Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не иска да вдигне повече от 3000 оборота


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 05 февруари 2013 - 19:42

Здравейте колеги, правя тази тема от името на един приятел който има Ц класа 220 ЦДИ. Проблема е цхе не може да вдигне повече от 3000 оборота нито в движение нито на Н или П. Колата е автомат. Ако имате някакви идеи от какво може да е ще съм Ви благодарен.
  • 0

#2 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 февруари 2013 - 19:56

Диагностика.
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#3 dim

dim

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 58 Мнения:
  • Град:стара загора
  • Автомобил:
    c200 2002

Публикувано 05 февруари 2013 - 19:57

от много неща може да е но обикновено е от дебитомера,при скапан дебитомер не вдига повече от 3000 оборота и влиза в авариен режим
  • 1

#4 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 05 февруари 2013 - 21:10

Не е от дебитомера. Утре ще я водиме на диагностика.
  • 0

#5 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 05 февруари 2013 - 21:19

А като я изгасиш и запалиш след време имали промяна :? към нормален режим на работа.
Най-добрия вариант за тебе е кутията ти да се е шашнала и ще се оправи сама или чрез изчистване на грешките
Успех с диагностиката :)

Този пост е редактиран от mbthepower: 05 февруари 2013 - 21:23

  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#6 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 05 февруари 2013 - 21:49

При мен го имаше същия проблем, само че моята кола е Е290 ръчка. Мойте майстори правеха нещо точно с ЕГР клапана и всичко се оправи. Както казва колегата по-горе бях забелязал, когато забие, след гасене и палене се оправяше. Диагностиката ще покаже какъв е проблема.
  • 0

#7 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 05 февруари 2013 - 22:40

И аз имах подобен проблем с моята 124-ка. Само, че не искаше повече от 4000 оборота да вдигне. Оказа се, че компа на ABS-а е изгорял и влизаше в авариен режим. След презапояване на разни платки проблема се реши. :)
  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#8 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 05 февруари 2013 - 23:22

И аз имах подобен проблем с моята 124-ка. Само, че не искаше повече от 4000 оборота да вдигне. Оказа се, че компа на ABS-а е изгорял и влизаше в авариен режим. След презапояване на разни платки проблема се реши. :)

Аба твойта кола няма такива режими,просто е нямала от къде да вземе данни за скоростта,не бъркайте праисторическото със съвременното.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#9 00700

00700

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz, ML270CDI, 10.01, Finale edition /W163/

Публикувано 06 февруари 2013 - 09:40

И при мен имаше този проблем. Попринцип щом се изгаси колата и пак се запали се оправят нещата. Много е неприятно особено като тръгниеш да изпреварваш. Една от причините е натрупване на гешки ... .
  • 0

#10 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 06 февруари 2013 - 11:03

Колеги проблема си е постоянен. Колкото и пъти да я палиме повече от 3000 не иска. Сменяхме и дебитомера и пак никаква промяна. РОББЕР какво точно е имало с ЕГР клапана.
  • 0

#11 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 февруари 2013 - 17:11

От натрупан нагар блокира и колата влиза в авариен режим. Оправя се с почистване, но може и да се наложи подмяна, ако механиката на клапана не работи. На диагностика ще си каже :)
  • 0

#12 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 06 февруари 2013 - 20:04

стига сте гадали ходете на диагностика
може да са хиляди работи
може и турбо да е и клапан на рейката
и мн. други
  • 0

#13 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 06 февруари 2013 - 23:33

Дано да не съм лош пророк ,но моята 203-ка правеше така и се оказаха клапи и моторче на колекторите.Смених целите колектори с чисто нови в комплект със стъпковото моторче,лостовете за въртенето на клапите и работата ми легнаха на 1700 лв.Като я запалиш колата известно време си върви нормално,но като я изфорсираш и след малко влиза в авариен режим и не може да вдигне повече от 3000 оборота и така докато не я загасиш и запалиш отново.На диагностиката изписва Fault M55.В никакъв случай не се лъжи да изолираш,затапваш и побългаряваш клапите.Не е същото,просто осакатяваш колата и НЕ клапите НЕ са само за екология.От тях се подобрява много и динамиката на колата и икономичността.Карал съм такава омагьосана 203-ка със затапени клапи и моята и трябва да ти кажа,че разликата е осезаема.Все едно моята има чип,другата не набираше така.Собственика на другата не бе карал дотогава нормална 203-ка защото така си бе купил неговата с изолирани клапи и мисля,че после купи читави клапи втора употреба от английски донор.
  • 1

#14 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 07 февруари 2013 - 17:40

Днес колата беше на диагностика но не показа нищо :unsure
  • 0

#15 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 февруари 2013 - 17:59

Каква беше диагностиката, защото ско не е Стар се връщай пак някъде другаде
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни