен файл  P1010021.JPG   122,67K   122 Брой сваляния

Следва капачето за махагоновата лайсничка, винта под нея и с малко усилие излиза
Прикачен файл  P1010015.JPG   130,1K   131 Брой сваляния Прикачен файл  P1010022.JPG   114,68K   130 Брой сваляния

После винта в дясно, вадене на панела и откачане на жилата
Прикачен файл  P1010023.JPG   103,33K   122 Брой сваляния Прикачен файл  P1010024.JPG   143,53K   115 Брой сваляния

Жабката е закрепена с 4бр двукомпонентни закопчалки
Прикачен файл  P1010018.JPG   126,46K   130 Брой сваляния

Панела за климатика излиза с освобождаване през отворите от двете му страни.
Прикачен файл  P1010025.JPG   119,56K   125 Брой сваляния

Този пост е редактиран от Вай Басо: 09 февруари 2013 - 20:10

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2013 - 09:26

Още малко от миналата седмица които не успях да добавя.


Продължаваме с освобождаване на ключа за волана.
Прикачен файл  P1010026.JPG   118,08K   95 Брой сваляния

Следва дръжката за освобождаване на крачната.
Прикачен файл  P1010027.JPG   114,95K   111 Брой сваляния

Жилото от вътрешната и страна.
Прикачен файл  P1010029.JPG   76,5K   110 Брой сваляния

Ключа за фаровете.
Прикачен файл  P1010031.JPG   155,52K   116 Брой сваляния

Отвиваме двата болта 6мм които държат таблото от едната му страна - от другата има същите на огледалните места.
Прикачен файл  P1010032.JPG   110,37K   113 Брой сваляния Прикачен файл  P1010033.JPG   110,21K   95 Брой сваляния

Махагона се освобождава с подобна примка, като се издърпва освобождаващият чоп под него.
Прикачен файл  P1010034.JPG   72,98K   106 Брой сваляния

Отвиваме предните болтове които държат барчето в ляво и дясно.
Прикачен файл  P1010035.JPG   114,6K   105 Брой сваляния

Жилото в средата на средната жабка, намира се под капак на дъното и, плюс двата винта до селектора.
Прикачен файл  P1010037.JPG   273,59K   98 Брой сваляния Прикачен файл  P1010040.JPG   119,97K   104 Брой сваляния

Изваждаме задният шлюз.
Прикачен файл  P1010038.JPG   110,96K   105 Брой сваляния

Следват 4 бр болтове от двете страни, намиращи се под декоративни капачки. За по лесен достъп премествате позицията на седалката напред.
Прикачен файл  P1010039.JPG   128,41K   104 Брой сваляния

И издърпваме от към задната страна, посока небосвода.
Прикачен файл  P1010042.JPG   93,42K   142 Брой сваляния

Таблото излиза след освобождаването му от двете страни, посока нагоре и назад. Сори, не успях да снимам демонтажа му от съображение да не нараня нещо по перфектният му салон. Обемисто е и нямаше как да държа сам апарата и с една ръка да покажа ваденето. При интерес, можете да разчитате на по-подробно обяснение.

Ето го и уникално запазеният екземпляр под таблото.
Прикачен файл  P1010055.JPG   203,86K   160 Брой сваляния

Този пост е редактиран от Вай Басо: 20 февруари 2013 - 10:12

  • 3


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2013 - 09:59

Излизаме от салона и се захващаме с демонтажа на чистачката, сваляме декоративният и капак и болта под него.
Прикачен файл  P1010053.JPG   129,36K   120 Брой сваляния

Издърпваме я, освобождаваме от всички кори около нея, отвиваме болтовете които я държат и я измъкваме.

Важно! ...облепете стъклото с дебел скоч, защото има вероятност да го нараните или спукате. В случая не съм използвал, защото това стъкло ще се изхвърли и ще се замени с друго подходящо за ляв волан и позицията на чистачките при същият.
Прикачен файл  P1010054.JPG   148,67K   172 Брой сваляния Прикачен файл  P1010056.JPG   172,76K   184 Брой сваляния Прикачен файл  P1010059.JPG   199K   157 Брой сваляния

Този пост е редактиран от Вай Басо: 20 февруари 2013 - 10:28

  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2013 - 10:29

Към модерацията:

Понеже знам че темата е важна, разбирам и стремежа да бъде чиста.

Молбата ми към вас е да не я почиствате от мненията на колегите докато не я довърша . По този начин възможността за въпроси от колеги в нужда около интервенцията ще бъде позволена и същевременно ще може да се пита за отделните детайли, които не съм успял да представя подробно.

Прав ли съм?

Благодаря! :mbcb
  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 MITKO651

MITKO651

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Слънчев Бряг
  • Автомобил:
    S500,w220
    s420,w140

Публикувано 28 февруари 2013 - 00:54

колега колко излиза труд+части?
  • 0

#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 февруари 2013 - 10:21

Обръщането по този начин е трудоемко и в моя случай отнема много време. Тази ще я правя поне до края на лятото, защото по нея ще работя само събота и неделя.

Кеша не се жали понеже идеята е да се направи по начин по който колата ще стане както трябва. Частите са около 2000 лв а интервенцията ще надхвърли цената на нормална такава с ляв волан. За момента не мога да отговоря точно колко ще струва. Следете темата и ако намерите човек който ще се съгласи да го извърши , му я покажете за да го улесни. 0877 577 566

Поздрави! ;)

Този пост е редактиран от Вай Басо: 28 февруари 2013 - 10:23

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 април 2013 - 19:19

Леле, леле голем концерт! Голема услуга! Голем Тенкс!  :beer


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 06 април 2013 - 20:28

а да питам, бай Василе, при положение, че целия масраф с частите и многото труд ще струват колкото нормална 140-ка, тогава какъв е смисъла? супер запазена бройка е, или?


  • 0

#14 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 06 април 2013 - 23:31

До колкото разбирам труда+частите > от нормална 140-ка Колата съвсем отделно се смята. Ама 2 бона за части при положение че се намират 140-ки за 4 бона, вярно доста понабити, но един двигател се ще струва повече от едно табло.


  • 0

#15 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 април 2013 - 00:25

Колеги, понякога някои машини струват повече от първата им преценка на око.

Аз лично в момента подминавам 1000лв. части в обикновено Е36 (или не съвсем), което струва около 4000 реална цена, но на пазара се намират и такива за по 1500лв.

Последните са несъживими ;)

Същото важи за всяка кола... обикновено средната цена на пазара е ниската граница, в която се търси автомобил. Високата е за предпочитане, стига продавача да не прекалява, ниската не си струва дори гледането.

При по-старите автомобили е желателно да се гледа високата.

Но нека не изпадаме в такива полемики. Бай Васил е човек, от който много хора можем да се учим за авто-ентусиазъм и познания. Нека няма теоритични коментари в темата, аз ще позачистя при следващите постове.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни