Тресе на място
Започната от d0br3v, 04 фев 2013 - 01:31:45
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 февруари 2013 - 01:31
Колеги.. Имам голям проблем с Бенз-а, дано помогнете за отстраняването на проблема.
Проблема ми е , че когато колата работи на свободен ход тресе и като подам газ глъхне( глъхне м/у 800 - 1200-300 оборота).
Сменил съм инсталацията , свещи , лули , кабели , почистен дросел. Така я купих и незнам даже как трябва да работи..
Утре ще кача клипче с цел да придобиете представа за какво говоря.
Проблема ми е , че когато колата работи на свободен ход тресе и като подам газ глъхне( глъхне м/у 800 - 1200-300 оборота).
Сменил съм инсталацията , свещи , лули , кабели , почистен дросел. Така я купих и незнам даже как трябва да работи..
Утре ще кача клипче с цел да придобиете представа за какво говоря.
#2
Публикувано 04 февруари 2013 - 11:19
Тампони на двигателя ? Вай Басо ми показа един номер. Колата на равно място, отваряш една от вратите и оставяш да работи на празен ход и гледаш горе ъгълчето на джама - ако вибрира/тресе се тампона от същата страна е за смяна. После правиш същото и с другата врата.
Този пост е редактиран от BG - 681: 04 февруари 2013 - 11:22
Немеца го е измислил !
#3
Публикувано 04 февруари 2013 - 11:25
М111 ли е двигателя?
#4
Публикувано 04 февруари 2013 - 11:58
М111 е мотора.
Когато лявата врата е отворена прозореца се тресе. Ще проветя тампоните и ще споделя.
Когато лявата врата е отворена прозореца се тресе. Ще проветя тампоните и ще споделя.
#5
Публикувано 04 февруари 2013 - 12:00
Тампони на двигателя ? Вай Басо ми показа един номер. Колата на равно място, отваряш една от вратите и оставяш да работи на празен ход и гледаш горе ъгълчето на джама - ако вибрира/тресе се тампона от същата страна е за смяна. После правиш същото и с другата врата.
Отваряш и двете врати, не една по една, палиш и ги наблюдаваш двете, вибрацията трябва да е много малка и еднаква от двете страни. Ако едната вибрира повече от другата, се насочваш за проверка на тампона от страната на която отклонението е по-голямо.
Естествено не трябва да се бърза с покупка на тампон, докато не се уверим и визуално че е той. Номера е само насочващ и не може да отговори на 100 % дали наистина тампона е за смяна.
След като колата на колегата пуснал темата тресе и глъхне при подаване на газ, проблема не би трябвало да е от тампоните. Клипа е добра идея!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 04 февруари 2013 - 12:05
На кличето немога да го хвана. Мотора хем работи нормално хем се изтърсва.
#7
Публикувано 04 февруари 2013 - 12:12
Опааа явно не съм слушал много в час
Немеца го е измислил !
#8
Публикувано 04 февруари 2013 - 12:18
Опааа явно не съм слушал много в час
...мислил си у некоя мастиика
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 04 февруари 2013 - 12:20
На кличето немога да го хвана. Мотора хем работи нормално хем се изтърсва.
Давай го клипа и да го умуваме.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 04 февруари 2013 - 12:33
M111 e болен от паркинсон по рождение
2 такива имам(x), и двата тресат. Оправиха се със по-специални свещи, ни пак не са както аз си го представям
Ако не са тампоните, както при мен, беше по запалителната система, въпреки че всичко изглеждаше перфектно.
2 такива имам(x), и двата тресат. Оправиха се със по-специални свещи, ни пак не са както аз си го представям
Ако не са тампоните, както при мен, беше по запалителната система, въпреки че всичко изглеждаше перфектно.
#11
Публикувано 04 февруари 2013 - 12:53
#12
Публикувано 04 февруари 2013 - 13:44
Toва е почти равномерно трептене, не ми прилича на свещи.
При мен на старото ЦЛК работи напълно равномерно, след малко преритне мотора и заклати цялата кола, без да виждаш разлика в обороти или глъхнене, пак равномерно, после пак преритва.
При СЛК-то ми се случва изключително рядко.
Аз си мисля за тампоните
При мен на старото ЦЛК работи напълно равномерно, след малко преритне мотора и заклати цялата кола, без да виждаш разлика в обороти или глъхнене, пак равномерно, после пак преритва.
При СЛК-то ми се случва изключително рядко.
Аз си мисля за тампоните
#13
Публикувано 04 февруари 2013 - 13:52
Някак си да покажеш и глъхненето ?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 04 февруари 2013 - 14:16
Проверих тампоните, но проблема не е от тях.
#15
Публикувано 04 февруари 2013 - 14:26
При подаване на газ (плавно) колата пак тресе
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни