Монтаж на климатик ?
Започната от Ray4o, 04 фев 2013 - 11:37:08
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 февруари 2013 - 11:37
Здравейте.
Имам въпрос за моята W124, 2000 см3, бензин, двг М111.940, 1994 година:
Някой съфорумец дали е монтирал допълнително климатик на гореописания модел. Идеята ми е да купя втора ръка и да го монтирам.
Ако някой може да сподели опит, майстори, цени и др. приключения ще ми е от полза.
Поздрави, Райчо.
Имам въпрос за моята W124, 2000 см3, бензин, двг М111.940, 1994 година:
Някой съфорумец дали е монтирал допълнително климатик на гореописания модел. Идеята ми е да купя втора ръка и да го монтирам.
Ако някой може да сподели опит, майстори, цени и др. приключения ще ми е от полза.
Поздрави, Райчо.
"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "
#2
Публикувано 04 февруари 2013 - 20:36
Да става, правил съм го, операцията не е от леките, ако закупиш точният комплект от донор ще ти го поставя.
Трябват ти външен и вътрешен радиатор, компресор - стойката му, дехидратор, връзките между тях, нов ремък и управление. Сваля се таблото, барчето, кутията за парното - в зависимост твоята от кой модел е остава или се заменя и тя, монтират се датчик в плафона и мотор за циркулация на въздуха към него, демонтира се кората на едната колонка, горният панел със сенниците, има играчка и с вакумите.....
Като цяло комплекта струва около 400/500лв а труда още толкова.
Трябват ти външен и вътрешен радиатор, компресор - стойката му, дехидратор, връзките между тях, нов ремък и управление. Сваля се таблото, барчето, кутията за парното - в зависимост твоята от кой модел е остава или се заменя и тя, монтират се датчик в плафона и мотор за циркулация на въздуха към него, демонтира се кората на едната колонка, горният панел със сенниците, има играчка и с вакумите.....
Като цяло комплекта струва около 400/500лв а труда още толкова.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 04 февруари 2013 - 20:38
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 04 февруари 2013 - 20:47
Vladek, я направи тази магария и то точно на 124-ка, ама бая зор беше доколкото помня.
Пиши му.
Пиши му.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#4
Публикувано 04 февруари 2013 - 20:51
Неговата му я постави един кадърен човек със звучен ник от улица "Самолет".
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 04 февруари 2013 - 23:13
Неговата му я постави един кадърен човек със звучен ник от улица "Самолет".
Здравей Васко, не е точно така, поставиха е двамата - Владек и Милчо, затова говорят снимките и инфото към цялата операция. Даже Владек направи доста подобрения.
Поздрави!
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#6
Публикувано 05 февруари 2013 - 09:49
Здравейте.
Благодаря на всички за инфото. Моята сметка също е около 1000 лв, защото горе - долу толкова е разликата в цената на цяла кола с и без климатик.
Това което ме притеснява е разглобяването на таблото, елктрониката и управлението на клапите. Бих се възползвал от услугите на съфорумците, като имам специални благодарности към Васил - впрегна контактите си да ме спаси от бездарието на един сервиз, които ми скъсаха бензинопровода. Даже съм се замислил да си взема цяла 124-ка със същия двг, спряна от движение, за донор на климатик. И нещата трябва да се случат напролет, като се затопли.
Поздрави, Райчо.
Благодаря на всички за инфото. Моята сметка също е около 1000 лв, защото горе - долу толкова е разликата в цената на цяла кола с и без климатик.
Това което ме притеснява е разглобяването на таблото, елктрониката и управлението на клапите. Бих се възползвал от услугите на съфорумците, като имам специални благодарности към Васил - впрегна контактите си да ме спаси от бездарието на един сервиз, които ми скъсаха бензинопровода. Даже съм се замислил да си взема цяла 124-ка със същия двг, спряна от движение, за донор на климатик. И нещата трябва да се случат напролет, като се затопли.
Поздрави, Райчо.
"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "
#7
Публикувано 05 февруари 2013 - 10:04
Здравей Васко, не е точно така, поставиха е двамата - Владек и Милчо, затова говорят снимките и инфото към цялата операция. Даже Владек направи доста подобрения.
Поздрави!
Здрасти Бого, изхождам от това което съм чул от Милчо, основната работа я е свършил той, подобренията са друго, но в никакъв случай не твърдя че в последствие първият не се е научил и не знае как.
Здраве и късмет!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни