Не иска да вдигне повече от 3000 оборота
Започната от mironov_s, 05 фев 2013 - 19:42:06
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 февруари 2013 - 19:42
Здравейте колеги, правя тази тема от името на един приятел който има Ц класа 220 ЦДИ. Проблема е цхе не може да вдигне повече от 3000 оборота нито в движение нито на Н или П. Колата е автомат. Ако имате някакви идеи от какво може да е ще съм Ви благодарен.
#2
Публикувано 05 февруари 2013 - 19:56
Диагностика.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#3
Публикувано 05 февруари 2013 - 19:57
от много неща може да е но обикновено е от дебитомера,при скапан дебитомер не вдига повече от 3000 оборота и влиза в авариен режим
#4
Публикувано 05 февруари 2013 - 21:10
Не е от дебитомера. Утре ще я водиме на диагностика.
#5
Публикувано 05 февруари 2013 - 21:19
А като я изгасиш и запалиш след време имали промяна :? към нормален режим на работа.
Най-добрия вариант за тебе е кутията ти да се е шашнала и ще се оправи сама или чрез изчистване на грешките
Успех с диагностиката
Най-добрия вариант за тебе е кутията ти да се е шашнала и ще се оправи сама или чрез изчистване на грешките
Успех с диагностиката
Този пост е редактиран от mbthepower: 05 февруари 2013 - 21:23
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#6
Публикувано 05 февруари 2013 - 21:49
При мен го имаше същия проблем, само че моята кола е Е290 ръчка. Мойте майстори правеха нещо точно с ЕГР клапана и всичко се оправи. Както казва колегата по-горе бях забелязал, когато забие, след гасене и палене се оправяше. Диагностиката ще покаже какъв е проблема.
#7
Публикувано 05 февруари 2013 - 22:40
И аз имах подобен проблем с моята 124-ка. Само, че не искаше повече от 4000 оборота да вдигне. Оказа се, че компа на ABS-а е изгорял и влизаше в авариен режим. След презапояване на разни платки проблема се реши.
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#8
Публикувано 05 февруари 2013 - 23:22
Аба твойта кола няма такива режими,просто е нямала от къде да вземе данни за скоростта,не бъркайте праисторическото със съвременното.И аз имах подобен проблем с моята 124-ка. Само, че не искаше повече от 4000 оборота да вдигне. Оказа се, че компа на ABS-а е изгорял и влизаше в авариен режим. След презапояване на разни платки проблема се реши.
Никога не оставям магарето си в калта.
#9
Публикувано 06 февруари 2013 - 09:40
И при мен имаше този проблем. Попринцип щом се изгаси колата и пак се запали се оправят нещата. Много е неприятно особено като тръгниеш да изпреварваш. Една от причините е натрупване на гешки ... .
#10
Публикувано 06 февруари 2013 - 11:03
Колеги проблема си е постоянен. Колкото и пъти да я палиме повече от 3000 не иска. Сменяхме и дебитомера и пак никаква промяна. РОББЕР какво точно е имало с ЕГР клапана.
#11
Публикувано 06 февруари 2013 - 17:11
От натрупан нагар блокира и колата влиза в авариен режим. Оправя се с почистване, но може и да се наложи подмяна, ако механиката на клапана не работи. На диагностика ще си каже
#12
Публикувано 06 февруари 2013 - 20:04
стига сте гадали ходете на диагностика
може да са хиляди работи
може и турбо да е и клапан на рейката
и мн. други
може да са хиляди работи
може и турбо да е и клапан на рейката
и мн. други
#13
Публикувано 06 февруари 2013 - 23:33
Дано да не съм лош пророк ,но моята 203-ка правеше така и се оказаха клапи и моторче на колекторите.Смених целите колектори с чисто нови в комплект със стъпковото моторче,лостовете за въртенето на клапите и работата ми легнаха на 1700 лв.Като я запалиш колата известно време си върви нормално,но като я изфорсираш и след малко влиза в авариен режим и не може да вдигне повече от 3000 оборота и така докато не я загасиш и запалиш отново.На диагностиката изписва Fault M55.В никакъв случай не се лъжи да изолираш,затапваш и побългаряваш клапите.Не е същото,просто осакатяваш колата и НЕ клапите НЕ са само за екология.От тях се подобрява много и динамиката на колата и икономичността.Карал съм такава омагьосана 203-ка със затапени клапи и моята и трябва да ти кажа,че разликата е осезаема.Все едно моята има чип,другата не набираше така.Собственика на другата не бе карал дотогава нормална 203-ка защото така си бе купил неговата с изолирани клапи и мисля,че после купи читави клапи втора употреба от английски донор.
#14
Публикувано 07 февруари 2013 - 17:40
Днес колата беше на диагностика но не показа нищо
#15
Публикувано 07 февруари 2013 - 17:59
Каква беше диагностиката, защото ско не е Стар се връщай пак някъде другаде
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни